Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ακολουθούν κατά γράμμα τη λαϊκή ρήση «βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε - έξι», όπου ο «παπάς» είναι η πανδημία ως ευκαιρία να επιτεθούν και να «θάψουν» ό,τι εργασιακό δικαίωμα μας έχει απομείνει.
«Τοπική πρόσκληση πρόσληψης ωρομισθίων»
Στην προκειμένη περίπτωση, ξανά εν μέσω lockdown και περιορισμών, φέρνουν μέσα στο σχέδιο νόμου για την επαγγελματική εκπαίδευση στο άρθρο 114, νέο τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών.
Δεν έφτανε που με τον «νόμο – σφαγείο» Γαβρόγλου οι συνάδελφοι αναπληρωτές επιδίδονται στο μάζεμα οποιασδήποτε πιστοποίησης και δεξιότητας προκειμένου να προσληφθούν για 9 μήνες (στην καλύτερη περίπτωση), δεν έφτανε που με πρόσχημα την πανδημία προσλαμβάνονται ως 3μηνίτες, έρχεται τώρα το νέο φρούτο-τρόπος πρόσληψης που ακούει στο όνομα «Τοπική πρόσκληση πρόσληψης ωρομισθίων».
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, «σε εξαιρετικές περιπτώσεις κατά τις οποίες αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη προσωρινού αναπληρωτή» θα μπορεί να γίνεται πρόσληψη αναπληρωτή από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης και αν υπάρχει έλλειψη ωρομισθίων τότε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης θα καταρτίζει πίνακες σε τοπικό επίπεδο.
Ήδη, σαν έτοιμοι από καιρό, Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας υλοποιούν κατά γράμμα το «σχέδιο Πισσαρίδη», που μεταξύ άλλων προβλέπει την αποκέντρωση της εκπαίδευσης με πέρασμα των αρμοδιοτήτων πρόσληψης στην Τοπική Διοίκηση και στους Διευθυντές Εκπαίδευσης.
Αυτό θα σημάνει κατάφορη παραβίαση των πινάκων που έχουν δημιουργηθεί, αφού το ποιος θα δουλεύει δε θα σχετίζεται με την κατάταξή του στους τελευταίους πίνακες αλλά θα εξαρτάται από τις «εξαιρετικές περιπτώσεις» που θα συντρέχουν σε τοπικό επίπεδο!
Επιπλέον, οι «εξαιρετικές περιπτώσεις» και οι «αντικειμενικοί λόγοι» θα εμφανίζονται μετά την πρώτη φάση, για την κάλυψη των χιλιάδων ωρών που παραμένουν ακάλυπτες στις σχολικές μονάδες και προφανώς η επιλογή του ωρομισθίου θα κοστίζει λιγότερο από έναν αναπληρωτή πλήρους ωραρίου.
Τέλος, οι συνάδελφοι θα εξαρτώνται πλήρως από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης, αφού αυτός θα έχει την ευθύνη να εκδώσει την τοπική πρόσκληση και την κύρωση του πίνακα, ανοίγοντας με αυτόν τον τρόπο τους ασκούς του Αιόλου σε κάθε λογής ρουσφέτια και πελατειακές σχέσεις. Υπενθυμίζουμε πως υπάρχει αρνητική πείρα από την περίοδο που με συνέντευξη στον Διευθυντή του σχολείου αργότερα ο Διευθυντής εκπαίδευσης κανόνιζε την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και την Ενισχυτική Διδασκαλία.
Διαδικασία που σταμάτησε με την ένταξη και αυτών των προγραμμάτων στους πίνακες οι οποίοι τώρα θα παρακάμπτονται.
Εδώ και τώρα, το Υπουργείο να πάρει πίσω το νομοθετικό έκτρωμα που προωθεί ακόμα περισσότερο τη μισή δουλειά, τη μισή ζωή, που υπονομεύει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
Οι συνάδελφοι, συσπειρωμένοι στα σωματεία τους, να δυναμώσουν τον αγώνα για μόνιμη, σταθερή δουλειά, για μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν στην εκπαίδευση.
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
Αναπληρωτές: Το πρόβλημα του παράβολου
«Έχουν περάσει μήνες από τον αποκλεισμό μας από τους πίνακες αναπληρωτών για ένα παράβολο 3ευρώ και η Κυβέρνηση Ν.Δ. επιλέγει συστηματικά να μην επιλύει αυτή την αδικία. Η ανεργία έχει δυσχεράνει τη ζωή μας, με αποτέλεσμα να δυσκολευόμαστε να βιοποριστούμε εμείς και οι οικογένειές μας.
Τόσα χρόνια αναπληρώναμε τους εαυτούς μας σε όλη την Επικράτεια, δίναμε τα μέγιστα στη Δημόσια Εκπαίδευση και τώρα μας εμπαίζουν, πετώντας την ευθύνη για την κατάσταση μας σαν το μπαλάκι από το Υπουργείο Παιδείας στο Υπουργείο Εσωτερικών και τον ΑΣΕΠ και τούμπαλιν.
Το αποτέλεσμα είναι πάνω από 10.000 εκπαιδευτικοί να βρίσκονται αυτή τη στιγμή στον αέρα. Πλέον είναι ξεκάθαρο πως είναι θέμα πολιτικής βούλησης η επίλυση του προβλήματος μας. Η κυβέρνηση μπόρεσε σε μία νύχτα να θεσπίσει τους τριμηνίτες και άλλες μορφές ελαστικής εργασίας στην εκπαίδευση, αλλά δεν μπόρεσε να βρει μία λύση στο πρόβλημα, για το οποίο η ίδια ευθύνεται.
Την ώρα, λοιπόν, που η κατάσταση στην χώρα έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, λόγω κορωνοιού, τα σχολεία μετατρέπονται σε εστίες υπερμετάδοσης.
Τώρα είναι περισσότερο από ποτέ φανερά τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που προϋπήρχαν και έρχονται τώρα να προστεθούν στους χιλιάδες συναδέλφους που είτε νοσούν είτε ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες.Το ερώτημα επομένως που τίθεται είναι: Για ποιο λόγο δε λύνουν το θέμα του παραβόλου, ώστε να στελεχωθούν και με αυτούς τους συναδέλφους οι εκπαιδευτικές μονάδες;
Για ποιο λόγο δεν γίνονται μαζικές μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών. ώστε να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός;
Καλούμε την κυβέρνηση, έστω και τώρα, να δώσει λύση στο ζήτημα των 12.000 και πλέον συναδέλφων που απορρίφθηκαν από τους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών λόγω παραβόλου! Πλέον τίθεται σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης!! Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια!
Να εκμεταλλευτεί έστω και τώρα τον χρόνο που της δίνει ο κόσμος για να διασφαλίσει τη Δημόσια Υγεία!
Η καλύτερη πρόληψη είναι η πρόσληψη.Δώστε άμεσα λύση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη