Σοβαρό πρόβλημα με τα κενά εκπαιδευτικών αντιμετωπίζει το Γενικό Λύκειο Σφακίων, ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μέχρι στιγμής στο σχολείο έχει τοποθετηθεί μόλις ένας εκπαιδευτικός.
Όπως σημειώνουν μαθητές του σχολείου, η τοποθέτηση των καθηγητών καθυστερεί κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα αρκετά παιδιά να επιλέγουν αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, δηλαδή μετάβαση σε άλλο σχολείο, ακόμα και μέσα στα Χανιά, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις οικογένειες τους που επωμίζονται τα έξοδα μεταφοράς.
Τη φετινή χρονιά όμως η κατάσταση στο ΓΕΛ Σφακίων φαίνεται να είναι χειρότερη από κάθε άλλη, καθώς οι κατευθύνσεις της Β' και Γ' τάξης δεν καλύπτονται επαρκώς και το σχολείο στηρίζεται αποκλειστικά στο Φροντιστήριο του Δήμου.
«Μπορεί να είμαστε σε απομακρυσμένη περιοχή και να μην έχουμε τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που έχουν αλλοι νέοι στην ηλικία μας, όμως έχουμε όνειρα και δικαίωμα σε μια σωστή παρεχόμενη μόρφωση, που θα μας βοηθήσει να εξελιχθουμε σαν άνθρωποι, αλλά και σαν κοινωνία. Θέλουμε να κάνουμε γνωστό ότι δεν είμαστε παιδιά κατώτερου θεού και ότι όλοι έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες αν θέλουμε να μιλάμε για δημόσιο σχολείο», σημειώνουν μεταξύ άλλων οι μαθητές ζητώντας το αυτονόητο, την τοποθέτηση καθηγητών για την πλήρη λειτουργία του σχολείου.
Η ανακοίνωση μαθητών του σχολείου έχει ως εξής:
Εμείς οι μαθητές του Λυκείου Χώρας Σφακίων, με λύπη διαπιστώνουμε ότι το σχολείο μας την φετινή χρονιά αντιμετωπίζει μεγάλες δυσλειτουργίες. Γενικότερα, το σχολείο κάθε χρονιά αργεί να στελεχωθεί από εκπαιδευτικό προσωπικό.
Για αυτόν τον λόγο είναι συχνή η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος των παιδιών. Ωστόσο, το πρόβλημα αυτήν την χρονιά εχει επεκταθεί. Το σχολείο δυσλειτουργει, καθώς υπάρχει μόνο ένας καθηγητής, ο οποίος αναγκαστικά διδάσκει μονο μια ώρα σε κάθε τάξη. Έτσι, οι κατευθύνσεις της Β' και Γ' λυκείου δεν καλύπτονται επαρκώς. Συνεπώς, το σχολείο στηρίζεται αποκλειστικά στο Δημοτικό Φροντιστήριο του Δήμου.
Η λύση βέβαια, δεν είναι η κατάληψη, που οι μαθητές προηγούμενων χρόνων έκαναν , καθώς δεν φέρνει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Η δευτεροβάθμια, αδιαφορεί για τα προβλήματα και το μόνο που καταφέρνουμε είναι να χάνουμε και την μια ώρα μαθήματος.
Παρ' όλα αυτα, μπορεί να είμαστε σε απομακρυσμένη περιοχή και να μην έχουμε τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που έχουν αλλοι νέοι στην ηλικία μας, όμως έχουμε όνειρα και δικαίωμα σε μια σωστή παρεχόμενη μόρφωση, που θα μας βοηθήσει να εξελιχθουμε σαν άνθρωποι, αλλά και σαν κοινωνία. Θέλουμε να κάνουμε γνωστό ότι δεν είμαστε παιδιά κατώτερου θεού και ότι όλοι έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες αν θέλουμε να μιλάμε για δημόσιο σχολείο.
Πιστεύουμε, ότι με αυτό το κείμενο θα ευαισθητοποιηθούν οι φορείς και οι αρμόδιες εκπαιδευτικές υπηρεσίες προς την κατεύθυνση αυτή και θα ληφθεί υπόψιν το αίτημα μας για την κάλυψη των λειτουργικών ωρών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη