Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,
Η συμβολή σας και η εμπειρία σας στην παρούσα έρευνα είναι πολύτιμη καθώς, όπως ενδεχομένως ήδη γνωρίζετε, δεν υπάρχει προηγούμενη ερευνητική δραστηριότητα στον τομέα της Ειδικής Αγωγής σε συνδυασμό με τη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στη χώρα μας.
Θα διαπιστώσετε ότι τα εργαλεία που θα έχετε στη διάθεσή σας θα διευκολύνουν το έργο σας ως εκπαιδευτικών και θα συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση της εκ προοιμίου μικτής τάξης που καλούμαστε να διδάξουμε. Η συμμετοχή σας στην παρούσα έρευνα θα σας εφοδιάσει με τη γνώση χρήσης διαγνωστικών εργαλείων και οργάνωσης στοχευμένης παρέμβασης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Ακόμη, θα εφαρμόσετε στην πράξη τη διαφοροποιημένη διδασκαλία στην τάξη σας με την καθοδήγηση της ερευνήτριας (αρχικά).
Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην καταγραφή και μελέτη των δυσκολιών που συναντούν τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες[1] κατά την εκμάθηση της Γερμανικής ως Β΄ ξένης γλώσσας στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο, εστιάζοντας στην παραγωγή γραπτού λόγου. Εξετάζει επίσης τη δυνατότητα, το βαθμό και τους τρόπους αντιμετώπισης από τον/την εκπαιδευτικό γερμανικής γλώσσας (ΠΕ07) των εν λόγω δυσκολιών με την εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σύνολο της τάξης και της κατάλληλης παρέμβασης στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
Σε γενικότερο πλαίσιο η συγκεκριμένη έρευνα θα διεξαχθεί σε τρεις φάσεις. Κατά την πρώτη φάση θα πραγματοποιηθεί η κανονική διδασκαλία και καταγραφή των παρατηρήσεών σας (τήρηση ημερολογίου). Επίσης θα χορηγηθούν ορισμένα ερωτηματολόγια και κατά το τέλος της Α΄ φάσης θα χορηγηθούν τρεις δοκιμασίες.
Κατά τη δεύτερη φάση θα πραγματοποιηθεί η διαφοροποίηση της διδασκαλίας με βάση τις καταγεγραμμένες δυσκολίες των μαθητών καθώς και η παρέμβαση στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία).
Κατά την τρίτη φάση θα χορηγηθούν εκ νέου ορισμένα από τα τεστ της Α΄ φάσης και ορισμένα ερωτηματολόγια.
Θα μεσολαβεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα μπορέσετε να μελετήσετε την αναλυτικότερη επεξήγηση των εργαλείων καθώς και τις οδηγίες χορήγησης, ώστε να λυθούν τυχόν απορίες.
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην έρευνα παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με την ερευνήτρια. Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Φιλικά,
Σοφία Τσακαλίδου
Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ07
Υπ. Διδάκτορας Α.Π.Θ.
E-mail:[email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη