Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, αναφορικά με τους διορισμούς κατέθεσαν αναπληρωτές ΤΕ02. 02.
Όπως τονίζουν στο alfavita.gr οι αναπληρωτές που υπογράφουν το σχετικό κείμενο, είχε προηγηθεί σειρά αντίστοιχων ερωτημάτων, μαζί με τα αντίστοιχα πρωτόκολλα στο Υπουργείο Παιδείας, Οι απαντήσεις όμως ήταν ικανοποιητικές για τους υπογράφοντες αναπληρωτές.
Κι αυτό διότι h βασική αιτιολογία για τη μη πρόσληψή τους ήταν ότι τα κενά δεν αρκούν. Όμως, σύμφωνα πάντα με τους αναπληρωτές ΤΕ02. 02, η τεχνική εκπαίδευση είναι χτισμένη πάνω στον συγκεκριμένο κλάδο.
Ακόμη, σημειώνεται πως "από το 2011 και μετά δεν έχει εργαστεί κανένας πρώην ΤΕ 01.03 αφού η ειδικότητα του μηχανικού αυτοκίνητων είναι η διασημότερη στα ΕΠΑΛ."
Την ίδια ώρα, επισημαίνουν στο alfavita.gr:
"Το βασικότερο ερώτημα είναι το ποιος θα νοιαστεί για αυτούς τους ανθρώπους που είναι εγκλωβισμένοι στον πινάκα αναπληρωτών με προϋπηρεσία κάτι που η νομοθεσία τούς το δίνει σαν δικαίωμα εργασιακό, άλλα το υπουργείο κάθε χρόνο τους το στερεί αφού δεν προσλαμβάνει κανέναν σαν αναπληρωτή."
Εξαίρεση αποτέλεσε η φετινή χρονιά, καθώς προσλήφθηκε ένας μόνο αναπληρωτής.
Οι υπογράφοντες αιτούνται συνάντηση με τον Υπουργό, προκειμένου να εκθέσουν τους προβληματισμούς τους και να δοθεί μία λύση στο πρόβλημά τους.
Αναλυτικά η ερώτηση προς τον Κώστα Γαβρόγλου:
ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ύστερα από μια μεγάλη περίοδο συνεχών και πολλών διαδοχικών προσλήψεων αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2018-2019 φθάνουμε σήμερα Κύριε Υπουργέ στα τέλη Νοεμβρίου να έχετε προσλάβει ένα υπερβολικό για τα δεδομένα της εποχής νούμερο αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοφανή για τα δεδομένα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τα τελευταία χρόνια που παρόμοιο του τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει.
Τις επόμενες ημέρες που θα αναρτηθούν τα στοιχεία των φετινών προσλήψεων θα αποτυπώνεται πλέον και με νούμερα. Σε όλο αυτό το φαινόμενο παρατηρείται κάτι πρωτοφανές ακόμα.
Για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια ξεκλειδώνουν κάποιοι πίνακες εκπαιδευτικών μηδενικής προϋπηρεσίας. Σωστό γιατί όλοι έχουν δικαίωμα στην εργασία. Παρατηρείται κάτι όμως που δείχνει ότι υπάρχει εμμονή απέναντι σε κάποια μερίδα εκπαιδευτικών οι οποίοι αδικούνται συστηματικά κατά τα τελευταία χρόνια και επίμονα.
Το ερώτημα σε όλα αυτά είναι γιατί ο σημερινός κλάδος ΤΕ 02.02 αδικείται τόσο πολύ αφού όλοι γνωρίζουμε τις ανάγκες τις τεχνικής εκπαίδευσης η οποία κατά βάση είναι κτισμένη πάνω στον Μηχανολογικό Τομέα.
Είναι αδιανόητο να ξεκλειδώνουν πίνακες αναπληρωτών μηδενικής προϋπηρεσίας δευτερευουσών ειδικοτήτων και να μην λαμβάνει κανένας μέριμνα για τους ανθρώπους που είναι εγκλωβισμένοι στους πίνακες αναπληρωτών με προϋπηρεσία.
Μήπως αυτή η διαδικασία είναι μία πρόβα για τους επερχόμενους μόνιμους διορισμούς που έχετε ανακοινώσει Κύριε Υπουργέ; Μήπως με αυτόν τον τρόπο μας δείχνεται από πού θέλετε να απορροφήσετε μόνιμους εκπαιδευτικούς;
Στις φετινές προσλήψεις έως τώρα έχετε απορροφήσει έναν ΤΕ02.02. Είναι αρκετός να καλύψει τις ανάγκες των ΕΠΑΛ όλης της Ελλάδος; Αν χρειάζεται σε ένα ΕΠΑΛ όλης της χώρας ένας εκπαιδευτικός ΤΕ02.02 και μάλιστα με τους πρώτους διορισμούς αναπληρωτών στα υπόλοιπα ΕΠΑΛ δεν χρειάζεται κανένας; Γιατί; Μήπως συμβαίνει κάτι λάθος; Μήπως το Υπουργείο έχει κάνει κάποιο λάθος;
Υπάρχουν τρεις σχετικές ερωτήσεις και υπάρχουν και τα αντίστοιχα πρωτόκολλα στο Υπουργείο Παιδείας. Εσείς Κύριε Υπουργέ έχετε λάβει γνώση;
Στην παρούσα φάση το ζητούμενο πλέον είναι η πρόθεση σας απο δώ και πέρα.
Υπάρχει σοβαρό θέμα γιατί υπάρχει ο Νόμος 1566/1985 ο οποίος κατά περίεργο τρόπο θέλω να πιστεύω όχι σκόπιμα δεν εφαρμόζεται. Σε μία δημοκρατική χώρα δεν μπορώ να καταλάβω πως συμβαίνει αυτό και γιατί;
Στην περίπτωση που ο κλάδος ο συγκεκριμένος δεν χρειάζεται στην εκπαίδευση με νομοθετική ρύθμιση καταργήστε τον. Όχι όμως κατ΄ αυτόν τον τρόπο και όχι μεμονωμένα και συγκεκριμένα.
Ύστερα από όλα αυτά Κύριε Υπουργέ ζητάμε μία απάντηση στην οποία καλείστε να αναλάβετε την ευθύνη για το μέλλον όσων είναι εγκλωβισμένοι στους Πίνακες με προϋπηρεσία και να μην εφαρμόζετε δύο μέτρα και δύο σταθμά σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Υπάρχουν άνθρωποι εγκλωβισμένοι στους πίνακες οι οποίοι αφιέρωσαν χρόνια από την ζωή τους γι αυτό που αγαπούσαν. Γιατί τους απαξιείτε;
Έχετε την ευκαιρία Κύριε Υπουργέ να διορθώσετε μία αδικία η οποία επί των ημερών σας πήρε την μεγαλύτερη διάσταση καθώς τις δύο τελευταίες σχολικές χρονιές ειδικά βρεθήκαμε στο σημείο να εργάζονται εκπαιδευτικοί ΔΕ διαφόρων ειδικοτήτων και να απαξιώνονται συστηματικά εκπαιδευτικοί ΤΕ. Είστε διατεθειμένος να διορθώσετε αυτήν την αδικία;
Ζητάμε συνάντηση μαζί σας άμεσα για συζήτηση των θεμάτων μας και αναμένουμε απάντηση σας άμεσα πριν χαθεί και η φετινή σχολική χρονιά.
Αθήνα : 20-11-2018
Κωνσταντίνος Σκορπίδας ΤΕ02. 02
Πέτρος Σταθακόπουλος ΤΕ02. 02
Βασίλειος Αντωνίου ΤΕ02. 02
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη