Thumbnail
Των Αιρετών ΚΥΣΕΕΠ, Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια

Αναφορικά με την Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, με την οποία προβλέπεται η διάθεση εκπαιδευτικών και ΕΕΠ στα ΚΕΣΥ, για τη διεκπεραίωση αιτημάτων αξιολόγησης και έκδοσης εκθέσεων αξιολόγησης-γνωμάτευσης, επιχειρούμε να σχολιάσουμε τα παρακάτω.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο 51382/ΓΔ4/ 5-5-2020 ΥΠΑΙΘ με θέμα: “Λειτουργία των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης” ορίζονται:

Ο προγραμματισμός των ενεργειών από τα ΚΕΣΥ που απαιτούν φυσική παρουσία:

Α/ Προτεραιότητες σε σχέση με τα αιτήματα αξιολόγησης (μαθητών/τριών Γ΄ Λυκείου για τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλαγής βαθμίδας, επανάληψης φοίτησης και υποστήριξης από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης ή ειδικό βοηθητικό προσωπικό).

Σχόλιο

  • Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τα αιτήματα αξιολόγησης  για φοίτηση σε κατάλληλο πλαίσιο, Παράλληλες και υποστήριξη από ΕΒΠ που είναι επείγοντα, τίθενται και αξιολογήσεις για αλλαγή βαθμίδας που μπορεί να εμπεριέχουν και αιτήματα τα οποία δεν είναι σε προτεραιότητα.

Β/ Εφαρμογή οδηγιών της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι Covid-19 για την επανέναρξη λειτουργίας σχολικών μονάδων.

Σχόλιο

  • Να σημειώσουμε ότι ενώ η συγκεκριμένη εγκύκλιος ορίζει θέματα καθαριότητας των χώρων και προστασίας, δεν αναφέρεται αντίστοιχα στα ΚΕΣΥ και τους χώρους αυτών.

Γ/ Εισηγήσεις προϊσταμένων σε συνεργασία με τους Συλλόγους  Εκπαιδευτικού Προσωπικού του κάθε ΚΕΣΥ έως 7/5/2020 για τις ανάγκες σε επιπλέον προσωπικό και απαραίτητους χώρους αξιολόγησης

Σχόλιο

  • Η εγκύκλιος ανακοινώθηκε στις 6/5/2020 και ζητά να σταλεί εισήγηση από τα ΚΕΣΥ στις 7/5/2020, ενώ δε δίνει χρονικό περιθώριο να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Προσωπικού των ΚΕΣΥ.

Δ/ Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης διαθέτουν με απόφασή τους, στα οικεία Κ.Ε.Σ.Υ., εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ, που υπηρετούν σε Τμήματα Ένταξης σχολικών μονάδων και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. καθώς και μέλη του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (Ε.Ε.Π.) που υπηρετούν σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και σε Σ.Δ.Ε.Υ., της περιοχής ευθύνης τους, για το χρονικό διάστημα που έχει ανασταλεί η λειτουργία των  ανωτέρω σχολικών μονάδων.

Σχόλιο

  • Μπορούν να διατεθούν και αναπληρωτές άσχετα με το Πρόγραμμα στο οποίο είναι ενταγμένοι και γι΄ αυτό θα βγει σχετική Εγκύκλιος από το ΕΣΠΑ που θα το προβλέπει.
  • Εως σήμερα και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι εμπλεκόμενοι, δεν μπορούσαν να μετακινηθούν αναπληρωτές από Πρόγραμμα ΕΣΠΑ σε άλλο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
  • Δεν προβλέπεται από την Εγκύκλιο ότι μπορούν να διατεθούν ΕΕΠ, οι οποίοι υπηρετούν με άλλα Προγράμματα σε σχολεία, όπως Ψυχολόγοι ΕΠΑΛ/ Ολοήμερων Δημοτικών, Κοινωνικοί Λειτουργοί ΕΚΟ.
  • Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων συνδέεται με την παράταση των συμβάσεων αναπληρωτών. Δηλαδή αν παραταθεί το σχολικό έτος μπορεί να παραταθούν και οι συμβάσεις.
  • Σε ερώτημά μας αν οι συνάδελφοι μόνιμοι θα διατεθούν έως 20/7/2020 στα ΚΕΣΥ ή έως 30/6 (πχ όσοι υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια) η απάντηση ήταν ότι εξαρτάται από το πότε θα είναι η λήξη αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Διάθεση εκπαιδευτικών-ΕΕΠ σε ΚΕΣΥ

Ε/ Ενέργειες  Περιφερειακών  Διευθυντών Εκπαίδευσης για την έκδοση της απόφασης διάθεσης εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. προς τα Κ.Ε.Σ.Υ. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε πρώτο στάδιο μέσω πρόσκλησης για εκδήλωση ενδιαφέροντος από εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ (δηλώσεις έως 11/5/2020) και στη συνέχεια οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης εκδίδουν απόφαση διάθεσης του προσωπικού στα ΚΕΣΥ είτε με τη δήλωσή του είτε χωρίς αυτή  έως 12/5/2020, αφού εξεταστούν οι εξής  προτεραιότητες: Ποιοι έχουν υποβάλει δήλωση, ποιοι έχουν εμπειρία υπηρέτησης σε ΚΕΣΥ και τέλος ποιοι υπηρετούν στην περιοχή ευθύνης. Τέλος διαθέτουν με απόφαση τους χώρους για κάλυψη αναγκών.

Σχόλιο

  • Από την Εγκύκλιο δεν προβλέπεται η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής συγκεκριμένων εκπαιδευτικών και ΕΕΠ που θα διατεθούν πέρα από αυτούς που θα δηλώσουν πχ. Αν σε μία περιοχή οι ανάγκες είναι για 2 ψυχολόγους και υπάρχουν 3 ψυχολόγοι με εμπειρία στα ΚΕΣΥ πώς θα αποφασιστεί ποιος θα διατεθεί; Επίσης αν δεν έχουν εμπειρία ποιος θα αποφασίσει ποιος θα διατεθεί.
  • Δεν διευκρινίζεται αν οι εκπαιδευτικοί και ΕΕΠ οι οποίοι θα διατεθούν, θα μετακινηθούν και εκτός της περιοχής που υπηρετούν από τη στιγμή που αναφέρεται η περιοχή ευθύνης των ΠΔΕ, η οποία μπορεί να περικλείει και διαφορετικές πόλεις.
  • Δεν διευκρινίζεται επίσης από την Εγκύκλιο, αν η διάθεση στα ΚΕΣΥ θα είναι μερική ή θα αφορά όλες τις ημέρες της εβδομάδας με συνέπεια οι συνάδελφοι που θα διατεθούν να μην μπορούν να ολοκληρώσουν την ασύγχρονη/ σύγχρονη εκπαίδευση την οποία επιτελούν, καθώς και άλλες διαδικασίες και εκκρεμότητες αιτημάτων μαθητών και γονέων στα σχολεία που ήδη υπηρετούν.
  • Την παραπάνω διαδικασία φαίνεται ότι θα την αναλάβουν οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και τα ΚΕΣΥ.

ΣΤ/ Προγραμματισμός αξιολογήσεων από τους προϊστάμενους  των Κ.Ε.Σ.Υ. σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού και έκδοσης εκθέσεων αξιολόγησης/γνωμάτευσης

Σχόλιο

  • Σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας μπορεί να παραταθεί έως τις 19:00, με απόφαση του Συλλόγου Προσωπικού.
  • Επίσης για κάθε περίπτωση η αξιολογική διαδικασία, η διεκπεραίωση των αιτημάτων  και η συγκρότηση των διεπιστημονικών ομάδων, όπως επίσης και οι προτεραιότητες των διεπιστημονικών ομάδων  αποφασίζεται  από το Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού μετά από εισήγηση του/της Προισταμένου/ης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Πολλαπλό βιβλίο ..ένα ακόμα μαγικό φάρμακο για τις εκπαιδευτικές παθογένειες
«Ανά δεκαετία διάφοροι ειδικοί ανακαλύπτουν μια τεχνολογία, μια διαδικασία με την οποία υπόσχονται ότι θα μεταμορφώσουν το σχολείο. Όταν αυτό...
Πολλαπλό βιβλίο ..ένα ακόμα μαγικό φάρμακο για τις εκπαιδευτικές παθογένειες
aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια