Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών: Για τις εκλογές της ΕΛΜΕ Εύβοιας
Κάλεσμα στήριξης του ψηφοδελτίου της ΑΣΕ στις εκλογές της ΕΛΜΕ Εύβοιας Δεκέμβρη 2019

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Πάρε μέρος στις αρχαιρεσίες στο σωματείο μας για την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Πάρε μέρος στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση την Πέμπτη 12/12 στο Αλιβέρι, την Τρίτη 17/12 στην Ιστιαία και την Πέμπτη 19/12 στη Χαλκίδα.

Γνωρίζεις την κατάσταση και τα προβλήματα. Πολλά μπορούν να εξαρτηθούν από σένα. Κάνε τον αγώνα δική σου υπόθεση. Αξιοποίησε και τις αρχαιρεσίες του σωματείου για να γίνει ένα βήμα να αλλάξουν τα πράγματα.

Στηρίζουμε-ψηφίζουμε Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
ώστε ο συσχετισμός δύναμης να δίνει τη δυνατότητα στο σωματείο μας:

  • Να είναι κοντά σε κάθε συνάδελφο μπροστά στον αγώνα για κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα. Όλοι οι συνάδελφοι να το νιώθουν δικό τους.
  • Να παλεύει απέναντι σε κάθε αντιλαϊκή κυβέρνηση και να μη γίνεται εργαλείο για την εκάστοτε κυβερνητική εναλλαγή.
  • Να είναι χειραφετημένο από το κράτος και τους μηχανισμούς του, να μην υποτάσσει τις αγωνιστικές του διεκδικήσεις, στο υπάρχον αντιλαϊκό νομοθετικό πλαίσιο και στις «υπηρεσιακές ανάγκες» που προκύπτουν από αυτό.
  • Να παίρνει αγωνιστικές πρωτοβουλίες, για τα οξυμμένα προβλήματα που βιώνουμε τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο.
  • Να συντονίζεται και να αναπτύσσει κοινή δράση με τα εργατικά συνδικάτα, τις ενώσεις γονέων, αναδεικνύοντας ότι η Παιδεία είναι ζήτημα όλου του λαού και δεν αφορά μόνο τον κλάδο.
  • Να στέκεται απέναντι στη στρατηγική της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για την Παιδεία, αποκαλύπτοντας το χαρακτήρα των αναδιαρθρώσεων, αντιπαλεύοντας τις αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου.

Ένα τέτοιο σωματείο θέλουμε και αυτό θεωρούμε ότι είναι το βασικό κριτήριο ψήφου

Για ένα τέτοιο κίνημα παλεύουν οι συνδικαλιστές και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. Στον αγώνα αυτό οι υποψήφιοι με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Πρωτοστατούμε εδώ και 3 χρόνια μαζί με τα ταξικά εργατικά σωματεία στη λειτουργία Λαϊκού Φροντιστηρίου Αλληλεγγύης στη Χαλκίδα. Συμμετέχουν δεκάδες μαθητές από εργατικές λαϊκές οικογένειες που τα αντιλαϊκά μέτρα ουσιαστικά τους αφαιρούν το δικαίωμα στη μόρφωση. Εκφράζουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας στα σωματεία της περιοχής και συμβαδίζουμε, αγωνιζόμαστε πλάι πλάι με τους γονείς των μαθητών μας. Έτσι και στις απεργιακές μάχες αγωνιζόμαστε στο σωματείο να συμπορευόμαστε με τα ταξικά εργατικά σωματεία.

Αντιπαλεύουμε το φασισμό, τον εθνικισμό και ρατσισμό. Υποδεχόμαστε τα προσφυγόπουλα στα σχολεία μας. Εντείνουμε την προσπάθεια έκφρασης αλληλεγγύης μέσα και έξω από τα σχολεία προς τα παιδιά που έχουν βιώσει τον ξεριζωμό από τις πατρίδες τους. Παλεύουμε για το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα στη μόρφωση χωρίς όρους και προϋποθέσεις για όλα τα παιδιά Ελλήνων και μεταναστών !

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ Η «ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ» ΜΕΝΕΙ!!

Η «κανονικότητά» που ευαγγελίζεται και η νέα κυβέρνηση είναι πολύ μακριά από τις ανάγκες μας. Οι τσακισμένοι μισθοί, το καθεστώς της αδιοριστίας που κρατά ομήρους πάνω από 35.000 συναδέλφους, οι χιλιάδες χαμένες ώρες σε  όλη τη χώρα, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, η εικόνα του 67χρονου καθηγητή μέσα στην τάξη, μπορεί να παρουσιάζεται ως μία «κανονική» κατάσταση για την ΕΕ, τον ΟΟΣΑ και την κυβέρνηση, σίγουρα όμως είναι μία ζοφερή πραγματικότητα τόσο για τους συναδέλφους, όσο και για τους μαθητές.

Κανονικότητα για τις αντιλαϊκές κυβερνήσεις, την Ε.Ε. και τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους είναι το καθεστώς εργασιακής ζούγκλας που ετοιμάζουν για τους χιλιάδες μαθητές μας με τον «αναπτυξιακό νόμο» ο οποίος καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, δίνει γη και ύδωρ στις μεγάλες επιχειρήσεις, προωθεί την αντιδραστική παρέμβαση στη λειτουργία των συνδικάτων. Ουσιαστικά καταργεί το δικαίωμα των συνδικάτων να προκηρύσσουν απεργίας, καταργεί τις Γενικές Συνελεύσεις, παραδίδει τα σωματεία στο κράτος και την εργοδοσία. Η ανάπτυξή τους προϋποθέτει τσακισμένα εργατικά δικαιώματα και συνδικάτα στο γύψο!

Κανονικότητα γι΄ αυτούς είναι το στρατόπεδο συγκέντρωσης της Μόριας, της Σάμου και αλλού, οι άθλιες συνθήκες διαβίωσης, η καμένη μητέρα και τα πνιγμένα παιδιά, οι έφοδοι της αστυνομίας στα προσφυγόπουλα. Κανονικότητα για εμάς είναι οι πρόσφυγες να ζουν σε ασφαλή και κατάλληλα κτήρια, με πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη, σίτιση και η ανεμπόδιστη συμμετοχή των παιδιών στην εκπαίδευση, με όλα τα κατάλληλα μέτρα στήριξης, με δυνατότητα να μετακινηθούν ελεύθερα στις χώρες προορισμού τους.

Ο ίδιος ο ρόλος μας ως εκπαιδευτικοί επιτάσσει να σταθούμε απέναντι στους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ στην περιοχή και τη γενίκευση της συμμετοχής της χώρας μας σε αυτούς, να ανοίξουμε θαρρετά τη συζήτηση μέσα στην τάξη, να κινητοποιηθούμε και εμείς και οι μαθητές ενάντια στις τελευταίες συμφωνίες που έχουν υπογραφεί. Έχουμε πείρα από τη δράση του ΝΑΤΟ στην περιοχή: χιλιάδες τα θύματα, ανάμεσά τους και παιδιά, προσφυγιά, διαλυμένες οικογένειες.

Κανονικότητα για εμάς είναι όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από την εθνικότητα, το φύλο και τη θρησκεία, να έχουν τη δυνατότητα να φοιτούν σε ένα σχολείο με σύγχρονες εγκαταστάσεις, με μόνιμο προσωπικό που από την πρώτη μέρα θα βρίσκεται στη θέση του, και περιεχόμενο που θα τους δίνει τη δυνατότητα να εξηγούν τη φυσική και κοινωνική πραγματικότητα ώστε να παρεμβαίνουν και να την αλλάζουν.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. δε χρειάστηκε να πρωτοπορήσει. Επιταχύνει την υλοποίηση κεντρικών αναδιαρθρώσεων. Εφαρμόζει το νομοσχέδιο Γαβρόγλου για το Νέο Λύκειο που μετατρέπει το σχολείο σε φροντιστήριο, οξύνει τους ταξικούς φραγμούς, αποκόπτει τους μαθητές από βασικά αντικείμενα της Γενικής Παιδείας και σχεδιάζει την ολοκλήρωση αυτής της στρατηγικής με το εθνικό απολυτήριο, εξετάσεις σε κάθε τάξη του λυκείου με επαναφορά της τράπεζας θεμάτων.  Συνεχίζει την πολιτική της αδιοριστίας, καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, μέσα από πολλές φάσεις με αναπληρωτές, παραπέμποντας το ζήτημα των διορισμών στην γενική αγωγή για το 2021 και αριθμό πολύ μικρότερο από τις ανάγκες. Ετοιμάζεται να ολοκληρώσει το έργο της προηγούμενης κυβέρνησης προχωρώντας το επόμενο χρονικό διάστημα την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση! Συνεχίζει, με απλά λόγια, στις βασικές κατευθύνσεις την αντιεκπαιδευτική πολιτικής που έχει συνομολογήσει με το ΣΥΡΙΖΑ, με βάση τις κατευθύνσεις της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.

Βάζουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες

Ο αγώνας για την ανάκτηση των απωλειών μας, για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας, για να ανοίξει ο δρόμος ώστε να υπάρξουν συνολικότερες αλλαγές στην κοινωνία και την οικονομία απαιτεί σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα, με τους επιχειρηματικούς ομίλους και τα κόμματα που τους στηρίζουν. Απαιτεί ένα σωματείο που να παλεύει καθημερινά για το σχολείο των σύγχρονων αναγκών και όχι το σχολείο με τα 4ωρα-5ωρα λόγω κενών ή υπεράριθμα τμήματα όπως σε πολλά σχολεία της Εύβοιας, με ακατάλληλο κτίριο όπως το Μουσικό, το ΕΕΕΕΚ, το 3ο ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ Χαλκίδας, με μαθήματα πανελλαδικών εξετάσεων που δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η διδασκαλία τους.

Ιδιαίτερα απευθυνόμαστε στους χιλιάδες αναπληρωτές

Έχουμε πλέον πλούσια πείρα από τις μεγάλες κινητοποιήσεις ενάντια στο νομοσχέδιο-έκτρωμα του Γαβρόγλου που πετάει στα σκουπίδια την προϋπηρεσία μας, μας ανάγκαζε στο ακριβοπληρωμένο κυνήγι «τίτλων». Οι δυνάμεις της ΑΣΕ μπήκαν μπροστά μέσα στα σωματεία, συνέβαλαν καθοριστικά στην οργάνωση και το συντονισμό του αγώνα, πρωτοστάτησαν σε απεργιακές κινητοποιήσεις, στις μεγάλες συγκεντρώσεις τόσο στην Αθήνα όσο και στην περιφέρεια, δε λυγίσαμε ούτε μπροστά στη βίαιη καταστολή της κυβέρνησης. Είναι η μοναδική δύναμη στο κίνημα που από την πρώτη στιγμή βάζει το αίτημα-σύνθημα για τη μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, διαφυλάττοντας έτσι την ενότητα, κόντρα στις συντεχνιακές λογικές διάφορων ομάδων που διασπούν το κίνημα και καλλιεργούν ατομικιστικές λογικές. Καταφέραμε  να στριμώξουμε την κυβέρνηση, να κερδίσουμε αιτήματα ετών, καθοριστικά για τη ζωή μας (άδεια ανατροφής τέκνου, επέκταση της αναρρωτικής άδειας κ.α.). Στον αγώνα τροχοπέδη ήταν η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας. Φάνηκε για μια ακόμα φορά ότι ούτε μπορούν, ούτε θέλουν να οργανώσουν την πάλη, κατάσταση που συνεχίζεται και με την έναρξη της φετινής χρονιάς με τις κινητοποιήσεις που έχουμε ήδη κάνει για τους διορισμούς. Είναι καθοριστική η στήριξη από τους αναπληρωτές των ψηφοδελτίων της ΑΣΕ ώστε στα σωματεία να μπουν στο επίκεντρο της πάλης οι πραγματικές μας ανάγκες.

Τώρα είναι ώρα να γίνει ένα αποφασιστικό βήμα στην αλλαγή των συσχετισμών!

Η πλειοψηφία που έχει διαμορφωθεί στην Ομοσπονδία (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) συνεχίζει αταλάντευτη, παρ όλη την κυβερνητική αλλαγή. Τάσσεται με την πολιτική των κυβερνήσεων, δεν παίρνει κανένα Έχουν αποδείξει πως ούτε θέλουν, ούτε μπορούν. Μονόδρομος είναι η οργάνωση της πάλης από τα πρωτοβάθμια σωματεία, τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους, ο συντονισμός της δράσης τους, η διαμόρφωση συσχετισμών σε αυτά που να δίνουν τη δυνατότητα να παίξουν τον πραγματικό τους ρόλο, η ενίσχυση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών.

Και οι παρατάξεις της τοπικής ΕΛΜΕ (Καθηγητές Εν Δράσει - ΣΕΡΑ - ΔΑΚΕ) στην ίδια γραμμή κινούνται. Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα σχολεία είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής της αντιλαϊκής πολιτικής και εξειδικεύεται με τη διαιώνιση των αναπληρωτών, κενά σε εκπαιδευτικούς, υποχρηματοδότηση σχολικών μονάδων με προοπτική την ιδιωτική χρηματοδότηση, έτος μαθητείας στα ΕΠΑΛ για τζάμπα εργατικά χέρια κλπ.

Η αρνητική αλλαγή των συσχετισμών στην ΕΛΜΕ Εύβοιας (πέρυσι κέρδισε δεύτερη έδρα η ΔΑΚΕ) είχε ως αποτέλεσμα την απουσία της ΑΣΕ ένα χρόνο τώρα από το ΔΣ. Αποδείχτηκε με το παραπάνω στη ζωή ότι η ενίσχυση των ΔΑΚΕ και ΣΕΡΑ, των παρατάξεων που υπηρετούν την αντιλαϊκή- αντιεκπαιδευτική πολιτική των κυβερνήσεων, πρώην και νυν, οδήγησε στην αντίπερα όχθη από τις διεκδικήσεις και αγωνιστικές πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών. Θυμόμαστε χαρακτηριστικά ένα παράδειγμα στη φετινή τους θητεία στο ΔΣ: την αλλαγή της στάσης της παράταξης ΔΑΚΕ που είχε ως αποτέλεσμα το ΔΣ εν τέλει να άρει και την καταγγελία για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης και τη στήριξη προς την Πρόεδρο που διώκεται για τη συνδικαλιστική δράση. Το χρόνο που πέρασε καταψήφισαν κάθε πρόταση διεκδίκησης που κατέθετε η ΑΣΕ στο ΔΣ. Οι Καθηγητές Εν Δράσει όποιες κορώνες βγάζουν αφήνουν στο απυρόβλητο το κεφάλαιο και τη στρατηγική του στην υλοποίηση των αλλαγών στην εκπαίδευση, που επιταχύνθηκαν με όχημα τα μνημόνια. Κι αυτός είναι ο λόγος που η πρακτική τους είναι να οδηγούν τον κλάδο σε γραμμή ήττας. Δεν οργανώνουν την πάλη των συναδέλφων σε κατεύθυνση πραγματικής σύγκρουσης.

Συνάδελφισσες, Συνάδελφοι,

Παρά την απουσία μας αυτό το έτος από το ΔΣ της ΕΛΜΕ δεν παραμείναμε απλοί θεατές. Καταθέταμε συνεχώς προτάσεις στο ΔΣ το οποίο είτε τις αγνοούσε είτε τις καταψήφιζε είτε τις ψήφιζε και δεν τις υλοποιούσε. Προτάσεις για κινητοποιήσεις, απεργίες, για συσκέψεις με σωματεία και φορείς. Προτάσεις που οργανώνουν και συσπειρώνουν τον εκπαιδευτικό κόσμο, τον βγάζουν από την απομόνωση και την παραίτηση.

Η ελπίδα βρίσκεται στον μαζικό – ενωτικό – ταξικό αγώνα. Στη συμπόρευση με το πιο ζωντανό, το μαχητικό τμήμα του συνδικαλιστικού κινήματος με τα σωματεία, τις Ομοσπονδίες, τα Εργατικά Κέντρα, τις Επιτροπές Αγώνα που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ!

Με το ΠΑΜΕ του αγώνα, της μόρφωσης και της δουλείας μπορούμε να καταφέρουμε πολλά περισσότερα, μπορούμε να σηκωθούμε ένα μπόι ψηλότερα…να δούμε τον ορίζοντα που βρίσκεται έξω από τη μιζέρια της σημερινής κοινωνία και του σημερινού σχολείου!!

Στις Γενικές Συνελεύσεις και τις αρχαιρεσίες του σωματείου μας στις την Πέμπτη 12/12 στο Αλιβέρι, την Τρίτη 17/12 στην Ιστιαία και την Πέμπτη 19/12 στη Χαλκίδα να συμμετέχετε μαζικά, να θέσετε οι ίδιοι τα ερωτήματα και τη γνώμη σας για τον προσανατολισμό του σωματείου.

Καλούμε τους καθηγητές που εργάζονται στα γυμνάσια και τα λύκεια της Εύβοιας να στηρίξετε τους συναδελφους που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. Να ενισχύσετε με την ψήφο σας την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών - ΑΣΕ.

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

  1. ΚΟΥΜΑΝΤΖΕΛΗΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Αθανασίου

(Παράλληλη Στήριξη Γυμνάσιο και ΕΠΑΛ Αλιβερίου)

  1. ΜΕΪΜΑΡΗΣ  ΛΑΜΠΡΟΣ του Αντωνίου

(Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αλιβερίου)

  1. ΜΙΧΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ του Αθανασίου

(Γενικό Λύκειο Ν. Αρτάκης)

  1. ΠΕΤΡΑΚΗ  ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ του Αναστασίου

(Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αλιβερίου)

  1. ΠΗΛΙΧΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Χρήστου

(ΕΠΑΛ Μαντουδίου)

  1. ΤΣΙΤΙΝΗ  ΕΥΔΟΞΙΑ του Πολυχρόνη

(Γυμνάσιο Ψαχνών)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!