Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ) της ΟΛΜΕ, σχετικά με τη λειτουργία σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.
Σκοπός της έρευνας είναι:
α) να διερευνηθεί αν τα μέτρα πρόληψης και υγιεινής στα σχολεία ειδικής αγωγής είναι επαρκή για την ασφαλή λειτουργία τους, (μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού και μέτρα αντιμετώπισης σε περίπτωση κρουσμάτων, κλπ)
β) να εντοπιστούν τα ιδιαίτερα προβλήματα που ανακύπτουν αυτό το χρονικό διάστημα σε όλες τις κατηγορίες συναδέλφων που υπηρετούν στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής
γ) να καταγραφούν ποια επιπλέον μέτρα εκτιμούν οι εκπαιδευτικοί ότι απαιτούνται για να επιτευχθεί η ασφαλής λειτουργία των σχολείων τους
δ) να διαπιστωθεί εάν γίνονται σεβαστά τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών (άδειες ευπαθών ομάδων, ειδικού σκοπού, αναπλήρωση, κλπ)
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΚΕΜΕΤΕ:
Μελέτη με θέμα: «Προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία των Σχολείων Ειδικής Αγωγής εν καιρώ πανδημίας».
Από τις 9 Νοεμβρίου 2020, και ενώ τα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής της δια ζώσης διδασκαλίας, λόγω της πανδημίας Covid-19, τα Ειδικά Σχολεία εξακολουθούν να λειτουργούν κανονικά. Το ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. (Κέντρο Μελετών Και Τεκμηρίωσης) της ΟΛΜΕ από την 1η Δεκεμβρίου 2020 διεξάγει έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη με θέμα: «Προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία των Σχολείων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ, ΕΝΕΕΓΥΛ και ΕΕΕΕΚ) εν καιρώ πανδημίας».
Επειδή η ΟΛΜΕ έχει προτείνει συγκεκριμένα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, σκοπός της παρούσας μελέτης είναι: να διερευνήσει αν πληρούνται οι όροι υγειονομικής ασφάλειας στα σχολεία Ειδικής Αγωγής και ποια προβλήματα ανακύπτουν από την λειτουργία τους εν καιρώ πανδημίας, να καταγράψει προτάσεις των εκπαιδευτικών για την μέγιστη δυνατή υγειονομική ασφάλεια για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα και το μικρότερο δυνατόν μορφωτικό κόστος, και να διερευνήσει πιθανές συνέπειες στα εργασιακά τους δικαιώματα.
Πιο συγκεκριμένα μέσα από την μελέτη αυτή επιδιώκουμε:
α) να διερευνήσουμε αν τα μέτρα πρόληψης και υγιεινής στα σχολεία ειδικής αγωγής είναι επαρκή για την ασφαλή λειτουργία τους, (μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού και μέτρα αντιμετώπισης σε περίπτωση κρουσμάτων, κλπ)
β) να εντοπίσουμε τα ιδιαίτερα προβλήματα που ανακύπτουν αυτό το χρονικό διάστημα σε όλες τις κατηγορίες συναδέλφων που υπηρετούν στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής
γ) να καταγράψουμε ποια επιπλέον μέτρα εκτιμούν οι συνάδελφοι ότι απαιτούνται για να επιτευχθεί η ασφαλής λειτουργία των σχολείων τους
δ) να διαπιστώσουμε εάν γίνονται σεβαστά τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων (άδειες ευπαθών ομάδων, ειδικού σκοπού, αναπλήρωση, κλπ)
Μεθοδολογία: Πρωτογενής ποιοτική έρευνα με συμπλήρωση ερωτηματολογίου από εκπαιδευτικούς, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και βοηθητικό προσωπικό Ειδικών Σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, (ΣΜΕΑΕ, ΕΝΕΕΓΥΛ και ΕΕΕΕΚ).
Περίοδος αναφοράς: Νοέμβριος 2020 – Ιανουάριος 2021.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη