Δερμιτζάκης για τον αριθμό μαθητών ανά τάξη: Μην συγκρίνετε τα μέτρα
Για τον συνωστισμό στα Μέσα Μεταφοράς και τους μαθητές ανά τάξη μίλησε ο καθηγητής Γενετικής του Πανεπιστημίου της Γενεύης Μανώλης Δερμιτζάκης

Απαντώντας στις επικρίσεις πως ο αριθμός των 9 ατόμων σε συναθροίσεις δεν συνάδει με την εικόνα στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή τους μαθητές ανά τάξη, επισήμανε στον ΣΚΑΪ ότι δεν πρέπει να συγκρίνουμε το κάθε μέτρο με το άλλο και εξήγησε το σκεπτικό των επιστημόνων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, σε περιπτώσεις με συνωστισμούς όπως είναι τα λεωφορεία ή τα 25 παιδιά ανά τάξη, ορίζονται κάποια έξτρα μέτρα όπως η υποχρεωτική χρήση μάσκας για προστασία. Σε κάθε δραστηριότητα δηλαδή, γίνεται προσπάθεια να υπάρξει ισορροπία μεταξύ της ίδιας της ύπαρξης της δραστηριότητας και της δυνατότητας εφαρμογής των μέτρων. Προφανώς τόνισε, θα ήταν καλύτερα αν υπήρχε η δυνατότητα να είναι στην τάξη και τρία μόνο παιδιά, αλλά δεν υπάρχουν οι υποδομές.

«Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι Δημόσια Υγεία και όχι να προστατεύουμε τον καθένα ξεχωριστά, διότι στην κοινότητα αυτό είναι αδύνατο», σημείωσε και πρόσθεσε ότι αν μια δραστηριότητα είναι πολύ επικίνδυνη, υπάρχει η δυνατότητα να τη σταματήσουμε, «αλλά δεν σταματάμε τα πάντα».

Τα κρούσματα

Αναφερόμενος στην ανησυχητική αύξηση του αριθμού των διασωληνωμένων που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα, ο Μανώλης Δερμιτζάκης επισήμανε ότι πρόκειται για ένα ανησυχητικό στοιχείο.

Στη συνέχεια εξήγησε ότι ένας από τους βασικούς λόγους που γίνεται προσπάθεια μείωσης των κρουσμάτων και της μετάδοσης του ιού είναι ότι το Σύστημα Υγείας «δεν είναι στα καλά του» σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και οφείλουμε να είμαστε πιο προσεκτικοί. «Οι γιατροί είναι πάρα πολύ καλοί αλλά οι υποδομές ελλείπεις», είπε.

Σαρηγιάννης: Δεν έχουμε τηρήσει πραγματικά σχεδόν κανένα μέτρο

Ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής Δημοσθένης Σαρηγιάννης, υποστήριξε ότι η τήρηση των μέτρων θα βοηθήσει πάρα πολύ και διαπίστωσε ότι δεν έχει τηρηθεί πραγματικά σε μεγάλο βαθμό σχεδόν κανένα μέτρο.

Εκτίμησε ότι πιθανώς θα χρειαστεί και η λήψη πρόσθετων μέτρων από το τέλος Οκτωβρίου. Ανέφερε χαρακτηριστικά την αύξηση της τηλεργασίας, που θα έχει ορατές επιπτώσεις και στην αποφόρτιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Τάχθηκε επίσης υπέρ της χρήσης μάσκας και σε εξωτερικούς χώρους λέγοντας πως μπορεί να καθυστερήσει την αύξηση των κρουσμάτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»