Thumbnail
Το κείμενο της Ερώτησης

Ο Βουλευτής Αργολίδας και αν. Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου με θέμα την υλοποίηση των σχημάτων μαθητείας τα έτη 2017 – 2018 και 2018 – 2019.

Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

«Το σχολικό έτος 2017 – 2018 λειτούργησε σε πλήρη ανάπτυξη η τάξη μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑΛ, μετά την Πιλοτική Τάξη Μαθητείας της προηγούμενης σχολικής χρονιάς. Με βάση την 45299/751/4-10-2017 ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Εργασίας, καθορίστηκαν οι θέσεις μαθητείας σε φορείς του Δημόσιου Τομέα για τη χρονιά 2017 – 2018. Συνολικά, προγραμματίστηκαν να δημιουργηθούν 8.819 θέσεις μαθητείας για να απασχοληθούν οι μαθητευόμενοι όλων των σχημάτων μαθητείας στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ, στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας και στα ΙΕΚ. 

Πλέον, το Υπουργείο έχει πλήρη εικόνα της πορείας υλοποίησης της μαθητείας 2017 – 2018, ενώ ταυτόχρονα, υλοποιεί σχήματα μαθητείας και για τη χρονιά 2018 – 2019, με 9.830 θέσεις στο Δημόσιο Τομέα (ΚΥΑ 44530/1002/28-08-2018).

Τούτων δοθέντων, 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:

  • Πόσοι ήταν οι μαθητευόμενοι που εγγράφησαν  στα σχήματα μαθητείας ανά κατηγορία  φορέα προέλευσης ΕΠΑΣ/ΕΠΑΛ/ΙΕΚ για τη χρονιά 2017 - 2018;
  • Πόσες θέσεις μαθητείας προσφέρθηκαν σε όλα τα σχήματα μαθητείας από τον αμιγώς Ιδιωτικό Τομέα τη χρονιά 2017 – 2018 και πόσες από τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα;
  • Το Υπουργείο έχει στη διάθεσή του στοιχεία για το πόσοι μαθητευόμενοι κατέλαβαν  θέση εργασίας στην επιχείρηση μετά το πέρας της μαθητείας τους; 
  • Έχει το Υπουργείο Παιδείας στη διάθεσή του μηχανισμό που παρακολουθεί στοιχεία για τη διασύνδεση των μαθητευόμενων με την αγορά εργασίας; 
  • Πόσες θέσεις μαθητείας για τη χρονιά 2018 – 2019 έχουν δοθεί από επιχειρήσεις του αμιγώς  Ιδιωτικού Τομέα;
  • Πόσες θέσεις μαθητείας για τη χρονιά 2018 – 2019 προσφέρθηκαν από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα στο πλαίσιο της χρηματοδοτούμενης από το ΕΣΠΑ Πράξης “Αναβάθμιση και διεύρυνση του θεσμού της Μαθητείας – Συμπράξεις Μαθητείας” με δικαιούχους, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας και την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Απασχόλησης και Κοινωνικής Οικονομίας;».
     

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρεύμα
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
Oι καθηγητές υπoστηρίζουν ότι η όποια αποκλιμάκωση των τιμών θα είναι σίγουρα μικρότερη της αύξησης που καταγράφεται το διάστημα που διανύουμε
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
καταθλιψη
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ
Ένα σοβαρό φαινόμενο παρατηρούν οι ερευνητές και δεν έχουν τελική εξήγηση γιατί οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ