Thumbnail
Ανακοίνωση

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Φοιτητικός Σύλλογος της σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σχετικά με την επικείμενη συγχώνευση με Σχολή του ΤΕΙ Ηπείρου.

Στο κείμενο, οι φοιτητές τονίζουν ότι δεν βρίσκονται σε "ομηρία" από τους διδάσκοντες, όπως είχε υποστηριχθεί από τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, και ότι στηρίζουν τα μέλη ΔΕΠ.

Παράλληλα, γίνεται σαφές ότι οι φοιτητές δηλώνουν αντίθετοι με το σχεδιασμό του υπουργείου, ενώ δηλώνουν ότι στηρίζουν τον Φοιτητικό Σύλλογο του Τμήματος Γραφιστικής - Σχολή Γραφικών Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών (Τ.Ε.Ι Αθήνας) και κάθε Σύλλογο που εναντιώνεται στις επιβαλλόμενες συγχωνεύσεις.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο Σύλλογος φοιτητών της σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μετά από Γενική Συνέλευση στις 9/2/2018 με θέμα την επικείμενη συγχώνευση της Σχολής με το Τ.Ε.Ι Ηπείρου αποφάσισε τα παρακάτω:

Στηρίζουμε την στάση των Μελών Δ.Ε.Π και σε καμία περίπτωση δεν τελούμε υπό την ομηρία τους, όπως έσπευσε να δηλώσει ο Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου.

Τασσόμαστε ενάντια αυτής της συγχώνευσης η οποία εντάσσεται σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό συγχωνεύσεων που επιφέρει ο νόμος Γαβρόγλου .Πόσο μάλλον τασσόμαστε ενάντια κάθε συγχώνευσης που διενεργείται ερήμην καθηγητών και φοιτητών και βασίζεται σε κριτήρια κάθε άλλο παρά ακαδημαϊκά.

Καταγγέλλουμε την γενικότερη στάση του Υπουργείου Παιδείας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ για την αδιαφορία του για τα υπάρχοντα προβλήματα και τις ανάγκες τις χρηματοδότησης .Το υπουργείο αντί να επιληφθεί της ήδη προβληματικής κατάστασης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έρχεται να την επιδεινώσει με ένα κύμα συγχωνεύσεων .Ο Υπουργός Παιδείας κατηγορεί τους καθηγητές της Σχολής Καλών Τεχνών Ιωαννίνων για μονόπλευρη και προκλητική αντίδραση, αλλά ο ίδιος είναι αυτός ο οποίος λειτουργεί μονόπλευρα εμποδίζοντας τον διάλογο και προβαίνοντας σε προκλητικά δημοσιεύματα ,από τα οποία και μόνο ενημερωνόμαστε για την εξέλιξη της Σχολής.

Στηρίζουμε τον Φοιτητικό Σύλλογο του Τμήματος Γραφιστικής - Σχολή Γραφικών Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών (Τ.Ε.Ι Αθήνας) και κάθε Σύλλογο που εναντιώνεται στις επιβαλλόμενες συγχωνεύσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής