Thumbnail
Η Ένωση ζητά «τη δέσμευση όλων των κομμάτων για την άμεση και έγκαιρη εφαρμογή των νέων πινάκων» - Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας αναφορικά με την έναρξη της νέα σχολικής χρονιάς, υπό το πρίσμα των πρόσφατων εξελίξεων στο πολιτικό σκηνικό της χώρας.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «ελλοχεύει ο σοβαρότατος κίνδυνος να βρίσκονται τον Σεπτέμβριο οι μαθητές, τα θρανία και οι καρέκλες, τα σχολικά βιβλία, αλλά όχι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί», «αν δεν τεθεί σε εφαρμογή ο νέος νόμος 4589/2019 ως προς την κατάρτιση των πινάκων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και λόγω της ακυρότητας των παλαιοτέρων πινάκων».

Η ΠΕΑΔ ζητά «τη δέσμευση όλων των κομμάτων για την άμεση και έγκαιρη εφαρμογή των νέων πινάκων, ώστε να παρακαμφθούν τα όποια νομικά πιθανά κωλύματα και οι πάντες να βρίσκονται στη θέση τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΕΑΔ:

«Οι πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις επηρεάζουν με άμεσο και δραματικό τρόπο τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, καθώς ελλοχεύει ο σοβαρότατος κίνδυνος να βρίσκονται τον Σεπτέμβριο οι μαθητές, τα θρανία και οι καρέκλες, τα σχολικά βιβλία, αλλά όχι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί!

Κι αυτό γιατί αν δεν τεθεί σε εφαρμογή ο νέος νόμος 4589/2019 ως προς την κατάρτιση των πινάκων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και λόγω της ακυρότητας των παλαιοτέρων πινάκων, κατόπιν των αποφάσεων των ανωτάτων δικαστηρίων του τόπου μας, θα ήταν εξαιρετικά δυσάρεστο να ξαναβρεθούμε στη γνωστή κατάσταση του Σεπτεμβρίου του 2015, όπου αδυνατούσε το Υπουργείο Παιδείας να προσλάβει αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, λόγω των συνεχών προσφυγών στα δικαστήρια, με τις γνωστές σε όλους αρνητικές συνέπειες.

Η γνωστή παθογένεια του συστήματος, που στηρίζεται όλο και περισσότερο στους αναπληρωτές, οι περισσότεροι εκ των οποίων έχουν συμπληρώσει μια δεκαετία περιφοράς ανά την Ελλάδα, δημιουργεί προβλήματα, των οποίων η λύση δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται να αντιμετωπίζεται με κομματικά κριτήρια. Είναι ζήτημα ηθικό η προστασία αυτών των δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων, που έχουν διαλύσει την προσωπική τους ζωή, «μπαλώνοντας», υπό τις πλέον αντίξοες συνθήκες, τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Η ΠΕΑΔ ζητά τη δέσμευση όλων των κομμάτων για την άμεση και έγκαιρη εφαρμογή των νέων πινάκων, ώστε να παρακαμφθούν τα όποια νομικά πιθανά κωλύματα και οι πάντες να βρίσκονται στη θέση τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς, προς όφελος όλων και κυρίως των μαθητών. 

Ας μείνει η Εκπαίδευση εκτός των κομματικών αντιπαραθέσεων. Το οφείλουμε στον τόπο και το μέλλον »

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κωστής Χατζηδάκης
Χατζηδάκης για Τέμπη: «Κάποιοι θέλουν να πέσει φως στην υπόθεση, άλλοι να πέσει η κυβέρνηση»
«Υπάρχουν αυτοί που θέλουν να πέσει φως στην υπόθεση των Τεμπών και εκείνοι που τους νοιάζει να πέσει η κυβέρνηση. Υπάρχουν εκείνοι που είναι...
Χατζηδάκης για Τέμπη: «Κάποιοι θέλουν να πέσει φως στην υπόθεση, άλλοι να πέσει η κυβέρνηση»
prytaneia-ekpa
Καθηγητές Θετικών Επιστημών ΕΚΠΑ για έγκλημα στα Τέμπη: «Οδηγηθήκαμε σε ζοφερή κατάσταση»
«Οι μεθοδεύσεις και οι παλινωδίες της κυβέρνησης αναφορικά με τη διαχείριση  του τόπου του εγκλήματος, καθώς και η σπουδή να αποδοθούν βιαστικά όλα...
Καθηγητές Θετικών Επιστημών ΕΚΠΑ για έγκλημα στα Τέμπη: «Οδηγηθήκαμε σε ζοφερή κατάσταση»
Τηλεκπαίδευση
Σάμος: Διευθυντής Γυμνασίου παρενοχλούσε σεξουαλικά μαθητές μέσω διαδικτύου
Διευθυντής Γυμνασίου μέσω μηνυμάτων προσπαθούσε να κλείσει ραντεβού με μαθητές - Τρία έτη φυλάκισης στον εκπαιδευτικό που τέθηκε σε διαθεσιμότητα
Σάμος: Διευθυντής Γυμνασίου παρενοχλούσε σεξουαλικά μαθητές μέσω διαδικτύου