Thumbnail
του αιρετού Δημήτρη Μπουλούμη

Κύριε Αθανάσιε Βρακόπουλε,

Δ/ντή του ΓΕΛ Κονταριώτισσας και υποψήφιε Δ/ντή για την επόμενη θητεία, ειλικρινά ακόμη και τώρα μετά τις αλλεπάλληλες δημόσιες καταγγελίες σας για το συμβούλιο κρίσης των Δ/ντών, αλλά και προς το πρόσωπό μου και τις προκλήσεις για δημόσια απάντηση, δεν είμαι σίγουρος για το αν αρμόζει σε δημόσιο λειτουργό και ειδικά σε εκπαιδευτικό, να επιλύει τις όποιες διαφορές του μέσω δημοσίων ανακοινώσεων!

 Έκανα μία ύστατη προσπάθεια να το αποφύγω, ζητώντας από το συμβούλιο να δώσει μία συλλογική απάντηση προς εσάς, μιας και οι καταγγελίες σας αφορούν όλο το συμβούλιο, αλλά ο πρόεδρος του συμβουλίου και Δ/ντής Β΄/θμιας Εκπ/σης αρνήθηκε, ισχυριζόμενος ότι δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του διευρυμένου

ΠΥΣΔΕ.

 Κατ’ ανάγκη λοιπόν, θα σας κάνω τη χάρη να σας απαντήσω, διότι αισθάνομαι την ανάγκη, ότι κάποιος πρέπει να υπερασπιστεί τα θεσμικά όργανα, αλλά και τα πρόσωπα που τα απαρτίζουν.

 Για ποιους λόγους όμως έχω αυτόν τον ενδοιασμό?

Τι θα διδάξουμε στους μαθητές μας?

 Όποιος αισθάνεται αδικημένος, κατά τα δικά του κριτήρια, για το βαθμό με τον οποίο αξιολογήθηκε από τον καθηγητή του, να του στέλνει υβριστικά sms και να τον βρίζει χυδαία στο διαδύκτιο?

 Όποιος είναι θρασύς μπορεί να απαιτήσει μεγαλύτερο βαθμό από τους συμμαθητές του, άσχετα από το αν του αξίζει?

 Με τέτοιες συμπεριφορές θα καλλιεργήσουμε στα παιδιά μας αξίες όπως ήθος, αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη και αξιοκρατία?

 Εφόσον λοιπόν αισθανθήκατε αδικημένος από τη βαθμολογία σας στη συνέντευξη ή δε σας άρεσε η διαδικασία και οι ερωτήσεις (κάτι το οποίο ανακαλύψατε αφού πληροφορηθήκατε τις βαθμολογίες σας), θα έπρεπε να προβείτε σε ένσταση, όπως άλλωστε προβλέπεται. Αντ’ αυτού θεωρήσατε σκόπιμο να αξιοποιήσετε το πλούσιο και χυδαίο λεξιλόγιό σας καταφερόμενος κατά του ΠΥΣΔΕ, για να διδάξετε με τη βιωματική μέθοδο τους μαθητές σας, για το πώς πρέπει να διεκδικούν.

 Νομίζω συνάδελφε, πως κάθε έμπειρος αξιολογητής έχει αντιληφθεί, ότι αυτός που θα δεχτεί τα περισσότερα πυρά είναι ο αντικειμενικός και όχι αυτός που θα ισοπεδώσει τους πάντες βάζοντας σε όλους τους υποψήφιους άριστα. Εν γνώσει μου λοιπόν επέλεξα να λειτουργήσω υπεύθυνα, αναλαμβάνοντας κάθε κόστος, όπως πράττω εδώ και χρόνια και κατά την αξιολόγηση των μαθητών μου. Θα μπορούσα να εφαρμόσω λαϊκίστικες τακτικές και να βάλλω σε όλους τους υποψήφιους άριστα 8, ξεπουλώντας όλες τις αξίες μου, προκειμένου να επανεκλεγώ σε επερχόμενες εκλογές και να αντιμετωπίζω καθημερινά λιγότερα προβλήματα. Σας υπενθυμίζω όμως ότι έχω εκλεγεί επανειλημμένα αιρετός του κλάδου και μέλος του Δ.Σ της ΕΛΜΕ Πιερίας, υποσχόμενος στους συναδέλφους δικαιοσύνη, αξιοκρατία, αξιοπρέπεια και διαφάνεια και με αυτόν τον τρόπο θα συνεχίσω να λειτουργώ στο μέλλον και να τιμώ όσους με τίμησαν για τις συγκεκριμένες αξίες.

 

Αγαπητέ συνάδελφε:

 Ο νομοθέτης έθεσε συγκεκριμένα κριτήρια για την αξιολόγηση και κατάταξη των υποψηφίων, τα οποία κλήθηκε να εφαρμόσει το συμβούλιο, άσχετα με τις προσωπικές διαφωνίες του καθενός για τον τρόπο αξιολόγησης. Το ΠΥΣΔΕ δε νομοθετεί αλλά εφαρμόζει το νόμο, όπως πράττατε και εσείς ως Δ/ντής σχολικής μονάδας.

 Δεν είναι λοιπόν δυνατόν να σας αξιολογήσουμε σύμφωνα με τα δικά σας κριτήρια όπως π.χ. αναφέρατε την προσφορά σας στην μετακόμιση και στην οργάνωση της σχολικής σας μονάδας, την τοποθέτηση των ηρώων του 1821 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, τον αριθμό των τηλεοράσεων που τοποθετήσατε στη

σχολική σας μονάδα, τον αριθμό των αγιογραφιών ή σύμφωνα με το πόσες μέρες χαρίσατε το καλοκαίρι στην προστασία του δάσους (σας ενημερώνω λοιπόν, αφού αναφέρετε με βεβαιότητα, πως ούτε καν γνωρίζουμε τέτοιες δράσεις, ότι και τις γνωρίζουμε και συμμετείχαμε, αλλά δεν κρίναμε σκόπιμο να σας ενημερώνουμε για κάθε κοινωνική μας προσφορά), κ.α. Όλα τα παραπάνω μπορεί να σας κατατάσσουν στους πολύ καλούς Δ/ντές, αλλά όχι κατ’ ανάγκη και στους άριστους. 

 Κύριε Βρακόπουλε τα αντικειμενικά σας μόρια είναι 12,5 (πολύ χαμηλά σε σχέση με τους συνυποψήφιούς σας), οπότε ακόμη και αν υποθέσουμε ότι αδικηθήκατε με το 7,43 της συνέντευξης και σας βαθμολογούσαμε με το άριστα 8, τότε αντί της 58ης θέσης θα καταλαμβάνατε την 52η στην τελική κατάταξη. Οι διευθυντικές θέσεις είναι συνολικά 41, οπότε καταλαβαίνει και ο πιο άσχετος, ότι πάλι θα υπήρχαν ελάχιστες έως μηδαμινές πιθανότητες να καταλάβετε κάποια διευθυντική θέση.

 Προφανώς δεν οφείλεται σε λόγους γοήτρου η απαράδεκτη συμπεριφορά σας . 

Μήπως χρωστάτε σε κάποιους κομματικούς σας ή άλλους «φίλους» ή μήπως κάποιοι σας χρησιμοποιούν?

 Πρέπει λοιπόν κάποιοι να ωφεληθούν τα μέγιστα από το συγκεκριμένο γεγονός.

 Αφενός να φύγει από τη μέση ο μοναδικός ακομμάτιστος αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών που σταμάτησε τα παιχνίδια, που έπαιζε το ΠΥΣΔΕ στο παρελθόν και αφετέρου να χτυπηθεί η κυβερνούσα κομματική παράταξη, η οποία ελέγχει την συντριπτική πλειοψηφία του συμβουλίου. Έτσι θα επανέλθουν δριμύτεροι αυτοί, που στο παρελθόν είχαν καταστρατηγήσει και γελοιοποιήσει όλες τις διαδικασίες που αφορούσαν το ΠΥΣΔΕ.

 Επειδή λοιπόν κάποιοι θρασείς σαν εσάς εκλαμβάνουν την υπομονή και ανωτερότητα των άλλων ως αδυναμία και μας κάνουν μαθήματα περί ηθικής δικαιοσύνης και αξιοπρέπειας, θα ήθελα να σας αναφέρω ότι αυτές οι αξίες πρέπει να είναι διαχρονικές και να μην επικαλούνται κατά το δοκούν.

 Ο τρόπος με τον οποίο γίνατε Δ/ντής το 2011 με όλα τα οικονομικά οφέλη που αποκομίσατε αυτά τα χρόνια, δε σας δίνουν το δικαίωμα να σπιλώνετε το όνομά μου, διότι όπως καλά γνωρίζετε, επί 4,5 χρόνια με εκλέγουν στο ΠΥΣΔΕ και την ΕΛΜΕ οι συνάδελφοι, οι οποίοι με ανέδειξαν πολλές φορές πρώτο σε ψήφους και μάλιστα όχι μόνο στο ψηφοδέλτιο της παράταξής μας. Κατάφερα με πολύ μεγάλο αγώνα και προσωπικό κόστος να βελτιώσω τη λειτουργία του συμβουλίου, και μάλιστα χωρίς να αποκομίσω το παραμικρό οικονομικό ή άλλο όφελος.

 Προφανώς οι απόψεις περί ηθικού και δικαίου από κάποιους ανθρώπους είναι παρεξηγημένες.

• Για εσάς ηθικό είναι να χρησιμοποιεί ένα στέλεχος της εκπαίδευσης χυδαίους χαρακτηρισμούς για ένα θεσμικό όργανο, όπως το ΠΥΣΔΕ, αλλά και ονομαστικά προς συναδέλφους του και μάλιστα δημόσια.

• Για εσάς ηθικό είναι να γίνετε Δ/ντής σχολικής μονάδας, όχι γιατί το αξίζετε αλλά γιατί έχετε τους κατάλληλους φίλους.

• Για εσάς δίκαιο είναι να έχετε την βαθμολογία της συνέντευξης ονομαστικά, χωρίς καν να μπείτε στον κόπο να υποβάλλετε αντίστοιχο αίτημα, ενώ κάποιοι συνυποψήφιοί σας να χρειάζονται εισαγγελική εντολή. (Επιπλέον καλό είναι να γνωρίζετε ότι ακόμη και τα 6 από τα 7 μέλη του συμβουλίου δεν είχαμε πρόσβαση στις ονομαστικές βαθμολογίες των υποψηφίων).

• Προφανώς δίκαιο θα ήταν για εσάς να αξιολογηθούν οι συνυποψήφιοί σας Δ/ντές, που είχαν πολύ περισσότερα αντικειμενικά μόρια από εσάς, με χαμηλότερη βαθμολογία στη συνέντευξη, ώστε να βρεθείτε στην κατάλληλη θέση (γνωστή τακτική του παρελθόντος στον εκπαιδευτικό κόσμο της Πιερίας).

• Προφανώς ηθικό και δίκαιο κατά την άποψή σας είναι να πάρετε αυτό που θέλετε με κάθε τρόπο. 

 Επειδή όμως ονομάσατε τα μέλη του ΠΥΣΔΕ «εκτελεστές των παλαιών Δ/ντών» αφού πολλοί από τους υποψήφιους Δ/ντές, που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις κατάταξης κατά τη συνέντευξη του 2011, σήμερα βρέθηκαν στις τελευταίες, κάποιοι θα μπορούσαν να το ερμηνεύσουν και ως επιβεβαίωση της διαπλοκής του

παρελθόντος. 

Δημόσια λοιπόν σας προκαλώ να αναρτήσετε το βιογραφικό σας στα μέσα ενημέρωσης, καθώς επίσης και αντίγραφο της μαγνητοφωνημένης συνέντευξής σας, αφού μπορείτε να την έχετε με εισαγγελική εντολή. Νομίζω ότι οι συνυποψήφιοί σας θα είναι πιο αντικειμενικοί κριτές, αφού θεωρείτε ότι εμείς μεροληπτήσαμε.

 Επίσης εφόσον θέλετε να αποδείξετε ότι οι λόγοι, που σας ώθησαν σ’ αυτήν την συμπεριφορά δεν εξυπηρετούν τους κομματικούς σας φίλους ή άλλους «φίλους», στους οποίους ακόμη χρωστάτε και ότι δεν «προσκυνάτε» κανέναν (να μην αναφέρω το χαρακτηρισμό που χρησιμοποιήσατε στα κείμενά σας), σας καλώ δημόσια να συμμετέχετε στις επόμενες εκλογικές διαδικασίες του κλάδου μας με το ψηφοδέλτιο της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών, για να προσφέρετε και στο συνδικαλιστικό κίνημα του κλάδου μας, αφού όπως διατείνεστε είστε και άνθρωπος

της προσφοράς. 

Ειλικρινά λυπάμαι, διότι δώσατε αδικαιολόγητη έκταση σε διαφωνίες, που θα μπορούσαν να λυθούν με πιο πολιτισμένους τρόπους, αφού εμείς οι εκπαιδευτικοί πρέπει, συν των άλλων, να αποτελούμε φωτεινά παραδείγματα για τις επόμενες γενιές και να τολμήσω να σας ζητήσω και δημόσια συγνώμη, αν πιστεύετε ότι κάπου σας αδίκησα!

 Με εκτίμηση

Ο Αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών

 Μπουλούμης Δημήτρης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;