Thumbnail
Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Το Δ.Σ. της Ε΄ ΕΛΜΕ καταγγέλλει τα μέλη της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ), τα οποία ως πλειοψηφία του προεδρείου της Γενικής Συνέλευσης προέδρων των ΕΛΜΕ, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 28 Απρίλη και κράτησε 16 ώρες από τις 11.30πμ ως τις 3.30 το πρωί, εντελώς πραξικοπηματικά ανακοίνωσαν ότι δεν αποδέχεται το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας για αποχή ως απόφαση της ΓΣ, επειδή δεν συγκεντρώνει τα 2/3 των ψήφων των προέδρων που απαιτούνται για την κήρυξη απεργίας. 

Η πρόταση  που τέθηκε  σε ψηφοφορία είναι απόφαση του κλάδου γιατί ψηφίστηκε στη ΓΣ με μεγάλη πλειοψηφία των προέδρων των ΕΛΜΕ (56,3% των ΕΛΜΕ και 55,7% των ψήφων). Με βάση την απόφαση αυτή όλοι οι εκπαιδευτικοί καλούνται  σε αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης- αυτοαξιολόγησης  της σχολικής μονάδας και ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών - στην περίπτωση που ψηφιστεί το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης. 

Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ παραβλέπει το γεγονός ότι η αποχή απ’ την αξιολογική διαδικασία δεν συνιστά αποχή απ’ την εργασία κι επομένως δεν είναι απεργία. Να θυμίσουμε πως  η αποχή του κλάδου απ’ την διαδικασία της αξιολόγησης το 2014 πάρθηκε με απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ.  Η αποχή έχει εφαρμοστεί πολλές φορές από το συνδικαλιστικό κίνημα, από πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια σωματεία και την ΑΔΕΔΥ, ψηφισμένη μόνο από τα  Δ.Σ. των ομοσπονδιών. 

Επιπλέον, η πλειοψηφία του προεδρείου (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ), λειτουργώντας εκτός καταστατικού της ΟΛΜΕ, αποφάσισε να λήξει τη διαδικασία της Γενικής Συνέλευσης  ενώ εκκρεμούσαν σημαντικά άλλα θέματα, οπότε αναγκάστηκαν κάτω απ’ την πίεση των Προέδρων να συνεχίσουν τη διαδικασία για ψήφιση προγράμματος δράσης.

Έτσι, κατατέθηκε από αρκετούς εκπροσώπους των ΕΛΜΕ πρόταση Μομφής κατά της πλειοψηφίας του προεδρείου της ΟΛΜΕ, που, όπως προβλέπεται απ’ το καταστατικό, θα συζητηθεί σε έκτακτη Γενική Συνέλευση Προέδρων.

Καταγγέλλουμε αυτές τις πραξικοπηματικές ενέργειες του κυβερνητικού συνδικαλισμού. Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως εξυπηρετούν την πολιτική της κυβέρνησης και ουσιαστικά έχουν πάρει διαζύγιο από τον αγώνα για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Ζητάμε η απαράδεκτη αυτή στάση της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ να συζητηθεί σε έκτακτη Γ. Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ που θα συγκληθεί τις επόμενες μέρες. 

 Δηλώνουμε ότι η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των προέδρων των ΕΛΜΕ στις 28/4 αποτελεί  απόφαση του κλάδου και δίνει ένα σαφές πολιτικό μήνυμα στην κυβέρνηση για να μην προχωρήσει στην ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου. Αν η κυβέρνηση προχωρήσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου, το εκπαιδευτικό κίνημα θα ακυρώσει στην πράξη κάθε προσπάθεια εφαρμογής όλου του πλαισίου της αξιολόγησης που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση της σχολικής μονάδας και στη χειραγώγηση του εκπαιδευτικού, όπως έκανε το 2013 με την κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και υπουργό παιδείας τον Αρβανιτόπουλο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Erasmus
Erasmus+: Στην Λισαβόνα εκπαιδευτικοί του Ειδικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
Το Δημόσιο Ειδικό Γυμνάσιο για δεύτερη χρονιά,έχοντας λάβει την τιμητική Διαπίστευση Erasmus+ στη Σχολική Εκπαίδευση για την περίοδο 2021-2027 από το...
Erasmus+: Στην Λισαβόνα εκπαιδευτικοί του Ειδικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
foto_education_pencils_molivia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ετοιμάζονται νέοι πίνακες ΑΣΕΠ για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες ΑΣΕΠ στη Γενική
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ετοιμάζονται νέοι πίνακες ΑΣΕΠ για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση