Thumbnail
Ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Α ΕΛΜΕ Αθήνας

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) της Α΄ Αθήνας καταγγέλλει τις μεθοδεύσεις κυβέρνησης – ΚΥΣΔΕ για την υποβάθμιση της υφιστάμενης οργανικότητας του διαπολιτισμικού Γυμνάσιου Αθήνας κατά 6 οργανικές θέσεις. Συγκεκριμένα, στις ήδη τέσσερις (4) οργανικές που δεν έχουν αναπληρωθεί (γαλλικών, καλλιτεχνικών, γεωλόγου, τεχνολόγου), μόνο η μία (1) (τεχνολόγου) έχει προκηρυχθεί, ενώ βαίνουν προς κατάργηση άλλες τρεις (3) θέσεις (φυσικών επιστημών, μαθηματικών, φιλόλογος). Οι προς κατάργηση οργανικές καλύπτονται από εκπαιδευτικούς με ειδικά προσόντα για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, που στελεχώνουν το σχολείο μετά από ειδικό καθεστώς κρίσης!!! Ο λόγος; Τα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών τμήματα («τάξεις υποδοχής»), που προβλέπονται από το καθεστώς λειτουργίας των πειραματικών – διαπολιτισμικών σχολείων (ΦΕΚ 1789/1999) δεν αναγνωρίζονται ως κανονικά τμήματα!!! Καταγράφονται μεν στο ηλεκτρονικό σύστημα myschool αλλά δε μετράνε ως εκπαιδευτικές ανάγκες για τις οποίες είναι απαιτούμενο οργανικά ανήκον προσωπικό!!! Αντί γι’ αυτά προκρίνονται τα εφήμερα, βάσει ευρωπαϊκών προγραμμάτων, τμήματα υποδοχής των ΖΕΠ και οι ΔΥΕΠ, που πέρσι λειτούργησαν με αναπληρωτές το Γενάρη!!! Διώχνουν μόνιμο και εξειδικευμένο προσωπικό, καταργούν το δικαίωμα των μαθητών να έχουν στήριξη από την αρχή της χρονιάς με σταθερούς εκπαιδευτικούς, για να «τρέξουν» τα προγράμματα όταν, όποτε και εάν υπάρχει διαθέσιμος συμβασιούχος και χρηματοδότηση!!!

Ντροπή και αίσχος!!!

Η εξέλιξη αυτή είναι ενδεικτική του τρόπου που αντιμετωπίζεται η διαπολιτισμική εκπαίδευση, αλλά και γενικότερα η εκπαίδευση των προσφύγων και μεταναστών από την κυβέρνηση. Απειλεί την ίδια την ύπαρξη και λειτουργία του διαπολιτισμικού Γυμνάσιου, την ώρα που πολλαπλασιάζονται οι ανάγκες και απαιτούνται και νέες οργανικές. Η απόφαση των συναδέλφων του σχολείου των οποίων οι οργανικές βάλλονται αλλά και του Συλλόγου Διδασκόντων να κάνουν ένσταση στην διαδικασία κατάργησης των οργανικών, πρέπει να συναντήσει την στήριξη του κλάδου συνολικά, των συνδικαλιστικών οργάνων. Να γίνει υπόθεση όλων και αντικείμενο μαζικής αντίδρασης το χτύπημα σε βάρος του διαπολιτισμικού.

Τώρα να εκφραστεί αλληλεγγύη μέσα από τη διεκδίκηση:

  • Να σταματήσει η διαδικασία κατάργησης των τριών (3) οργανικών θέσεων.
  • Να ενισχυθεί η οργανικότητα του σχολείου και να μην υλοποιηθεί η κατά έξι (6) θέσεις συνολικά οργανική υποβάθμισή του, σε βάρος των σύνθετων εκπαιδευτικών αναγκών των διαπολιτισμικών.
  • Να λειτουργούν τα προσαρμοσμένα τμήματα που προβλέπονται για τα διαπολιτισμικά σχολεία, πλήρως, για όλα τα προβλεπόμενα μαθήματα και από την αρχή της χρονιάς.
  • Να καλυφθούν τα κενά που μέχρι σήμερα υπάρχουν στο σχολείο.
  • Να αναγνωρίζονται ως εκπαιδευτικές ανάγκες που καλύπτονται από το προσωπικό του σχολείου όσες προκύπτουν από το σύνολο των τμημάτων στο myschool.
  • Να υπολογίζονται και οι εκπαιδευτικές ανάγκες εκείνες των τμημάτων που καταχωρούνται μεν στο myschool αλλά δεν λαμβάνονται υπόψη (αφού δεν λογαριάζονται ως «τμήματα γενικής παιδείας»).
  • Να υπάρχει ισότιμη δυνατότητα βελτίωσης θέσης, απόσπασης ή άλλων υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα διαπολιτισμικά, χωρίς να πλήττεται η οργανικότητα των σχολείων.

Αθήνα 6/11/2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foitites.jpg
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
«Αντιμετωπίζω το άγχος στο Πανεπιστήμιο. Επιθυμία για γνώση και ακαδημαϊκή ζωή: Οδηγός για φοιτητές και φοιτήτριες»
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
Δημοτικό σχολείο Στειρίου 1965
Είναι το Ataxia charter school;
Το Ataxia School δεν είναι charter school, καθώς οι σκοποί, η δομή, η φιλοσοφία, και οι τοπικές συνθήκες που το διαμορφώνουν διαφέρουν σημαντικά από...
Είναι το Ataxia charter school;