Thumbnail

Με έκπληξη διάβασα την τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο Παιδείας για την επαναφορά της δυνατότητας τρίτης (Γ΄) Ανάθεσης σε εκπαιδευτικούς μαθημάτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το τμήμα της τροπολογίας που ανέφερε ότι «η ανάθεση των μαθημάτων θα γίνει με ακραιφνώς επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια»!
Ασφαλώς και η τρίτη ανάθεση μαθημάτων θα γίνει με ακραιφνώς επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια! Όπως έγιναν και όλα τα άλλα φέτος από το υπουργείο! Η κατάργηση της τρίωρης μείωσης ωραρίου των υπευθύνων ΣΕΦΕ και ΣΕΠΗ π.χ. έγινε με βάση αυτά τα κριτήρια! Αναγνωρίζεται η ανάγκη για την εργαστηριακή υποστήριξη των μαθημάτων φυσικών επιστημών και πληροφορικής, και ο καλύτερος παιδαγωγικά τρόπος για να γίνει αυτό είναι η κατάργηση της μείωσης ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων! Για να τα υποστηρίζουν καλύτερα!

Η μείωση των 3 ωρών μαθημάτων σε κάθε τάξη του Γυμνασίου, έγινε κι αυτό με βάση επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια! Καθώς και η επιλογή των μαθημάτων των οποίων οι ώρες μειώθηκαν. Πληροφορίες ότι μειώθηκαν οι ώρες των ειδικοτήτων που εμφάνιζαν τα μεγαλύτερα ελλείμματα μαζί και αυτών που είχαν τη μικρότερη συντεχνιακή δύναμη ελέγχονται ως ανακριβείς…
Επειδή λοιπόν παρόλες τις με βάση ακραιφνώς επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια ενέργειες του υπουργείου παρέμεναν αρκετά ακόμη κενά στα σχολεία, το υπουργείο επαναφέρει το μέτρο της Γ΄ Ανάθεσης, που αν χαρακτηρίζεται από κάτι είναι τα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια που το διέπουν…


Είναι προφανές ότι το υπουργείο προσπαθεί με οποιοδήποτε μέσο, και εννοώ οποιοδήποτε, να μειώσει τα μεγάλα κενά στα σχολεία μετά και την αποτυχία του να προβεί σε μόνιμους διορισμούς. Ταυτόχρονα προσπαθεί να μειώσει τον αριθμό των αναπληρωτών που θα προσλάβει, και αυτό γίνεται αποκλειστικά και μόνο με λογιστική λογική και κάτω από συντεχνιακές πιέσεις. Αυτή η τακτική δεν είναι καινούργια και είναι εύκολα αναγνωρίσιμη, όσο ωραίο «περιτύλιγμα» και να της βάλουν.
Καλείται το υπουργείο να δημοσιοποιήσει διεθνείς μελέτες ή τις μελέτες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως αρμόδιου φορέα, για τα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια σύμφωνα με τα οποία: 
1)    αίρεται η τρίωρη μείωση ωραρίου των υπευθύνων ΣΕΦΕ και ΣΕΠΗ
2)    μειώνονται κατά τρεις οι ώρες σε κάθε τάξη του Γυμνασίου 
3)    μειώνονται οι ώρες των συγκεκριμένων μαθημάτων στο Γυμνάσιο
4)    δίνεται η δυνατότητα Γ΄ Ανάθεσης μαθημάτων
Είναι φανερό ότι τα παραπάνω μέτρα οδηγούν στην υποβάθμιση της ποιότητας  της παρεχόμενης Παιδείας και ως εκ τούτου θα πρέπει να καταργηθούν.

Βασίλης Πετρομελίδης
Βιολόγος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα