Thumbnail
Του αιρετού ΠΥΣΔΕ Σερρών Βασίλειου Παπαχρήστου

Δύο συνεδριάσεις του υπηρεσιακού συμβουλίου της 6ης και 7ης Ιουνίου 2019 έξι ωρών συνολικά για να: 

  • ελέγξουμε τα λειτουργικά κενά και τις υπεραριθμίες που προσκόμισε η διοίκηση

  • αποφασίσουμε εάν θα ξεκινήσουμε τις υπηρεσιακές μεταβολές και πότε

Α.

Ο έλεγχος έγινε με βάση τα στοιχεία που προσκόμισε η διοίκηση:

  • Τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς ανά σχολική μονάδα και το υποχρεωτικό τους ωράριο

  • Τα τμήματα Γενικής Παιδείας στα Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

  • Τα τμήματα των δεύτερων ξένων γλωσσών των Γυμνασίων

  • Τα τμήματα των ομάδων προσανατολισμού της Β και Γ λυκείου

  • Τα τρέχοντα ωρολόγια προγράμματα της Α και Β Λυκείου και το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου.

  • Τις υπάρχουσες αναθέσεις των μαθημάτων

Όλα τα ολιγομελή τμήματα εγκρίθηκαν από τη διοίκηση.

Επομένως η υπουργική απόφαση αριθμ. 108279/Δ2 (αριθμ ΦΕΚ 2182 Τ Β/ 14 Ιουλίου 2016) δεν ελήφθη υπόψη.

Δε γνωρίζουμε εάν η παρούσα υπουργική απόφαση ισχύει αφού η συγκεκριμένη αφορούσε την ύπαρξη τριών ομάδων προσανατολισμού της Γ Λυκείου και όχι τεσσάρων ομάδων προσανατολισμού που ισχύει τώρα.

Σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. 76919/Ε2/16-5-2019 έγγραφο του υπουργείου παιδείας αναμένουμε οδηγίες οι οποίες δυστυχώς για όλους μας ακόμη δεν έχουν αποσταλεί.

Στον υπερσύνδεσμο 

https://1drv.ms/b/s!AsCQECWJIHFamUJsEUHplvOR7azK

αρχείο που παρουσιάζει τον ελάχιστο αριθμό μαθητών που πρέπει να έχει ένα τμήμα ομάδας προσανατολισμού σε σχέση με τα μόρια δυσμενών συνθηκών των σχολικών μονάδων του ΠΥΣΔΕ Σερρών, για να λειτουργήσει.

Τα περιφερειακά σχολεία της πόλεως των Σερρών, όπως και σε κάποιες των περιπτώσεων σχολικές μονάδες της πόλεως των Σερρών δημιούργησαν τμήματα ομάδων προσανατολισμού όπου ο αριθμός μαθητών είναι μικρότερος από εκείνο που ορίζει η υπουργική απόφαση αριθμ. 108279/Δ2 (αριθμ ΦΕΚ 2182 Τ Β/ 14 Ιουλίου 2016).

Η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων σημαίνει πλήρη αλλαγή του πίνακα των οργανικών κενών και των υπεραριθμιών. 

Ανέφερα ότι δέχομαι την ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων των σχολικών μονάδων εφόσον έχουν ελεγχθεί από τη διοίκηση ως όφειλε να πράξει.

Μετά τον ενδελεχή, ουσιαστικό και εξονυχιστικό έλεγχο, που πραγματοποιήσαμε οι δύο αιρετοί, επί του πίνακα των οργανικών κενών και υπεραριθμιών που προσκόμισε η διοίκηση, υποδείξαμε στη διοίκηση αρκετά σημεία σε αυτόν, που δεν ανταποκρινόταν στην ορθότητα.

Πραγματοποιήθηκε νέος έλεγχος, αντιπαραβολή επί των σημείων που αναφέραμε και στην πλειοψηφία αυτών δικαιωθήκαμε οπότε υπήρξαν αλλαγές στον πίνακα οργανικών κενών και υπεραριθμιών.

Β.

Όσον αφορά για την έναρξη των υπηρεσιακών μεταβολών (υπεραριθμίες, οργανικά κενά, βελτιώσεις, οριστικές τοποθετήσεις) η τοποθέτησή μου είναι η εξής:

Το υπουργείο παιδείας με το υπ’ αριθμ. 76919/Ε2/16-5-2019 έγγραφό του

https://1drv.ms/b/s!AsCQECWJIHFamUGJFqE9Jx0Gzrlz

 

με ΘΕΜΑ : Ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία τοποθετήσεων. 

Μεταξύ άλλων αναφέρει:

«…καθώς επίσης και τα νέα ωρολόγια προγράμματα, για τα οποία αναμένεται σχετική Υ.Α.
Μόλις υπογραφεί η εν λόγω Υ.Α. θα λάβετε οδηγίες για την εφαρμογή των ανωτέρω»

Με βάση το έγγραφο αυτό δεν μπορούμε να προβούμε στην έναρξη των υπηρεσιακών μεταβολών αλλά θα πρέπει να αναμένουμε νέες οδηγίες, από το υπουργείο παιδείας.

Δεν μπορούμε να αδιαφορήσουμε για αυτό που μας αναφέρει.

Δυστυχώς το υπουργείο παιδείας χωρίς λόγο κωλυσιεργεί την αποστολή του συγκεκριμένου εγγράφου, ούτως ώστε να ξεκλειδώσει την έναρξη της διαδικασίας των υπηρεσιακών μεταβολών και να σταματήσει η αγωνία των συναδέλφων.

Με βάση τα ανωτέρω:

Ο πίνακας των οργανικών κενών και υπεραριθμιών είναι πλήρης αλλά με τα τωρινά δεδομένα. Ο πίνακας των οργανικών κενών και των υπεραριθμιών μπορεί να διαφοροποιηθεί εφόσον οι οδηγίες που θα αποστείλει το υπουργείο ανατρέψουν τα μέχρι τώρα δεδομένα. 

Κάτι τέτοιο θα σημάνει πιθανότατα αλλαγή του πίνακα οργανικών κενών και υπεραριθμιών και επομένως πιθανές αλλαγές στις όποιες υπηρεσιακές μεταβολές πραγματοποιήθηκαν. 

  • Επειδή θεωρώ ότι κάτι τέτοιο μειώνει το κύρος του υπηρεσιακού συμβουλίου.

  • Επειδή το ανωτέρω έγγραφο του υπουργείου, μας ενημερώνει να αναμένουμε οδηγίες για τις ενέργειές μας,  

Είμαι αντίθετος στην έναρξη των υπηρεσιακών μεταβολών.

Πρέπει να παγώσουν μέχρι να μας αποστείλει το υπουργείο σαφείς οδηγίες όπως το ίδιο έχει αναγγείλει μέσω έγγράφου του.

Την ίδια στάση κράτησε και ο αιρετός Χατζηαντωνίου Δημήτριος και η έναρξη των υπηρεσιακών μεταβολών αποφασίστηκε πλειοψηφικά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iep_1.jpg
ΙΕΠ: Πρόσκληση για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό
Αιτήσεις μονίμων εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων από σήμερα 01/07/2024 και ώρα 14:00 έως τις 10/07/2024 και ώρα 14:00
ΙΕΠ: Πρόσκληση για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό
ιεπ
ΙΕΠ: Πρόσκληση σε εξ αποστάσεως επιμόρφωση για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας
Για τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη των τετραμελών ομάδων δράσης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού των 116...
ΙΕΠ: Πρόσκληση σε εξ αποστάσεως επιμόρφωση για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας