«Εμείς δεν σχολιάζουμε τη στάση συνδικαλιστικών οργανώσεων. Μπορεί να εκφράζουν ελεύθερα όποια άποψη θέλουν. Αυτό που εμείς κάνουμε, είναι να προχωρούμε με αποφασιστικότητα στην ενίσχυση των πρότυπων και πειραματικών σχολείων, όπως ήταν και προεκλογική μας δέσμευση» ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απαντώντας σε σχετική ερώτηση για την δήλωση του Προέδρου της ΟΛΜΕ, Θεόδωρου Τσούχλου που ζήτησε την κατάργηση των πρότυπων σχολείων. «Ο συγκεκριμένος Πρόεδρος μπορεί να προέρχεται από τη ΔΑΚΕ, αλλά μιλούσε εξ ονόματος της ΟΛΜΕ. Η θέση της ΟΛΜΕ για τα θέματα αυτά, είναι πάγια και γνωστή» σημείωσε ο Στέλιος Πέτσας.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν οι δηλώσεις του υπουργού Παιδείας, η οποία ξεκαθάρισε πως η νέα πολιτική ηγεσία θεσμοθετεί την αναβάθμιση των πρότυπων σχολείων. «Διευρύνουμε τη δυνατότητα για συμμετοχή των μαθητών σε ομίλους στο πλαίσιο αυτών των σχολείων, ενισχύουμε τις αρμοδιότητες της επιστημονικής επιτροπής που εποπτεύει τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία, δίνουμε τη δυνατότητα να τροποποιείται το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών στα πρότυπα πειραματικά σχολεία, κυρίως προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες των ομίλων, οι οποίοι προσφέρουν τόσα πολλά στους μαθητές» τόνισε από τη Βουλή η Νίκη Κεραμέως, προσθέτοντας πως «μπορεί κάποιοι να ζητάνε κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων, εμείς με τις πράξεις μας τα ενισχύουμε και τα στηρίζουμε».
«Η κοινωνία δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία»
Μιλώντας σε επιτροπή της Βουλής πριν από λίγες ημέρες, ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ είχε υπογραμμίσει πως «η κοινωνία δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία, αλλά την ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου», χαρακτηρίζοντας «απαράδεκτο το θεσμό των πρότυπων σχολείων». «Όσον αφορά τα Πειραματικά έχουμε την άποψη ότι οι μαθήτριες και μαθητές πρέπει να επιλέγονται μετά από κλήρωση, έτσι ώστε να επιτελείται ο παιδαγωγικός στόχος αυτών των σχολείων. Με την καθιέρωση εισαγωγικών εξετάσεων, βρισκόμαστε ενώπιον μιας διαστρεβλωμένης και αντιπαιδαγωγικής αντίληψης της "αριστείας". Επιπλέον έχει παρατηρηθεί μια πρωτοφανής έξαρση της προσφυγής των μαθητών στην παραπαιδεία και τα ιδιωτικά φροντιστήρια. Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία, αλλά την ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Η κρατική μέριμνα οφείλει να θέσει ως προτεραιότητα τις σχολικές μονάδες των δυσπρόσιτων περιοχών και όχι φυσικά τα πρότυπα» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται επίσης πως η Επιστημονική Επιτροπή των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων κατέθεσε την παραίτησή της στην υπουργό Παιδείας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τους μέχρι τώρα χειρισμούς της νυν πολιτικής ηγεσίας, στα θέματα, που τους αφορούν.
Διαβάστε ακόμα:
Σ. Ζαχαράκη: Κίνητρα για τους εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε απομακρυσμένες περιοχές
Προσλήψεις αναπληρωτών: Επίσπευση των υπηρεσιακών μεταβολών για την έγκαιρη κάλυψη των κενών
Νέα ρύθμιση στη Βουλή: Υποχρεωτική η φοίτηση των προσφυγοπαίδων στα σχολεία
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη