παιδιά αγόρι κορίτσι νήπια
Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών ΠΕ Λασιθίου

Δύο μέτρα και σταθμά φαίνεται να επικρατούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αφού η λειτουργία των νηπιαγωγείων φαίνεται να εδράζεται σε άλλο νομικό πλαίσιο από αυτό της υπόλοιπης Πρωτοβάθμιας. Συγκεκριμένα το ζήτημα αφορά την μη εξίσωση ωραρίου του διευθυντή του 4/θέσιου νηπιαγωγείου με τον αντίστοιχο του δημοτικού σχολείου και την μη ύπαρξη δυνατότητας τοποθέτησης επιπλέον εκπαιδευτικού για να καλύψει το ωράριο που προκύπτει από τη σχετική μείωση των συναδέλφων νηπιαγωγών. Με το με αρ. πρωτ.: 127187/E1, 01/08/2016 και τίτλο «Καθορισμός διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε  νηπιαγωγεία» ορίζει τη μείωση ωραρίου όπως και των εκπαιδευτικών ΠΕ 70 και των διευθυντών των νηπιαγωγείων σε 20 ώρες, όσες δηλαδή και των διευθυντών Δημοτικών Σχολείων τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Ωστόσο στον Νόμο 4547/2018, δύο χρόνια μετά, στο άρθρο 49 αναθεωρείται η ισχύουσα νομοθεσία για το ωράριο. Συγκεκριμένα στην παρ. 7 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 ορίζεται ότι οι διευθυντές 4/θέσιων και 5/θέσιων δημοτικών σχολείων, θα κάνουν από εδώ και στο εξής 18 ώρες. Ο νομοθέτης μάλλον ξέχασε να αναφέρει τους διευθυντές 4/θεσίων  και 5/θεσίων νηπιαγωγείων που μέχρι τώρα προβλεπόταν ό, τι ακριβώς και στους διευθυντές των δημοτικών .

Το δεύτερο ζήτημα αφορά ότι σε ένα 4/θεσιο Δημοτικό Σχολείο οι παραπάνω ώρες που δίνονται σε ειδικότητες καλύπτουν ωράριο και αναλαμβάνουν ώρες του πρωινού προγράμματος, προκειμένου να βρεθούν ώρες δασκάλου για να λειτουργήσει το ολοήμερο. Στα νηπιαγωγεία αυτό δεν υπάρχει μιας και δεν υπάρχουν ειδικότητες συνεπώς αναλαμβάνουν υποχρεωτικά υπερωρίες. Στο δημοτικό σχολείο σύμφωνα με απάντηση του Υπουργείου Παιδείας με αρ. πρωτ.: 4853 και ημ/νια 17-09-2019 : Ερώτημα σχετικά με τη δυνατότητα συμπλήρωσης ωραρίου αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΣΠΑ ΠΕ70 και ειδικοτήτων στην ευέλικτη ζώνη και ενισχυτική διδασκαλία.», προβλέπεται η συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικού ΕΣΠΑ ΠΕ 70, σε ενισχυτική διδασκαλία πράγμα που δε συμβαίνει στο 4/θ και άνω νηπιαγωγείο με τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ ΠΕ 60. Επίσης επειδή ο εκπαιδευτικός ΠΕ 60 νηπιαγωγός που τοποθετείται πρέπει να αναλάβει τάξη, δεν μπορεί να τοποθετηθεί παραπάνω εκπαιδευτικός που θα αναλάβει τις ώρες που έχουν προκύψει ως έλλειμμα στο νηπιαγωγείο με τη μείωση ωραρίου των υπόλοιπων νηπιαγωγών. Η τοποθέτηση παραπάνω νηπιαγωγών σε 4/θεσια και η ανάληψη των υπόλοιπων ωρών ως ενισχυτική διδασκαλία,  θα αποτελούσε μια λύση στο ζήτημα

Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει θέση και να ζητήσει από το Υπουργείο να δώσει λύση στην αδικία που υφίστανται οι νηπιαγωγοί που υπηρετούν σε 4/θεσια και άνω νηπιαγωγεία  

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΚ-ΚΙΝΗΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ  ΑΓΩΝΑΣ  ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oiele25312sk.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
Όπως σημειώνει η Ομοσπονδία, «η ισχυρή πολεμική που εδώ και καιρό έχουν εξαπολύσει εναντίον των ιδιωτικών εκπαιδευτικών συλλογικότητες των...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
vivlio
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
«Αβρόχοις ποσίν»: Όταν ο Θαλής πέρασε στρατό χωρίς να βρέξει... ούτε κάλτσα
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
arxaia
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;
Πόσο πιο έξυπνοι ήταν οι αρχαίοι Έλληνες σε σύγκριση με τους σύγχρονους απογόνους τους;
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;