Thumbnail
Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο 

Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα, που αφορούσε παράπονο Ατόμου με Ειδικές Ανάγκες (εφεξής ΑμΕΑ) και την υποβολή πλήθους ερωτημάτων βουλευτών, για παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, για την ασφάλεια των ατόμων μειωμένης κινητικότητας, υπενθυμίζονται τα ακόλουθα:

1.1. Σε εφαρμογή της (ζ) ομοίας και σύμφωνα με τα οριζόμενα στο (η) σχετικό, καταρτίστηκε για τα πλοία που εκτελούν δρομολογιακούς πλόες κατηγοριών Α,Β, Γ, Δ της (ε) ομοίας, καθώς και για τα ταχύπλοα σκάφη του HSC Code (Κώδικα Ταχυπλόων) και τα δυναμικώς υποστηριζόμενα σκάφη του DSC Code (Κώδικα δυναμικώς υποστηριζόμενων πλοίων) το Εθνικό Σχέδιο Δράσης, όπου καθορίζονται οι απαιτήσεις ασφαλείας για τα ΑμΕΑ στα ανωτέρω αναφερόμενα πλοία.

1.2. Ακολούθως, συντάχθηκαν και δημοσιεύτηκαν οι (θ) και (ι) σχετικές με διευκρινιστικές οδηγίες για την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου δράσης αναφορικά με τα ΑμΕΑ, όπου εμπεριέχονται όλα εκείνα τα μέτρα και οι απαιτήσεις για την ασφαλή μεταφορά τους σε δρομολογιακά πλοία της παραγράφου 1.1. της παρούσης και καθορίζονται λεπτομερώς θέματα όπως η πρόσβαση στο πλοίο, η σηματοδότηση, η μετάδοση αναγγελιών, ο συναγερμός και πρόσθετες απαιτήσεις για τη μετακίνηση των ατόμων αυτών εντός του πλοίου.

1.3. Τονίζεται ότι, για τα δρομολογιακά πλοία της παραγράφου 1.1. της παρούσης, που εκτελούν δρομολογιακούς πλόες συνολικής διαδρομής άνω των 30 ν.μ. προβλέπονται, σύμφωνα με το άρθρο 10 του (δ) σχετικού, επιπρόσθετες απαιτήσεις, πέραν αυτών του Εθνικού Σχεδίου Δράσης, που αφορούν κυρίως στην ύπαρξη θαλαμίσκων και κοινόχρηστων χώρων υγιεινής προς χρήση από επιβάτες με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ).

1.4. Στα υπόλοιπα επιβατηγά πλοία που εκτελούν δρομολογιακούς πλόες κατηγοριών V, VI, VII του (δ) σχετικού [συνολικής διαδρομής κάτω των 30 ν.μ.], και στα πλοία που εκτελούν περιηγητικούς πλόες όλων των κατηγοριών της (ε) σχετικής και δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του εθνικού σχεδίου δράσης, υφίσταται απαίτηση που απορρέει από την παράγραφο 5 του άρθρου 10 του (δ) σχετικού, καθώς και την παράγραφο 4.9 της (γ) ομοίας να ανατίθεται, με ευθύνη πλοιάρχου, σε μέλος/μέλη του πληρώματος η εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες κατά την πρόσβαση και διακίνηση αυτών επί του πλοίου. Στα πλοία που επιβάλλεται η εξυπηρέτηση των επιβατών με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα, με παροχή δωρεάν συνδρομής από τα μέλη του πληρώματος, καταχωρείται σχετική εντολή οδηγία προς τον πλοίαρχο στο Πιστοποιητικό Ασφαλείας Επιβατηγού Πλοίου (ΠΑΕΠ) ή το Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης (ΠΓΕ) του πλοίου. 

Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο ΕΔΩ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foitites.jpg
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
«Αντιμετωπίζω το άγχος στο Πανεπιστήμιο. Επιθυμία για γνώση και ακαδημαϊκή ζωή: Οδηγός για φοιτητές και φοιτήτριες»
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
Δημοτικό σχολείο Στειρίου 1965
Είναι το Ataxia charter school;
Το Ataxia School δεν είναι charter school, καθώς οι σκοποί, η δομή, η φιλοσοφία, και οι τοπικές συνθήκες που το διαμορφώνουν διαφέρουν σημαντικά από...
Είναι το Ataxia charter school;