Σύμφωνα με τα αυτά που ζήτησε η Δ/νση από το Υπουργείο τα κενά στην Αν Αττική είναι:
52 τάξεις χωρίς δάσκαλο, 3 νηπιαγωγεία χωρίς νηπιαγωγό,
94 κενά ειδικοτήτων (28 εικαστικών, 9 Γυμναστών, 19 μουσικής, 7 πληροφορικής, 15 θεατρολόγων, 9 γαλλικών και 7 γερμανικών),
25 ΤΕ δημοτικών και 9 ΤΕ νηπιαγωγείων
Αυτά τα κενά δεν περιλαμβάνουν κενά για δάσκαλους σε ολοήμερα ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν καταγράφονται οι ώρες ειδικοτήτων σε κάποια σχολεία που υπάρχουν περισσεύματα ωρών και θεωρούν ότι αυτά θα μεγαλώσουν αν έρθουν κι άλλοι εκπαιδευτικοί.
Επίσης στα νούμερα αυτά δε βάζει η Δ/νση κανένα επιπλέον κενό ώστε να εξασφαλίσει επιπλέον εκπαιδευτικό όταν είναι ήδη γνωστό κατά δήλωση συναδέλφων και δ/ντων ότι θα προκύψουν στο αμέσως επόμενο διάστημα απουσίες για μεγάλο διάστημα προγραμματισμένες για λόγους υγείας είτε είναι δεδομένο ότι στατιστικά θα υπάρχει και το απρόοπτο. Δηλαδή είναι δεδομένο ότι και το επόμενο διάστημα ακόμα και αν καλυφθούν αυτά με τη 2η φάση όπως υπόσχονται, θα προκύψουν νέα κενά με άγνωστο το πότε θα γίνουν οι επόμενες προσλήψεις.
Κάτω από το πέπλο της "κανονικότητας" και της καλής λειτουργίας που προσπαθεί να παρουσιάσει το Υπ. Παιδείας υπάρχει η πραγματικότητα των 200 κενών, των επιπλέον κενών που δεν αναγνωρίζει το "σχολείο Φίλη" αλλά και οι ιστορίες καθημερινής τρέλας που βιώνουν δ/ντες και σύλλογοι διδασκόντων προκειμένου να συντάξουν και να παραδώσουν τα προγράμματα που ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.
Οι μετακινήσεις πολύ περισσότερων συναδέλφων από ότι στο παρελθόν σε 3, 4 και 5 σχολεία και η απαίτηση της υπηρεσίας να καλυφθεί το ολοήμερο μετακινώντας τους περισσότερους συναδέλφους πρωί - απόγευμα διαλύει κάθε παιδαγωγική αρχή στο πρόγραμμα των σχολείων και το κάνει "άλυτο σταυρόλεξο". Η επιλογή του ξεζουμίσματος του ωραρίου των εκπαιδευτικών οδηγεί στην πλήρη αδυναμία να καταρτιστεί ένα πρόγραμμα με βάση τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών και των σχολείων.
Παράλληλα η «κανονικότητα» της λειτουργίας των νηπιαγωγείων τα έχει μετατρέψει σε κέντρα διερχομένων με το συνεχές άνοιγμα και κλείσιμο της πόρτας αλλά κυρίως με ένα σχολειοποιημένο πρόγραμμα που δεν υπακούει στους ρυθμούς των νηπίων.
Στην πίεση αυτή έρχεται να προστεθεί και μια τεράστια πίεση που εκδηλώνεται τις τελευταίες μέρες τόσο από τη Δ/νση που συγκεντρώνει τα κενά σε σύνολο διαθέσιμων ωρών όσο και των σχολικών συμβούλων που με "γραμμή" από το υπουργείο πιέζουν σε πλήρη εξάντληση των διαθέσιμων ωρών με τελεσίγραφα και ημερομηνίες λήξης στην κατάθεση προγραμμάτων όλων των σχολείων ακόμα και εκεί που υπάρχουν μεγάλα κενά ή άλλα προβλήματα.
Πιέζουν ώστε να εξαντλήσουν και την τελευταία διδακτική ώρα κόβοντας κάθε άλλη αντισταθμιστική λειτουργία για συμπλήρωση του ωραρίου και να δείξουν ότι μπαίνει σε πλήρη λειτουργία τόσο το πρωινό όσο και το ολοήμερο. Να επιβεβαιωθεί, έτσι, η πλασματική εικόνα που θέλει το Υπουργείο και να εξασφαλίσουν ότι θα ελαχιστοποιηθούν τα κενά και οι προσλήψεις και θα λειτουργήσουν όλα "εκ των ενόντων".
Στα πλαίσια αυτά έχουμε και "ευτράπελα" - προφορικές οδηγίες για λειτουργία των ολοήμερων προσμετρώντας ακόμα και το ωράριο εκπαιδευτικών που λείπουν με αναρρωτικές άδειες σχετικά μεγάλου χρόνου, τους οποίους δεν κάλυψε η υπηρεσία με αναπληρωτές.
Καλούμε τους συλλόγους των εκπαιδευτικών να παρέμβουν για να σταματήσει η πίεση αλλά και να υπερασπιστούμε όλοι μαζί την σωστή παιδαγωγική λειτουργία των σχολείων και των προγραμμάτων και τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων.
Ενημερώνουμε για μια ακόμα φορά ότι σε καμιά περίπτωση δεν αναπτύσσεται το πρόγραμμα πέρα από τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών που υπάρχουν στο σχολείο (όχι και των αδειούχων πολλών ημερών και μάλιστα από την αρχή του σχολικού έτους).
Παραθέτουμε σχετικά και το πλαίσιο εργασιακών δικαιωμάτων της ΔΟΕ .
Καλούμε τους σχολικούς συμβούλους να σταματήσουν να εντείνουν την κατάσταση με τελεσίγραφα και να γίνονται όργανα επιβολής των πιο αντιεκπαιδευτικών και αντιπαιδαγωγικών "λύσεων" στη λειτουργία των σχολείων.
Οι δ/ντες που δεν έχουν τις προϋποθέσεις σε προσωπικό και σαφή διάθεση του προσωπικού (συνεχείς μετακινήσεις κλπ) είναι φανερό ότι δε μπορούν να καταθέσουν προγράμματα που αλλάζουν κάθε 2και 3 μέρες.
Απαιτούμε με αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων την κάλυψη όλων των κενών όλων των εκπαιδευτικών που προβλέπονται και απαιτούμε κατοχύρωση ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας και λειτουργίας ομίλων για αντίστοιχες ειδικότητες ώστε να "αναπνεύσουν" τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που έχουν γίνει λάστιχο.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ των:
αιρετού Χρήστου Κανδηλώρου 6977531018, [email protected] και
αναπληρώτριας αιρετού Βιολέττας Πατέλη 6976372500, [email protected]
εκλεγμένων με το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ από:
τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗΣ
του συλλόγου «ΣΩΚΡΑΤΗΣ»
την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ του συλλόγου «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ»
την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ- - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ του συλλόγου «Α. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»
τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ του συλλόγου Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βάρκιζας/ Βουλιαγμένης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη