Μεταφορικό ισοδύναμο και στα αεροπορικά εισιτήρια (ΦΕΚ)
Τι ισχύει

Τροποποίηση της 4796/2018 (Β’ 6124) κοινής υπουργικής απόφασης «Πλήρης εφαρμογή του μέτρου ‘‘Μεταφορικό Ισοδύναμο’’ (Μ.Ι.) στις ωφελούμενες μονάδες (επιβάτες)».

Άρθρο 1

Το άρθρο 1 της με αριθμ 4796/2018 (Β 6124) κοινής υπουργικής απόφασης αντικαθίσταται ως εξής:

Μεταφορικό Ισοδύναμο

«1. Το Μεταφορικό Ισοδύναμο (ΜΙ) συνιστά θετικό μέτρο ενίσχυσης της ανάπτυξης στη νησιωτική Ελλάδα, με το οποίο επιδιώκεται η εξίσωση του κόστους μετακίνησης, που αντιστοιχεί σε επιβάτες και εμπορεύματα με μέσα θαλάσσιας και αεροπορικής μαζικής μεταφοράς, με το κόστος που θα ίσχυε στα μέσα χερσαίας μαζικής μεταφοράς για την ίδια απόσταση.

2. Ο δικαιούχος λαμβάνει το Αντιστάθμισμα του Νησιωτικού Κόστους (ΑΝΗΚΟ), το οποίο είναι το ποσό που προκύπτει ως η διαφορά του πραγματικού μεταφορικού κόστους της ωφελούμενης μονάδας από το ποσό που θα κατέβαλλε η ίδια ωφελούμενη μονάδα εάν μετακινούνταν στην ηπειρωτική Ελλάδα σε αντίστοιχες αποστάσεις».

Άρθρο 2

Στο τέλος του άρθρου 2 της με αριθμ. 4796/2018 (Β΄ 6124) κοινής υπουργικής απόφασης προστίθενται στοιχεία ως εξής: στ) με τις Διευθύνσεις Προσωπικού των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που έχουν την έδρα τους σε νησί, ζ) με την ΕΛ.ΑΣ. και το Πυροσβεστικό Σώμα για την πιστοποίηση των στελεχών τους που υπηρετούν σε νησί, η) με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, για την πιστοποίηση των στρατιωτικών που υπηρετούν σε νησί, θ) με την Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Κλάδος Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης), για την πιστοποίηση των στελεχών του Λιμενικού Σώματος που παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε νησί.

Άρθρο 3

Η παρ. 2 του άρθρου 5 της με αριθμ. 4796/2018 (Β΄ 6124) κοινής υπουργικής απόφασης αντικαθίσταται ως εξής: «2. Τα πρόσθετα δεδομένα συνίστανται σε: ονοματεπώνυμο του επιβάτη. Κωδικό Κράτησης, ημερομηνία έκδοσης, λιμένας ή αερολιμένας αναχώρησης, λιμένας ή αερολιμένας προορισμού, ώρα αναχώρησης, θέση, πλοίο διαδρομής, ναυτιλιακή εταιρεία, αεροπορική εταιρεία, κωδικός πτήσης, ημερομηνία αναχώρησης, αριθμό εισιτηρίου, κόστος αεροπορικού εισιτηρίου, ακύρωση ή μη του εισιτηρίου. Κωδικό Απόδειξης Μεταφοράς Επιβάτη, καθαρός ναύλος εισιτηρίου, ποσοστό έκπτωσης του εισιτηρίου. Μοναδικό Αριθμό Νησιώτη (M.A.N.), φύλο του επιβάτη και κατηγορία του ως προς την ηλικία».

Άρθρο 4

Οι παρ 1 και 2 του άρθρου 7 της με αριθμ. 4796/2018 (Β΄ 6124) κοινής υπουργικής απόφασης αντικαθίστανται ως εξής:

«1. α) Για τις θαλάσσιες μεταφορές, το Α.ΝΗ.ΚΟ. προκύπτει από τη διαφορά του πραγματικού μεταφορικού κόστους της ωφελούμενης μονάδας από το Κατώφλι Μεταφορικού Ισοδύναμου Ως πραγματικό μεταφορικό κόστος λογίζεται η ισχύουσα κατά την δημοσίευση της παρούσας τιμή του εισιτηρίου οικονομικής θέσης συμβατικών και ταχύπλοων πλοίων. Για διαδρομές άνω των 80 ναυτικών μιλίων, ως πραγματικό μεταφορικό κόστος λαμβάνεται η τιμή του οικονομικότερου εισιτηρίου με κλίνη, εφόσον ο επιβάτης ταξιδέψει με κλίνη οποιασδήποτε αξίας.

β) Για τις αεροπορικές μεταφορές το Α.ΝΗ.ΚΟ. δε μπορεί να υπερβαίνει το ποσό που καταβάλλεται για τις αντίστοιχες ακτοπλοϊκές διαδρομές που αναλύονται στο παράρτημα II ανάλογα με το αν υπερβαίνουν ή όχι τα 80 ναυτικά μίλια Σε περίπτωση που το αεροπορικό εισιτήριο είναι μικρότερο από το K.M.Ι. η διαδρομή δεν είναι επιλέξιμη Σε περίπτωση που το αεροπορικό εισιτήριο είναι μικρότερο του αντίστοιχου ακτοπλοϊκού καταβάλλεται το ποσό που προκύπτει από τη διαφορά ανάμεσα στον αεροπορικό ναύλο μείον το Κ.Μ.Ι.

2. Σε κάθε ωφελούμενη μονάδα αντιστοιχεί συγκεκριμένος αριθμός εισιτηρίων, για τα οποία λαμβάνει Α.ΝΗ.ΚΟ από τα δρομολόγια, προς ή από τους νησιωτικούς λιμένες και αερολιμένες της Περιφερειακής Ενότητας, στην οποία βρίσκεται το νησί της μόνιμης κατοικίας της Σε περίπτωση που στο νησί κατοικίας του δικαιούχου δεν υπάρχει αερολιμένας, το Α.ΝΗ.ΚΟ. καταβάλλεται για μετακινήσεις από και προς τον κοντινότερο νησιωτικό αερολιμένα, ανεξάρτητα από το εάν αυτός βρίσκεται στην ίδια Περιφερειακή Ενότητα Ο αριθμός τον εισιτηρίων υπολογίζεται με βάση τον Συντελεστή Ζήτησης ταξιδιών (Σ.Ζ.) από τους κατοίκους του νησιού, όπως αναλυτικά αποτυπώνεται στο Παράρτημα που συνιστά αναπόσπαστο μέρος της παρούσας. Ο Σ.Ζ. εκφράζει συνιστά την εκτιμώμενη ανάγκη μετακίνησης των κατοίκων ενός νησιού στην ηπειρωτική Ελλάδα και διαμορφώνεται από τον αριθμό των κατοίκων του νησιού, την ύπαρξη διοικητικού κέντρου και την ανάπτυξη βασικών υποδομών στο νησί.»

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι