Είκοσι χρόνια μετά την τομή του 1997 (ΑΠΣ 1999, 2001), με την καθιέρωση της διδασκαλίας του «Έκφραση- Έκθεση» και τη διαμόρφωση αξιολογικού κριτηρίου με κέντρο «το κείμενο αναφοράς», έχει προκληθεί έντονος διάλογος σχετικά με την ποιότητα της προσφερόμενης γλωσσικής αγωγής και τη δυνατότητα πληρέστερης διαπίστωσης της γλωσσικής επάρκειας των τελειόφοιτων μαθητών. Η απόπειρα αναπροσανατολισμού κατά τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη δεν έλαβε συγκεκριμένη μορφή. Γι’ αυτό η προώθηση αλλαγής πλαισίου, που επιχειρήθηκε κατά τους μήνες Μάιο έως Ιούλιο τρέχοντος έτους με κέντρο τη Γ΄ Λυκείου, έχει αφήσει αναπάντητα ερωτήματα στον τομέα αυτό. Με την υπ. αριθμ. 124892/Δ2 απόφαση (ΦΕΚ 3164/12-8-2019) του Υπουργείου Παιδείας, «οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου» αξιολογούνται με τρόπο που υποδεικνύει αλλαγή πλαισίου και στη διδασκαλία. Προκειμένου να ανταποκριθούν οι συνάδελφοι στην ευθύνη που τους ανατίθεται, είναι απαραίτητη η περαιτέρω επιμόρφωσή τους.
Η ημερίδα που οργανώνουμε αποβλέπει σε έναν επιμορφωτικό διάλογο, που ευελπιστούμε ότι θα απαντήσει σε βασικά ερωτήματα επί του θέματος
![panellinia.jpg panellinia.jpg](/sites/default/files/images/2019/12/panellinia.jpg)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη