Thumbnail
Αναλυτικά

Μπλόκαρε η πληρωμή των εκπαιδευτικών της ενισχυτικής διδασκαλίας στη Λέσβο, σύμφωνα με τοπική εφημερίδα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, "ένας διευθυντής σχολείου που ήταν υπεύθυνος του προγράμματος αρνήθηκε να υπογράψει για την πληρωμή τους τον Ιανουάριο, με αποτέλεσμα να «μπλοκάρει» συνολικά την πληρωμή των εκπαιδευτικών της ενισχυτικής διδασκαλίας στη Λέσβο, για το μήνα αυτό"!

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το ζήτημα ξεκίνησε από το Γυμνάσιο Αγρας, "όπου ο διευθυντής του σχολείου που είχε ορισθεί υπεύθυνος του προγράμματος – όπως προβλέπεται από το Νόμο – αρνήθηκε να αποδεχτεί την ευθύνη."

Μάλιστα, όπως αναφέρει η εφημερίδα, τον Δεκέμβριο, λόγω των γιορτών, "ανέλαβε ο κ. Καπιτωάς (σ.σ Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) να υπογράψει για να καταβληθεί ο μισθός, κάτι όμως που δεν μπορεί να το κάνει για δεύτερο μήνα, αφού κινδυνεύει να βρεθεί υπόλογος σε περίπτωση ελέγχου."

Όμως υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του "ο υπεύθυνος του προγράμματος αρνήθηκε να υπογράψει για την πληρωμή τους τον Ιανουάριο" και του "ο διευθυντής του σχολείου που είχε ορισθεί υπεύθυνος του προγράμματος – όπως προβλέπεται από το Νόμο – αρνήθηκε να αποδεχτεί την ευθύνη".

Όπως τονίζει η τοπική ιστοσελίδα mplokia.gr, αρχικά στην αναρτημένη στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, με ημερομηνία 28/11/2017, με την οποία ορίζονται οι υπεύθυνοι της ενισχυτικής διδασκαλίας στο νησί, υπάρχει και το όνομα του διευθυντή του Γυμνασίου Αγρας, ο οποίος ορίζεται «υπεύθυνος του προγράμματος»

Όπως όμως γίνεται γνωστό, δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος εκπαιδευτικός να αποδεχτεί μια θέση στο συγκεκριμένο πρόγραμμα και μάλιστα «θέση ευθύνης». Άλλωστε, για αυτόν ακριβώς το λόγο, στο σχετικό ΦΕΚ, προβλέπεται η σειρά «προτεραιότητας» για την κάλυψη αυτής της θέσης που είναι η παρακάτω:

α) ο/η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας του Σ.Κ.Α.Ε.,  β) οι Διευθυντές/ντριες των άλλων σχολικών μονάδων, των οποίων οι μαθητές/ τριες είναι εγγεγραμμένοι στο Σ.Κ.Α.Ε., με κριτήρια τα χρόνια προϋπηρεσίας ως Διευθυντές/τριες, γ) ο/η υπο- διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας του Σ.Κ.Α.Ε.,  δ) οι υποδιευθυντές/ντριες αντίστοιχα με την περίπτω- ση. Είναι δυνατό, σε περίπτωση κατά την οποία υπάρχει κώλυμα, να οριστεί και μόνιμος/η καθηγητής/τρια. Στην τελευταία περίπτωση απαιτείται χορήγηση άδειας ασκήσεως Ιδιωτικού Έργου, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Σύμφωνα με το mplokia.gr, ο συγκεκριμένος καθηγητής που ορίσθηκε από το γυμνάσιο της Αγρας, στις 8-12-2017, απέστειλε έγγραφό, στην  ΔΙΔΕ Λέσβου  με την οποία δηλώνει ότι έχει σοβαρούς λόγους κωλύματος και δεν δέχεται να αναλάβει ως υπεύθυνος ΣΚΑΕ

Παρ΄όλα αυτά, στις 12/12/2017, αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ «σύμβαση έργου«, μεταξύ του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Μιχαήλ Καπιωτά και το εν λόγω καθηγητή, με την οποία ο «πρώτος αναθέτει στον δεύτερο» τα καθήκοντα που έχει ο υπεύθυνος του προγράμματος (αυτά δηλαδή που ο καθηγητής επικαλούταν ότι είχε σοβαρούς λόγους να αναλάβει)

Παράλληλα, «ο δεύτερος των συμβαλλόμενων» ισχυρίζεται οτι δεν υπέγραψε ποτέ το σχέδιο της Σύμβασης  Έργου που θα έπρεπε να έχει υπογραφεί πριν την ανάρτηση της στο πρόγραμμα Διαύγεια

Από εδώ, σύμφωνα με το mplokia.gr, αρχίζουν τα περίεργα, στα οποία θα πρέπει να δωθούν σαφείς απαντήσεις:

- Ρωτήθηκε ή έστω εκδήλωσε ποτέ το ενδιαφέρον του ο συγκεκριμένος καθηγητής, προκειμένου να αναλάβει Υπεύθυνος ΣΚΑΕ;

- Ελήφθει υπόψη και πώς, η επιστολή που, ο συγκεκρίμενος, απέστειλε προς την ΔΙΔΕ, στις 8/12/2017 και με την οποία δήλωνε ότι δεν δέχεται να αναλάβει αυτή την ευθύνη;

- Εφόσον ο συγκεκριμένος καθηγητής, είχε αρνηθεί την συγκεκριμένη θέση (που είχε όλο το δικαίωμα να το κάνει), τελικά υπέγραψε ή όχι την σύμβαση έργου που αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ;

Σε δηλώσεις του, στην εφημερίδα τα Νέα της Λέσβου (07/02/2017) ο κ. Καπιωτάς (Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) αναφέρει τα παρακάτω: «Ο ορισμένος υπεύθυνος του προγράμματος διευθυντής του Γυμνασίου Αγρας, δεν υπογράφει τη σύμβαση«. Αυτό προφανώς δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα 3 αλλά ταυτόχρονα βάζει και μερικά  επιπλέον ερώτηματα:

Αν δεν την υπέγραψε, πώς αυτή η σύμβαση αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ όταν είναι γνωστό ότι προκειμένου να αναρτηθεί θα πρέπει να έχει «την υπογραφή όλων των μερών»;

Γιατί, εφόσον ο «διευθυντής του Γυμνασίου Αγρας» δεν δεχόταν την θέση (ήδη από τις 8/12) δεν κινήθηκαν έγκαιρα οι διαδικασίες τοποθέτησης άλλου (με βάση τις σχετικές «προτεραιότητες») αλλά έπρεπε να φτάσουμε «να πληρωθεί ο μισθός των καθηγητών τον Δεκέμβρη», ουσιαστικά, όμως «άρπα κόλα» και να έχει «κολλήσει το σύστημα» τον Φλεβάρη;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ