Thumbnail
των αιρετών στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης 

Ως αιρετές στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης στηρίζουμε τη θέση της ΕΛΜΕ-ΚΙ ότι το Υπηρεσιακό Συμβούλιο οφείλει να συγκεντρώνει και να ανακοινώνει τα οργανικά κενά μέσα στο 1ο δεκαήμερο του Ιούνη κάθε έτους. Για μια ακόμη φορά η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας κώφευσε στην δίκαιη απαίτηση του κινήματος και των αιρετών να αναρτήσει - κοινοποιήσει στα σχολεία ΟΛΑ τα οργανικά κενά με αναφορά «διευθυντικό κενό» σε όσα προκύπτουν από θέσεις επί θητεία, καθώς και με αναφορά στις ώρες που αντιστοιχεί το κενό, εφόσον δεν είναι πλήρες. Να γίνεται καθαρή αναφορά στα εν δυνάμει οργανικά κενά που μπορεί να προκύψουν π.χ. από τις αιτήσεις βελτίωσης. Επίσης, να υπάρχει στήλη με εκτίμηση για λειτουργικά κενά και γενικότερα κάθε στοιχείο που μπορεί να δώσει την πληρέστερη δυνατή εικόνα στους συναδέλφους.

Είναι προφανές ότι τα ελάχιστα κενά που προέκυψαν και στα οποία έγιναν οι τοποθετήσεις, όπως έχουμε ήδη επισημάνει καταψηφίζοντας τους πίνακες των κενών, καμία σχέση δεν έχουν με τις πραγματικές ανάγκες (20 μαθητές ανά τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις κοκ) ούτε με την απαίτηση και τη δυνατότητα όλοι οι συνάδελφοι να έχουν οργανική.

Ειδικότερα καταγγέλλουμε τις εξής πιο «τρανταχτές» περιπτώσεις:

1.    Απαιτήσαμε να αναδειχτεί αυτοδίκαια στο Γυμνάσιο Ληξουρίου ως οργανικό κενό η θέση συναδέλφου ΠΕ11 (γυμναστές), που αποχώρησε με σύνταξη. Η πρόταση τέθηκε σε ψηφοφορία και η πλειοψηφία των τριών υπόλοιπων μελών του ΠΥΣΔΕ την απέρριψε.

2.    Από το Λύκειο Κεραμειών μετατέθηκε συνάδελφος Μαθηματικός (ΠΕ03), ο οποίος την προηγούμενη χρονιά κάλυπτε πλήρες ωράριο στο σχολείο. Απαιτήσαμε να αναρτηθεί αυτοδίκαια το οργανικό κενό, πρόταση η οποία απορρίφθηκε. Το αιτιολογικό ήταν ότι στην ομάδα σχολείων (ΓΕΛ – Γυμνάσιο Κεραμειών) το σύνολο των ωρών ΠΕ03 δεν επέτρεπε να «δοθεί ξανά» το κενό. Κι αυτό, όταν την φετινή σχολική χρονιά κανένας μαθηματικός του συγκροτήματος δεν μετακινήθηκε σε άλλο σχολείο αλλά κάλυπταν πλήρως ωράρια στην οργανική τους θέση. Μετά την δημοσιοποίηση των κενών επανήλθαμε και ζητήσαμε διόρθωση αλλά και αυτή η πρόταση απορρίφθηκε.

Η υπηρεσία και τα στελέχη της υποστηρίζουν ότι δεν υφίσταται πλέον καμία έννοια μόνιμων οργανικών θέσεων και ότι αυτές θα καθορίζονται ανά έτος!!! Για πρώτη φορά με τέτοιο απροκάλυπτο τρόπο χρησιμοποιείται η έννοια της «ομάδας σχολείων» όχι για να δοθούν επί πλέον ΝΕΑ κενά ή έστω στον προβληματισμό γι’ αυτό αλλά για ΝΑ ΠΕΡΙΚΟΠΟΥΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία αποκαλύπτεται ότι το ΠΥΣΔΕ εφαρμόζει πολλά μέτρα και σταθμά με μόνη σταθερά την κυβερνητική κατεύθυνση για περικοπή οργανικών θέσεων, ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και περισσότερες μετακινήσεις, υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τους μαθητές.

Απαιτούμε να γίνει ΑΜΕΣΑ διόρθωση των δύο «καραμπινάτων» περιπτώσεων που καταγγέλλουμε.

Συνάδελφοι, είναι φανερό πού πάει το πράγμα. Καμία αναμονή ή αυταπάτη πως μέσα από τα ΠΥΣΔΕ, με «επιχειρήματα» θα δοθεί λύση. Τα επιχειρήματα από πλευράς αιρετών εξαντλήθηκαν αλλά οι αποφάσεις παραμένουν όπως και πριν. Μόνο η ενεργοποίηση του κλάδου μέσα από την ΕΛΜΕ-ΚΙ, ο πιο ενεργός ρόλος των Συλλόγων Διδασκόντων, η συμμαχία με γονείς – μαθητές μπορούν να επιβάλλουν «φρένο» στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και να ανοίξουν νέους δρόμους υπέρ των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και ανθρωπινών εργασιακών σχέσεων για τον κλάδο.

 

Αργοστόλι 15/7/2016

Μεμελετζόγλου Ελένη

Πεντογάλου Διονυσία

(αιρετές με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

koronoios
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;
Ένας ακόμη «ένοχος» για τη μετάδοση, που δύσκολα πάει το μυαλό μας, είναι ο αγαπημένος μας «φίλος» που μας ξελασπώνει τις δύσκολες μέρες του...
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;