Στην επονομαζόμενη «Κοινωνία της πληροφορίας» οι ψηφιακές τεχνολογίες μετασχηματίζουν ριζικά τον τρόπο αναπαράστασης της πληροφορίας.
Η χρήση σύγχρονων εποπτικών μέσων αισθητοποιεί διαφορετικά την παρεχόμενη πληροφορία, κάνοντάς την πιο οικεία στο μαθητικό κοινό που πλέον κοινωνικοποιείται σε έναν πολιτισμό της εικόνας από πολύ μικρή ηλικία.
Χωρίς να τρέφουμε αυταπάτες, ότι η εναλλακτική αναπαράσταση, είναι κάποιου είδους πανάκεια που επιφέρει αυτόματα τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα, χρησιμοποιούμε την εικόνα (στατική ή κινούμενη) στο μάθημα ως αφόρμηση αξιοποιώντας τον παιγνιώδη και ανάλαφρο χαρακτήρα της.
Τα οπτικά ερεθίσματα άλλωστε είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά σε ένα τμήμα του μαθητικού σώματος.
Η κοινωνιολογία, η οποία εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο για πρώτη φορά μετά από χρόνια, βιώνεται ως ανανέωση από τους μαθητές και από τη φύση της είναι ανοιχτή σε εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας. Οι μαθητές μου αγκάλιασαν αυτές τις ευτράπελες στιγμές.
Το ίδιο εύχομαι και για τους δικούς σας
Δείτε επίσης:
Οι έμφυλες ταυτότητες στην εκπαίδευση και η κατάργηση της θεματικής εβδομάδας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη