Πρωτοβουλία Νέων: Γιατί καθυστερούν τα συγγράμματα;
Ενώ τα μαθήματα προχωρούν κανονικά, οι φοιτητές έχουν ως  μοναδικό υλικό μελέτης τις σημειώσεις τους, καταγγέλει η Πρωτοβουλία Νέων, οργάνωση με εκατοντάδες φοιτητές και μαθητές μέλη και ζητά να συντομευθεί η διαδικασία παράδοσης ακαδημαϊκών συγγραμμάτων

Ερώτηση υπέβαλε σήμερα η Πρωτοβουλία Νέων στην Υπουργό Παιδείας αλλά και σε βουλευτές όλων των κοινοβουλευτικών κομμάτων σχετικά με την καθυστέρηση της παράδοσης των ακαδημαϊκών συγγραμμάτων.

Η ερώτηση:

Κυρία Υπουργέ/ Κύριε Υπουργέ/

Κύριε Βουλευτή/ Κυρία Βουλευτή,

 

Επικοινωνούμε μαζί σας για ένα ζήτημα το οποίο αφορά και προβληματίζει ολόκληρη την ακαδημαϊκή κοινότητα της χώρας.

Πάνω από δυο μήνες έχουν περάσει από την έναρξη του χειμερινού εξαμήνου, και η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών δεν έχει λάβει κανένα ακαδημαϊκό σύγγραμμα.

Η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων, άργησε να ξεκινήσει έναν περίπου μήνα με πάνω από δυο αναβολές να λαμβάνουν χώρα.

Η ημερομηνία λήξης της: 22 Νοεμβρίου.

Η δε προθεσμία παράδοσης: 11 Ιανουαρίου. Για κάποια Πανεπιστήμια η 11η Ιανουαρίου είναι και η ημερομηνία έναρξης της εξεταστικής περιόδου.

Ενώ τα μαθήματα προχωρούν κανονικά, οι φοιτητές έχουν ως  μοναδικό υλικό μελέτης τις σημειώσεις τους.

Καταλαβαίνετε πως κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν είναι εύκολο για αυτούς, αλλά εναντιώνεται και στην νοοτροπία και τους στόχους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που βασίζονται στην έρευνα και την τεκμηρίωση, την χρήση πηγών και πληροφοριών από ακαδημαϊκά συγγράμματα, άρθρα, έντυπα.

Πως να μπορέσει, άραγε, ο φοιτητής να αφοσιωθεί στις σπουδές και το γνωστικό του αντικείμενο, χωρίς να έχει στα χέρια του το αντίστοιχο κατάλληλο υλικό;

Είναι φανερό πως η καθυστέρηση παράδοσης των συγγραμμάτων δυσχαιρένει την εκπαιδευτική διαδικασία τόσο για τους φοιτητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς που καλούνται να δουλέψουν με μισά εργαλεία.

Απευθύνουμε, λοιπόν, τις εξής ερωτήσεις :

1.          Για ποιο λόγο καθυστερεί τόσο η διαδικασία δήλωσης των συγγραμμάτων στην πλατφόρμα «Εύδοξος»;

2.          Σκοπεύετε να ασκήσετε πίεση για την επιτάχυνση της διαδικασίας τόσο φέτος όσο και τα επόμενα χρόνια;

3.          Σκοπεύετε να επιβάλλετε μία πλησιέστερη προθεσμία παράδοσης στους εκδοτικούς οίκους ή να ασκήσετε πίεση για την επιβολή αυτής;

Σε μία περίοδο που οι συζητήσεις για το φαινόμενο του “Brain Drain” λαμβάνουν καθημερινά χώρα στον δημόσιο διάλογο, δεν πιστεύετε πως ο παραγκωνισμός της παιδείας και της εκπαίδευσης λειτουργούν ως μία από τις αιτίες του φαινομένου αυτού;

Ως μια οργάνωση με εκατοντάδες μέλη Πανελλαδικώς, τα ζητήματα της Παιδείας αποτελούν κεντρικό κομμάτι της ατζέντας μας. Και αυτό γιατί τα προβλήματα αυτά είναι πάρα πολλά. Μας στενοχωρεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι τα ζητήματα αυτά δεν αναδεικνύονται τόσο όσο θα έπρεπε.

Είμαστε εδώ, όμως, για να σας τα μεταφέρουμε με στόχο την αντιμετώπισή τους και σας καλούμε σε έναν διαρκή διάλογο για τα προβλήματα της παιδείας.

Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΕΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»