Thumbnail
Τι θα γίνει με την πρόσβαση στα υπόλοιπα κτίρια και το αναγνωστήριο

Κλειστά θα παραμείνουν τα κτίρια της κεντρικής Πανεπιστημιούπολης του ΑΠΘ, μετά τις 17:00 το απόγευμα σήμερα, Παρασκευή 14/12.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, "την Παρασκευή 14.12.2018, ενόψει προγραμματισμένων συγκεντρώσεων και πορειών στο κέντρο της πόλης λόγω της ομιλίας του Πρωθυπουργού στο Παλέ ντε Σπορ, δεν θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικές λειτουργίες στα κτίρια της κεντρικής Πανεπιστημιούπολης μετά τις 17:00 το απόγευμα."

Ακόμη επισημαίνεται:

"Όλες οι είσοδοι των κτιρίων που γειτνιάζουν με τις οδούς Αγίου Δημητρίου, Εθνικής Αμύνης και Εγνατία, όπως και οι καγκελόπορτες της περίφραξης προς τις οδούς αυτές θα κλειδωθούν μετά τις 17:00 για λόγους ασφαλείας."

Αναφορικά με την πρόσβαση στα υπόλοιπα κτίρια, οι Κοσμήτορες των Σχολών των άλλων κτιρίων θα πραγματοποιήσουν σχετικές ανακοινώσεις.

Από τις 17:00 επίσης θα παραμείνει κλειστό και το φοιτητικό αναγνωστήριο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης.

"Όλα τα σταθμευμένα οχήματα, σε όλους τους χώρους της Πανεπιστημιούπολης θα πρέπει να έχουν απομακρυνθεί το αργότερο μέχρι τις 17.00", καταλήγει η ανακοίνωση του ΑΠΘ. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;