Thumbnail
Το χρονοδιάγραμμα για την έναρξη συγκρότησης ΣΚΑΕ για την Ενισχυτική Διδασκαλία και οι αναμενόμενες προσλήψεις αναπληρωτών που θα πρέπει να αποτυπώνονται με διακριτό τρόπο

Όπως προκύπτει από το χρονοδιάγραμμα για την Ενισχυτική Διδασκαλία που συνέταξε η υφυπουργός Παιδείας κ.Ζέττα Μακρή, μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή 22 Ιανουαρίου οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα πρέπει να έχουν αποστείλει στο Υπουργείο πίνακα με τον αριθμό εκπαιδευτικών που απαιτούνται ανά διεύθυνση και ανά κλάδο για την έναρξη της διδασκαλίας.

Υπενθυμίζουμε ότι κατά πληροφορίες του alfavita.gr μέχρι το τέλος του μήνα θα ανακοινώσει το υπουργείο Παιδείας νέες προσλήψεις αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, για την Ενισχυτική Διδασκαλία των Ειδικών Μαθημάτων, για τις οποίες θα διατεθεί κονδύλι ύψους 1.505.052,00 ευρώ από το ΕΣΠΑ.

Το χρονοδιάγραμμα

1.png
2.png
3.png
4.png

Οι ενέργειες

1) Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης.

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται:

α) Να συστήσουν τις Συντονιστικές Ομάδες Δομών Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Ο.Δ.Α.Ε.) σύμφωνα με την παρ. 8 της ανωτέρω Υ.Α. και να αναρτήσουν τις σχετικές αποφάσεις στη Διαύγεια. Μετά την ανάρτηση των αποφάσεων στη Διαύγεια να κοινοποιηθούν στη Δ/νση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε του Υ.ΠΑΙ.Θ. ([email protected]).

β) Να αποστείλουν τεκμηριωμένο αίτημα προς την Κ.Ε.Π.Ε.Σ. για λειτουργία μεμονωμένων ΣΚΑΕ, καθώς επίσης και να διαβιβάσουν προς την Κ.Ε.Π.Ε.Σ. τεκμηριωμένες εισηγήσεις των οικείων ΣΟΔΑΕ για λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 4-5 μαθητών. Η αποστολή των εισηγήσεων προς την Κ.Ε.Π.Ε.Σ. να γίνει μια μόνο φορά για το σύνολο των αιτημάτων.

2) Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται:

α) Να γνωστοποιήσουν τη δημοσίευση της με αρ. πρωτ. 3752/ΓΔ4/13-01-2021 Υ.Α. (Β’ 68) με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2020- 2021» στις οικείες σχολικές μονάδες. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων οφείλουν να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την υποβολή των αιτήσεων-δηλώσεων μαθημάτων (Υπόδειγμα_1 αίτησης-δήλωσης μαθημάτων_2020_21) και να συλλέξουν ηλεκτρονικά τις σχετικές αιτήσεις-δηλώσεις. Για διευκόλυνση της διαδικασίας, προτείνεται η αίτηση-δήλωση μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων να αναρτηθεί και στις ιστοσελίδες των σχολικών μονάδων. Αφού συγκεντρωθούν οι αιτήσεις συμμετοχής, συντάσσεται από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας συγκεντρωτικό αρχείο υπό μορφή excel (Υπόδειγμα_2_Διευθυντές Λυκείων_2020_21) το οποίο υποβάλλεται ηλεκτρονικά στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια, ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε., με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών και προτείνει Υπεύθυνο Σ.Κ.Α.Ε. καθώς και αντικαταστάτη αυτού.

β) Να εισηγηθούν, με βάση το

α) προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, τις οικείες σχολικές μονάδες Λυκείων στις οποίες δύνανται να λειτουργήσουν Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.). Η εν λόγω εισήγηση θα συνοδεύεται από συγκεντρωτικό αρχείο υπό μορφή excel (Υπόδειγμα_3_Διευθυντές ΔΔΕ_2020_21), στο οποίο θα αποτυπώνονται ευκρινώς οι σχολικές μονάδες Σ.Κ.Α.Ε., οι σχολικές μονάδες τις οποίες θα εξυπηρετεί το κάθε Σ.Κ.Α.Ε., ο συγκεντρωτικός αριθμός μαθητών ανά μάθημα και ο αριθμός τμημάτων μαθημάτων ανά Σ.Κ.Α.Ε..

Στις εισηγήσεις για λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε., οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνουν τους Υπεύθυνους Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης καθώς και αντικαταστάτες αυτών σύμφωνα με την παρ. 12 της με αρ. πρωτ. 3752/ΓΔ4/13-01-2021 Υ.Α. (Β΄ 68). Οι Διευθυντές Δ/θμιας Εκπ/σης εισηγούνται για τον αριθμό διδασκόντων ανά κλάδο που θα απαιτηθεί για τη λειτουργία των οικείων Σ.Κ.Α.Ε., σύμφωνα με την κατανομή Σ.Κ.Α.Ε.- Εκπαιδευτικών ανά Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης και λαμβάνοντας υπόψη ότι στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων διδάσκουν κατά προτεραιότητα μόνιμοι εκπαιδευτικοί για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Στις περιπτώσεις που τα τμήματα δεν καλύπτονται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, προσλαμβάνονται αναπληρωτές/τριες μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί. Επομένως στην εισήγηση των Διευθυντών Δ/θμιας Εκπ/σης για τον αριθμό διδασκόντων ανά κλάδο που θα απαιτηθεί για τη λειτουργία των οικείων Σ.Κ.Α.Ε. θα πρέπει να αποτυπώνονται με διακριτό τρόπο ο αριθμός μόνιμων εκπ/κών και ο απαιτούμενος αριθμός αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων για να λειτουργήσει το πρόγραμμα Ε.Δ.Ε.Μ..

Επίσης, επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 5 της Υ.Α., διαμορφώνεται σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πίνακας αιτούντων ανά μάθημα και ανά Σ.Κ.Α.Ε. ο οποίος χρησιμοποιείται για την συγκρότηση των αντίστοιχων τμημάτων.

3) Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης.

Μετά την έκδοση των Αποφάσεων Έγκρισης λειτουργίας Σ.Κ.Α.Ε. αποτελούμενων από μία σχολική μονάδα και Έγκρισης λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων 4-5 μαθητών Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται:

α) να προβούν στην έκδοση των αποφάσεων ορισμού Σ.Κ.Α.Ε.-Υπευθύνων Σ.Κ.Α.Ε. και αντικαταστατών αυτών στις οποίες θα περιλαμβάνονται και τα Σ.Κ.Α.Ε. που αποτελούνται από μία σχολική μονάδα και να αποστείλουν έως και την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021 στην Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α΄ του Υ.ΠΑΙ.Θ., στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ηλεκτρονικό αρχείο (επισυνάπτεται Υπόδειγμα_4_Περιφ_Δ_Εκπαιδευτικοί_2020_21) όπου αποτυπώνονται ανά οικεία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης τα Σ.Κ.Α.Ε. που θα λειτουργήσουν και μόνο το πλήθος των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομισθίων εκπαιδευτικών ανά κλάδο που θα προσκληθούν για να διδάξουν, καθώς και το ηλεκτρονικό αρχείο σύμφωνα με το Υπόδειγμα_5_Περιφ_Δ_ΣΚΑΕ_Τμήματα_2020_21 όπως έχει οριστικοποιηθεί μετά τις τελικές αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ..

β) παράλληλα με την έκδοση των αποφάσεων ορισμού Σ.Κ.Α.Ε.-Υπευθύνων Σ.Κ.Α.Ε. και αντικαταστατών αυτών, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης να προβούν και στην τελική έγκριση ή μη των ολιγομελών τμημάτων (6-11 μαθητές), σε περίπτωση που υπάρχει σχετικό αίτημα από οικεία Σ.Ο.Δ.Α.Ε..

Ποιοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής στην Ενισχυτική Διδασκαλία έχουν οι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται:

- στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α’ υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης [με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13)] των υπό στοιχείων 1ΓΕ/2019 (45/2019 τ.προκ. ΑΣΕΠ) και 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. και

- στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) της υπό στοιχεία 3ΕΑ/2019 (12 τ.ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης ΑΣΕΠ, των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ79.01, ΠΕ08 (Α’ ανάθεση) και ΠΕ81- με προτεραιότητα πρώην ΠΕ12.02 (Β’ ανάθεση) για το Ελεύθερο Σχέδιο, ΠΕ81- με προτεραιότητα πρώην ΠΕ12.01, ΠΕ12.02, ΠΕ17.01, ΠΕ17.05 (Α’ Ανάθεση) και ΠΕ08 (Β’ ανάθεση) για το Γραμμικό Σχέδιο (προηγούνται οι Α’ Αναθέσεις), καθώς και οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ16 (σε περίπτωση εξάντλησης των υποψηφίων κλάδου ΠΕ79.01) που περιλαμβάνονται στον αξιολογικό πίνακα Α’ της Μουσικής Ειδίκευσης «Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής» της υπό στοιχεία 1ΓΤ/2020 (ΑΣΕΠ 3/2020) προκ. του ΑΣΕΠ [με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13)].

Δείτε εδώ το ΦΕΚ για την ενισχυτική διδασκαλία

Δείτε εδώ την εγκύκλιο και το χρονοδιάγραμμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepisthmio_dytikis_makedoniaw.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
Από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου - Η αξιολόγηση θα είναι ανώνυμη και θα γίνει ηλεκτρονικά
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
school_education_tetradia_notbook_kimolies_chalks_apple.jpg
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
«Kαλούμε όλους τους συναδέλφους - Μέλη μας, τη ΔΟΕ αλλά και τα λοιπά σωματεία να βρίσκονται σε εγρήγορση ενόψει και της έκδοσης του πορίσματος της...
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης