Thumbnail
Απάντηση 

Σε απάντηση στις καταγγελίες της ΕΛΜΕ Κέρκυρας πρέπει να ενημερώσουμε πρώτα ότι πριν από αρκετά χρόνια, κάποιοι διευθυντές σχολείων πραγματοποίησαν κατατμήσεις αιθουσών διδασκαλίας με τρόπο πρόχειρο και αυθαίρετο, με ελαφρά δόμηση. Αυτό έγινε ακόμα και σε νέα κτίρια που πληρούνταν οι προδιαγραφές σε χωρητικότητα, φωτισμό, αερισμό, κλπ. με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολλές αίθουσες "κλουβιά". Ακόμα και αν αναγνωρίσουμε την αναγκαιότητα εκείνης της εποχής, σε κάποιες περιπτώσεις για περισσότερες αίθουσες, σήμερα δεν είναι αποδεκτό να έχουμε κάποιες αίθουσες εντελώς κενές και κάποιες μικρές και γεμάτες.

Τα κίνητρα του καθενός, όπως φαίνεται, είναι διαφορετικά. Όμως εκτός από τα αυταπόδεικτα μειονεκτήματα της χωρισμένης στα δύο αίθουσας διδασκαλίας, σήμερα που ο μαθητικός πληθυσμός έχει κάπως μειωθεί, έχουμε και το φαινόμενο του ανταγωνισμού μεταξύ σχολείων, με αποτέλεσμα να υπάρχει η τάση άλλα σχολεία να γιγαντώνονται και άλλα να φθίνουν. Οι χωρισμένες στα δύο αίθουσες με νοβοπάν, αυξάνουν την προτεινόμενη χωρητικότητα του σχολείου έως και 30%, εντείνοντας αυτό το φαινόμενο.

Εμείς υποστηρίζουμε, με όσα μέσα διαθέτουμε βέβαια,  την ισόρροπη ανάπτυξη των σχολείων μας και τη βελτίωση των υποδομών. Είναι αλήθεια ότι η Κέρκυρα έχει μεγάλο πρόβλημα στη σχολική στέγη, με αρκετά πεπαλαιωμένα και ακατάλληλα κτίρια. Είναι αλήθεια όμως ακόμα, ότι μένουν αναξιοποίητα χρήματα (από το ΕΣΠΑ 2014-20) για σχολική στέγη στην Περιφέρειά μας, όπου την αρμοδιότητα και την ευθύνη,  για την κατάθεση προτάσεων και ένταξη σε χρηματοδοτικά προγράμματα την έχει η τοπική Αυτοδιοίκηση.

Είναι λάθος η πολιτική της μετάθεσης των ευθυνών στην κατεύθυνση που βολεύει τον καταγγέλλοντα, κυρίως επειδή αυτό δε βοηθάει στην επίλυση του προβλήματος.

Είναι δε, αξιοθαύμαστα τα συντηρητικά αντανακλαστικά, καθώς  και η υποστήριξη μιας στρεβλής κοινωνικά άδικης και προβληματικής κατάστασης στην οποία μας οδήγησαν οι παθογένειες του παρελθόντος, ακόμα και από αυτούς που σήμερα εκφράζονται με τον πιο επαναστατικό λόγο.

7/5/2018

Κωνσταντίνος Γκούσης

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης

Ιονίων Νήσων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Από σήμερα οι αιτήσεις - Ποια είναι η διαδικασία
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Πώς υποβάλλονται οι αιτήσεις και μέχρι πότε μπορεί να γίνει ανάκληση της αίτησης απόσπασης
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Από σήμερα οι αιτήσεις - Ποια είναι η διαδικασία
βιβλιο
Η τυπική γνώση και η σοφία
«Ο Μπάουμαν σχολιάζει μέχρι και το Ίντερνετ, λέγοντας ότι «τα πάντα στο διαδίκτυο συγκλίνουν σε ένα καθολικό χαρακτηριστικό: τη μείωση της δημόσιου...
Η τυπική γνώση και η σοφία
foto_education.jpg
Πανεπιστημιακοί για δημιουργία «Στρατιωτικού ΔΕΠ»: «Απαράδεκτη η ρύθμιση!»
«Η προχειρότητα της όλης ρύθμισης και η αποσπασματικότητα της δημιουργούν εύλογα υπόνοιες για τις σκοπιμότητες που μπορεί να υποκρύπτονται»
Πανεπιστημιακοί για δημιουργία «Στρατιωτικού ΔΕΠ»: «Απαράδεκτη η ρύθμιση!»
ΑΜΕΑ
Καταγγελία για το ΚΕΔΑΣΥ Δυτικής Αττικής – Σε κατάσταση εγκατάλειψης οι δομές για μαθητές με ειδικές ανάγκες
Σοβαρές ελλείψεις και υποβάθμιση των υπηρεσιών καταγγέλλουν οι ΣΕΠΕ Δυτικής Αττικής και ΣΕΕΠΕΑ Αττικής
Καταγγελία για το ΚΕΔΑΣΥ Δυτικής Αττικής – Σε κατάσταση εγκατάλειψης οι δομές για μαθητές με ειδικές ανάγκες