Thumbnail
Διαβάστε στο alfavita.gr επιστολή αναπληρώτριας προς τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου

Όπως σίγουρα ήδη θα γνωρίζετε, ο τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών δημιουργεί πολλά προβλήματα, κυρίως σε εμάς τους αναπληρωτές. Ονομάζομαι ………….. (ΠΕ07) και μετά την ανακοίνωση των τελευταίων προσλήψεων αναπληρωτών καθηγητών (Πέμπτη 30 Νοεμβρίου & Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου), θα ήθελα να σας μεταφέρω κάποιες σκέψεις μου και σκέψεις σίγουρα πολλών συναδέλφων μου, που βρίσκονται ή έχουν βρεθεί σε ανάλογη θέση με τη δική μου και μάλιστα σε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης.

Πως είναι λοιπόν δυνατόν, ειδικά στους κλάδους όπως ο δικός μου, που εργαζόμαστε τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να μην υπάρχει κοινός πίνακας προσλήψεων και από τις δυο βαθμίδες;
Θα αναφερθώ ιδιαίτερα στη δική μου περίπτωση, που την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου προσλήφθηκα από την διεύθυνση πρωτοβάθμιας Εύβοιας (την δεύτερη δηλ. επιλογή μου στην αίτηση των αναπληρωτών) και ακριβώς την επόμενη ημέρα η δευτεροβάθμια Εύβοιας προσέλαβε άτομο στην Β-Εύβοιας (την πρώτη μου δηλ. επιλογή) με λιγότερα μόρια, γιατί ως γνωστόν είχα βγει απ το πίνακα, μιας που είχα δοθεί στην διάθεση της πρωτοβάθμιας, τη στιγμή όμως που δεν έχω καν παρουσιαστεί και αναλάβει υπηρεσία στην πρωτοβάθμια.

Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που αφήνετε όλους τους αναπληρωτές ως έρμαια στα χέρια της κάθε διεύθυνσης πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας που θα κάνει πρώτη ή δεύτερη προσλήψεις, τη στιγμή που είμαστε αυτοί που κλείνουμε τις "τρύπες" στα σχολεία με κάθε προσωπικό και οικονομικό κόστος. Επειδή δηλαδή έκανε σε λιγότερο από 24 ώρες πρόσληψη πρώτα η μια βαθμίδα, θα πρέπει να μετακινούμαι χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου και το χειρότερο η άλλη συνάδελφος, που ήρθε στη θέση που δίκαια θα έπαιρνα εγώ στη δευτεροβάθμια, αν είχε κάνει πρώτη τις προσλήψεις, να μετακινείται ακόμη πιο μακριά με σοβαρές σκέψεις παραίτησης, αφήνοντας ένα ακόμη σχολείο με άπειρες χαμένες ώρες διδασκαλίας. Θα ήθελα λοιπόν να σας βάλω σε σκέψεις και να σας προβληματίσω. Πείτε μου, πόσες πιθανότητες υπάρχουν να πάνε καλύτερα τα πράγματα στον εκπαιδευτικό κλάδο, όταν κάθε πρωί ο εκπαιδευτικός - το κλειδί δηλ. της εκπαίδευσης - ξεκινά το μάθημα του ταλαιπωρημένος από τα πολλά χιλιόμετρα; 

Θα μπορούσατε να δείξετε μεγαλύτερη υπευθυνότητα προς τους ανθρώπους εκείνους που με μεγάλες θυσίες και λίγα κέρδη στηρίζουν αυτό που σπούδασαν και αγάπησαν.

Εύχομαι να διαβάσετε τις σκέψεις μου, γνωρίζοντας πως σας κούρασα. Θα ήθελα αν όχι μια λύση, μια απάντηση στηριζόμενη στη μέχρι τώρα ευαισθησία σας.

Σας ευχαριστώ εκ μέρους όλων των συναδέλφων που φέρατε, ίσως άθελα σας, σε αντίστοιχη κατάσταση.

Με εκτίμηση,
………….. [ΠΕ 07 – Γερμανικής Φιλολογίας]
 
Τα στοιχεία της εκπαιδευτικού τέθηκαν στη διάθεση του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα