"Η σχολική τάξη δεν έχει ομοιομορφία"
ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ για τις κάμερες στα σχολεία: Στα θρανία κάθονται τα παιδιά μας και όχι αντικείμενα

Με μια απαράδεκτη και αιφνιδιαστική  τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο, το Υπουργείο Παιδείας  θεσμοθετεί τη δυνατότητα της απευθείας μετάδοσης διδασκαλίας που πραγματοποιείται δια ζώσης ταυτόχρονα σε μαθητές που συμμετέχουν εξ αποστάσεως. Μάλιστα η ρύθμιση έχει και την έγκριση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα…….

Τα ερωτήματα είναι πολλά. Ποιος μπορεί να γνωρίζει και να εγγυηθεί το ποιος βρίσκεται πίσω από την οθόνη του υπολογιστή που θα παρακολουθεί την αναμετάδοση του μαθήματος; Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι το περιεχόμενο της διδασκαλίας και της τάξης δε θα αποθηκευτεί, επεξεργαστεί, μεταδοθεί δημόσια από τον οποιοδήποτε;

Ο χώρος του σχολείου αποτελεί χώρο εργασίας και η μετάδοση της διδασκαλίας προφανώς παραβιάζει τα εργασιακά δικαιώματα και τα προσωπικά δεδομένα του εκπαιδευτικού.

Την ίδια στιγμή όμως παραβιάζει και τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών μας:

Η σχολική τάξη δεν έχει ομοιομορφία. Στα θρανία κάθονται τα παιδιά μας και όχι αντικείμενα. Η σχολική τάξη έχει τον άριστο μαθητή. Έχει τον μέτριο μαθητή. Έχει τον μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες. Έχει τον μαθητή που είναι αγχωμένος. Έχει τον μαθητή που είναι θαρραλέος.  Έχει εκείνον που είναι πιο δειλός, πιο εσωστρεφής. Έχει τον μαθητή που κουβαλάει ψυχολογικά τραύματα.  Έχει τον μαθητή που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες.  Έχει τον μαθητή με χαμηλή αυτοεκτίμηση. Έχει τον μαθητή με ειδικές ανάγκες. Ποιος έχει δικαίωμα να εκθέσει σε κοινή θέα το ξέσπασμα ενός μαθητή με ΔΕΠΠΥ ή ενός μαθητή που βρίσκεται στο ευρύτερο φάσμα του αυτισμού;

Επιπλέον εάν στο υπουργείο θεωρεί ότι με τηλεδιάσκεψη και τηλεδιδασκαλία θα αντικατασταθεί το σχολείο, μάλλον δεν γνωρίζουν σε τι είδους οργανισμό προΐστανται. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι ένας ακατάσχετος μονόλογος στην οποία συμμετέχει μόνο ο εκπαιδευτικός, δεν είναι πανεπιστημιακή διάλεξη. Είναι η αλληλεπίδραση εκπαιδευτικού-μαθητή, των συμμαθητών αναμεταξύ τους. Είναι η κοινωνικοποίηση, η αγωγή, ο σεβασμός. Είναι η αντιμετώπιση της ιδιαιτερότητας του κάθε μαθητή. Η σχολική τάξη  διακατέχεται από τις ανθρώπινες σχέσεις. Η σχολική τάξη πάνω σε κάθε θρανίο έχει την κατάθεση ψυχής του κάθε παιδιού του κάθε εκπαιδευτικού.

Η υπουργός Παιδείας παραγνωρίζοντας τις ελλείψεις στα σχολεία για ασφαλή επιστροφή  και προφύλαξη των μαθητών των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους, εν μέσω πανδημίας ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σχετικά με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Τη κάθε έννοιας Δημοκρατίας. Κανένα μας παιδί δε θα γίνει θέαμα και αφορμή για κακόβουλα σχόλια και για αρνητική κριτική!

Το μάθημα δε θα γίνει reality και οι μαθητές μας δε θα γίνουν μέρη ενός Big Brother.

Αν η κυβέρνηση επιθυμεί την ασφαλή λειτουργία του σχολείου, εκείνο που πρέπει να κάνει είναι:

Να φροντίσει άμεσα για την εξασφάλιση των απαραίτητων κτηριακών εγκαταστάσεων ώστε να λειτουργούν ολιγομελή τμήματα. Να προσλάβει το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό. Να προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό καθαριότητας, κάθε σχολείο να έχει το δικό του 8ωρο καθαριστή/τρια. Να εξοπλίσει όλα τα σχολεία με τα απαραίτητα είδη εποπτικής διδασκαλίας, με τα απαραίτητα είδη για την ατομική υγιεινή μαθητών εκπαιδευτικών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα