4ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΝΙΔΗ
ΑΙΡΕΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΔΡΑΜΑΣ Δράμα 21/06/16
Συνάδελφοι-σες
Το ΠΥΣΔΕ Δράμας στη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στη σύνταξη του Πίνακα Γ, ο οποίος περιέχει τις εκτιμήσεις του για τα οργανικά κενά- πλεονάσματα, τα οποία θα πρέπει να λάβει υπ όψη του το Υπουργείο για να προχωρήσει, σε λίγες ημέρες, στις μεταθέσεις.
Σας κοινοποιώ τον πίνακα Γ, για τον οποίο υπάρχει μια επιφύλαξη, με δεδομένο πως παραμένει σε εκκρεμότητα η έγκριση λειτουργίας των τομέων στα ΕΠΑΛ.
Σε περίπτωση που υπάρξουν αλλαγές στους τομείς που λειτουργούν σήμερα, θα υπάρξουν κατά πάσα πιθανότητα αλλαγές και στον πίνακα Γ. Εάν συμβεί αυτό, θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.
Υπενθυμίζω πως μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων θα ακολουθήσει η διαδικασία υπολογισμού και ρύθμισης των υπεραρυθμιών.
Πριν την έναρξη της διαδικασίας, κατέθεσα στο ΠΥΣΔΕ δήλωση στο πνεύμα των αποφάσεων της ΟΛΜΕ, με την οποία δήλωνα πως θα πάρω μέρος στη διαδικασία ελέγχου των στοιχείων, θα καταψηφίσω όμως τον τελικό πίνακα για τους λόγους που αναφέρονται στο κείμενο που σας κοινοποιώ.
Ο έτερος συνάδελφος αιρετός της ΔΑΚΕ δεν ακολούθησε, δυστυχώς, αντίστοιχη τακτική. Γίνεται για άλλη μια φορά ξεκάθαρο ποιοι είναι αυτοί που σέβονται τις συλλογικές αποφάσεις και αγωνίζονται σταθερά , με επιμονή και συνέπεια για τα αιτήματα του κλάδου ανεξάρτητα με τις κυβερνητικές αποφάσεις και ποιοι έχουν αναντιστοιχία έργων και λόγων.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΝΙΔΗΣ Αιρετός ΠΥΣΔΕ Δράμας
6937109910 [email protected]
ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ « ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ»
|
| ΠΙΝΑΚΑΣ Γ ΠΥΣΔΕ ΔΡΑΜΑΣ 21/06/16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 33 |
|
|
| ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 5507 |
|
|
| ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ 266 |
|
|
|
|
|
ΠΕ 01 | ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 5 | |
ΠΕ 02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | -2 | |
ΠΕ 03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 0 | |
ΠΕ 04.01 | ΦΥΣΙΚΟΙ |
| 0 |
ΠΕ 04.02 | ΧΗΜΙΚΟΙ |
| -2 |
ΠΕ 04.04 | ΒΙΟΛΟΓΟΙ | -6 | |
ΠΕ 04.05 | ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 0 | |
ΠΕ 05 | ΓΑΛΛΙΚΗΣ | 2 | |
ΠΕ 06 | ΑΓΓΛΙΚΗΣ |
| -3 |
ΠΕ 07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | -2 | |
ΠΕ 08 | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | -5 | |
ΠΕ09 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ | -1 | |
ΠΕ 10 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ | -1 | |
ΠΕ 11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 5 | |
ΠΕ 13 | ΝΟΜΙΚΗΣ | 0 | |
ΠΕ 12.. 1,2,3 | ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝ.,ΑΡΧΙΤΕΚΤ | -1 | |
ΠΕ 12.04 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | -1 | |
ΠΕ12.05 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | -1 | |
ΠΕ 12.06 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 0 | |
ΠΕ 14. 1,2,3,6 | ΙΑΤΡΟΙ, ΟΔΟΝΤ., ΦΑΡΜΑΚΟΠ. | -1 | |
ΠΕ 14. 4,5 | ΓΕΩΠΟΝΟΙ, ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | -2 | |
ΠΕ 15 | ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 0 | |
ΠΕ 16 | ΜΟΥΣΙΚΗΣ | -1 | |
ΠΕ 17. 1,5,11 | ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | 0 | |
ΠΕ 17.2,6,10 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | -1 | |
ΠΕ 17.3,7 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | 0 | |
ΠΕ 17.4,8 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ | 0 | |
ΠΕ 18.01 | ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 0 | |
ΠΕ 18.2,3 | ΔΙΟΙΚ. ΕΠΙΧ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ | 3 | |
ΠΕ 18.04 | ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | -2 | |
ΠΕ 18.07 | ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 0 | |
ΠΕ 18.10,11 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ-ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ | -1 | |
ΠΕ 18.12,13 | ΦΥΤΙΚΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | -2 | |
ΠΕ 18.18 | ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ | 0 | |
ΠΕ 18.24,25 | ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | -2 | |
ΠΕ 18.33 | ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ | 0 | |
ΠΕ 18. 36 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ | -1 | |
ΠΕ 18.37 | ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ | 0 | |
ΠΕ 19-20 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 15 | |
ΠΕ 32 | ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 0 | |
ΤΕ 01.19 | ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | -1 | |
ΤΕ 01.01 | ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ | 0 | |
ΤΕ 01.06 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 0 | |
ΤΕ 01.07 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 0 | |
ΤΕ 01.30 | ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ-ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ | 0 | |
|
|
|
|
ΤΟ + ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ - ΕΛΛΕΙΜΜΑ |
ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΡΑΜΑΣ Δράμα 21-06/16
Την Τρίτη 21/6/2016 το ΠΥΣΔΕ καλείται να υπολογίσει κενά και πλεονάσματα, βάσει της εγκυκλίου με αριθμ. πρωτ. 98235/Ε2,15/06/2016 με σοβαρή χρονική καθυστέρηση για άλλη μια χρονιά.
Η κυβέρνηση αντί να επαναφέρει το ωράριο μας στα πλαίσια του 2013, ως ελάχιστο μέτρο ανακούφισης των εκπαιδευτικών, συνεχίζει την μνημονιακή πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων. Ο Υπουργός Παιδείας εμμένει στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, στις συμπτύξεις τμημάτων, στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Οι νέες αλλαγές που πρόσφατα επέβαλε, θα οδηγήσουν σε συγχωνεύσεις τμημάτων τομέων στα ΕΠΑΛ, σε δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων ειδικοτήτων σε Γυμνάσια αλλά και σε Δημοτικά σχολεία με συνέπεια να οδηγηθούν άμεσα στην ανεργία χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές παρότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και στην κινητικότητα μονίμων εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου.
Τα μέτρα αυτά έχουν σαν στόχο τη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας, το ξεθεμελίωμα των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και την αντιδραστική αναδιάρθρωση στο χώρο της εκπαίδευσης. Η συνέχιση αυτής της πολιτικής θα βρει τον κλάδο αντιμέτωπο με τεράστια προβλήματα τη νέα χρονιά. Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί στη συνέχιση αυτής της πολιτικής αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.
Με βάση τα παραπάνω, ζητάω από το ΠΥΣΔΕ να μην υλοποιήσει την εγκύκλιο και να υπολογίσει τα κενά σύμφωνα με τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ (20 μαθητές στα τμήματα γενικής παιδείας, 15 στις κατευθύνσεις και 10 στα εργαστήρια) . Σε αντίθετη περίπτωση θα παραστώ στη συνεδρίαση για τον έλεγχο των αριθμητικών στοιχείων αλλά θα καταψηφίσω τα πρακτικά.
Πανίδης Απόστολος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Δράμας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη