kerameos
Ανακοίνωση της Εκπαιδευτικής Παρέμβασης Α΄ Συλλόγου Αθηνών για το άνοιγμα των σχολείων

Το αίτημα για 15 μαθητές ανά τάξη επαναλαμβάνει η Εκπαιδευτική Παρέμβαση Α΄ Συλλόγου Αθηνών ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.

Αναλυτικά:

Η σχολική χρονιά ξεκινάει στις 14 Σεπτεμβρίου, αγκομαχώντας, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ εδώ και έξι μήνες δεν έχουν δώσει δεκάρα τσακιστή στη δημόσια εκπαίδευση για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Αντίθετα μοιράζουν απλόχερα ευχαριστίες σε ιδιώτες και εταιρείες που πετάνε ψαροκόκαλα στους ιθαγενείς προς χάριν των φοροαπαλλαγών τους.

Ενώ η επιστημονική κοινότητα θέτει ως απαράβατο όρο το τρίπτυχο μάσκες-αποστάσεις-υγειονομικοί κανόνες, το ΥΠΑΙΘ έχει δικά του συμπεράσματα: Αν οι μαθητές φοράνε μάσκες, τότε δεν χρειάζονται αποστάσεις… Ενώ σε ένα κατάστημα ή μια τράπεζα μπαίνουν 2-10 άτομα (ανάλογα με τα τετραγωνικά), στο δημόσιο σχολείο χωράνε μια χαρά 25 μαθητές σε 30 τετραγωνικά και μάλιστα το μεσημέρι θα τρώνε χωρίς μάσκα, μαθητές από τουλάχιστον 2 ή 3 τμήματα, με εκπαιδευτικούς που λίγο πριν βρίσκονταν σε άλλο τμήμα και σε θρανία που λίγο πριν κάθονταν άλλοι μαθητές… Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο από ανθρώπους που δεν έχουν περάσει ούτε έξω από ένα δημόσιο σχολείο.

Τα σχολεία μπορούν και πρέπει να ανοίξουν με καθημερινή λειτουργία για όλους τους μαθητές, με λιγότερα από 15 παιδιά στο τμήμα και με την εξασφάλιση της μεγαλύτερης δυνατής ασφάλειας και τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Αντίθετα, η κυβέρνηση με μια πρωτοφανή επίδειξη κυνισμού, επιμένει στην αντιεκπαιδευτική της ατζέντα θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονιών.

Για να συγκαλύψει τις πολιτικές της ευθύνες δεν διστάζει να επιστρατεύσει μια σειρά από ψεύδη που τα φιλικά της ΜΜΕ αναμεταδίδουν για να εξαπατήσουν την κοινωνία:

Ψέμα 1ο: Τα σχολεία δεν άνοιξαν στις 7 αλλά στις 14 Σεπτεμβρίου, «επειδή οι γονείς δεν επέστρεψαν έγκαιρα από τις διακοπές τους» και όχι επειδή η κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας και οι διοικητικοί του μηχανισμοί είναι εντελώς ανέτοιμοι (διορισμοί, τοποθετήσεις, προσλήψεις αναπληρωτών, διανομή μασκών και υγειονομικού υλικού κλπ.).

Ψέμα 2ο: «Ο μέσος όρος των μαθητών ανά τμήμα είναι 17», όταν το 61% των μαθητών των δημοτικών σχολείων της χώρας φοιτά σε τμήματα με αριθμό μαθητών μεγαλύτερο των 17.

Ψέμα 3ο: Η φανταστική τάξη του Μαγιορκίνη (με την εξωπραγματική διάταξη: 16 θρανία σε σχήμα μακρόστενο 8 ζευγαριών θρανίων!) με τη μαγική ιδιότητα να διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο μετάδοσης του ιού είτε 15 μαθητές που κάθονται ανά ένας είτε 25 μαθητές που κάθονται ανά δύο στο ίδιο θρανίο.

Ψέμα 4ο: «Λύσαμε το πρόβλημα καθαρισμού των σχολείων», όταν για πολλά σχολεία δεν έχει διασφαλιστεί η μόνιμη και διαρκής παρουσία καθαριστών/στριών.

Ψέμα 5ο: «Έχουν δοθεί 75.000 υπολογιστές στα σχολεία». Ποια σχολεία έχουν πάρει αυτούς τους υπολογιστές και πόσους από αυτούς τους διέθεσε με δαπάνη του το Υπουργείο;

Ψέμα 6ο: «Η τάξη είναι σταθερή ομάδα». Προφανώς δεν υπάρχει ολοήμερο, τουαλέτες, διαλείμματα, ειδικότητες που πηγαίνουν σε 4 διαφορετικά σχολεία και 24 διαφορετικά τμήματα.

Ψέμα 7ο: «Υπάρχει πλήρης κάλυψη υγειονομικού υλικού». Μιλάμε για τις δύο μάσκες και το περίφημο παγουρίνο. Άντε και λίγο αντισηπτικό.

Με δυο λόγια: οι όροι ανοίγματος των σχολείων που επιχειρεί να επιβάλλει η κυβέρνηση αποτελούν μια εκπαιδευτική εκδοχή της πολιτικής της ανοσίας της αγέλης. Η κυβέρνηση φέρει βαρύτατες ευθύνες για τις συνέπειες των επιλογών της.

Απαντάμε αποφασιστικά. Τα σχολεία δεν μπορούν να ανοίξουν αν δεν πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις ασφαλούς λειτουργίας τους:

 

  • Ολιγομελή τμήματα - Μέχρι 15 παιδιά στο τμήμα. Λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση. Να απαιτήσουμε να αξιοποιηθεί άμεσα κάθε διαθέσιμος χώρος στα σχολεία μας για λειτουργία επιπλέον τμημάτων. Να διατεθεί κάθε διαθέσιμος κατάλληλος χώρος από το δημόσιο και την τοπική αυτοδιοίκηση. Ακόμα και το ενδεχόμενο της λειτουργίας σε βάρδιες με κάποιες εκδοχές θα μπορούσε να δώσει μια άμεση λύση όπου δεν υπάρχουν χώροι (π.χ. η πρωτοβάθμια το πρωί, η δευτεροβάθμια το απόγευμα).

  • Προσλήψεις μόνιμων καθαριστών/στριών – υπεύθυνων καθαριότητας για όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και όχι μόνο για κάποιες ώρες.

  • Δωρεάν Υγειονομικό υλικό (μάσκες, αντισηπτικά, θερμόμετρα), διαγνωστικά τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

  • Όταν διαπιστώνεται κρούσμα να κλείνει όλο το σχολείο (και όχι μόνο το τμήμα) για να γίνουν διαγνωστικά τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες.

Να ανοίξουν τα σχολεία με 15 μαθητές στο τμήμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith3.jpg
Επιτροπή Δειγματοληπτικού Ελέγχου και Ενστάσεων Διδακτικών Συγγραμμάτων: Ποια είναι τα μέλη της
Επιτροπή Δειγματοληπτικού Ελέγχου και Ενστάσεων Διδακτικών Συγγραμμάτων - Νέα απόφαση του υπουργείου Παιδείας
Επιτροπή Δειγματοληπτικού Ελέγχου και Ενστάσεων Διδακτικών Συγγραμμάτων: Ποια είναι τα μέλη της