Τρεις μαθητές και μία εκπαιδευτικός είναι τα επιβεβαιωμένα κρούσματα του κορονοϊού που εντοπίστηκαν στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου.
Επιπλέον, τέθηκαν σε καραντίνα 8 εκπαιδευτικοί ως στενές επαφές.
Ήδη το σχολείο έχει δύο τμήματα του πρωινού και ένα του ολοήμερου σε αναστολή λειτουργίας.
«Με βάση τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ δεν έχει γίνει ακόμα αναστολή λειτουργίας του σχολείου ενώ ουσιαστικά λόγω της επιβολής καραντίνας σε 8 εκπαιδευτικούς του σχολείου είναι αδύνατο να λειτουργήσει» επισημαίνουν σε επιστολή τους προς το υπουργείο Παιδείας οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου.
Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί ζητούν να ανασταλεί άμεσα η λειτουργία του σχολείου.
Η επιστολή των εκπαιδευτικών
Αναλυτικά, η επιστολή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου στο υπουργείο Παιδείας, τη διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας και στον Δήμο Αμαρουσίου:
Θέμα: « Άμεση αναστολή λειτουργίας του 5ου 6/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου λόγω αυξημένων κρουσμάτων κορωνοΐου – Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές δεν είμαστε αναλώσιμοι ».
Από την Παρασκευή 5 – 2 – 2021 άρχισαν να σημειώνονται κρούσματα κορωνοϊού στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου, με αποτέλεσμα, μέχρι τώρα, να υπάρχουν μια εκπαιδευτικός του σχολείου στο νοσοκομείο, 3 επιβεβαιωμένα κρούσματα σε μαθητές, 8 εκπαιδευτικοί του σχολείου σε καραντίνα, ως στενές επαφές,. Ήδη το σχολείο έχει δύο τμήματα του πρωινού και ένα του ολοήμερου σε αναστολή λειτουργίας.
Με βάση τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ δεν έχει γίνει ακόμα αναστολή λειτουργίας του σχολείου ενώ ουσιαστικά λόγω της επιβολής καραντίνας σε 8 εκπαιδευτικούς του σχολείου είναι αδύνατο να λειτουργήσει.
Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου πρέπει άμεσα να αναστείλει τη λειτουργία του για την προστασία της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών του. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ.
Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να παίζει με τις ζωές μας!
Η κυβέρνηση φέρει βαρύτατες ευθύνες για τις συνέπειες των επιλογών της. Το ΥΠΑΙΘ με μια πρωτοφανή επίδειξη κυνισμού, επιμένει στην αντιεκπαιδευτική ατζέντα, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονιών και, επιπλέον, δηλώνει με αβάσταχτη ελαφρότητα ότι «οι εκπαιδευτικοί διατρέχουν πολύ μικρότερο κίνδυνο από τους άλλους επαγγελματίες». Αντί να ανταποκριθεί στα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος και να θέσει ως προτεραιότητα την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, βομβαρδίζει καθημερινά την εκπαιδευτική κοινότητα με αντιεκπαιδευτικά μέτρα, όπως η παράταση ωραρίου των νηπιαγωγείων (στο όνομα της …αποκλιμάκωσης της εξόδου των μαθητών) στις 13.10, γεγονός που εάν εφαρμοστεί, θα σημάνει ταυτόχρονη έξοδο των νηπίων με τα παιδιά του δημοτικού! Τα σχολεία άνοιξαν και λειτουργούν με ακόμα χειρότερους όρους απ’ αυτούς που έκλεισαν (μιας και στο άνοιγμα των σχολείων στις 11/1 προστέθηκαν τα ανοιχτά παράθυρα και πόρτες μέσα στο καταχείμωνο και το κρύο, πράγμα που σημαίνει ότι όποιοι από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές δε νοσήσουν από covid, θα πλευριτωθούν από τις πολικές θερμοκρασίες που επικρατούν στις σχολικές τάξεις, συνθήκες εργασίας πραγματικά τριτοκοσμικές). Στις παραπάνω συνθήκες προστίθενται και τα εξής: πληθωρικά τμήματα 25 και άνω μαθητών, ελλιπές προσωπικό καθαριότητας, παντελής απουσία σχεδίου επιδημιολογικής επιτήρησης με μαζικά, στοχευμένα κι επαναλαμβανόμενα τεστ, κανένας εμβολιασμός εκπαιδευτικών, καμία νύξη για αναδιάρθρωση/κάλυψη ύλης. Στα περισσότερα τμήματα Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων στριμώχνονται από 20 έως 25 παιδιά σε αίθουσες των 30 έως 50 τ.μ. Επιπλέον, στα τμήματα των ολοήμερων των Δημοτικών Σχολείων φοιτούν παιδιά από διαφορετικά τμήματα, αλλά παρ’ όλα αυτά, το σχετικό πρωτόκολλο προβλέπει μόνο την αναστολή λειτουργίας των συγκεκριμένων τμημάτων του ολοήμερου και όχι των τμημάτων του πρωινού στα οποία φοιτούν τα παιδιά που φοιτούν στο αντίστοιχο τμήμα του ολοήμερου που τελεί υπό αναστολή. Τέλος εκπαιδευτικοί (κυρίως ειδικοτήτων) συμπληρώνουν ωράριο σε 2-5 σχολεία με αποτέλεσμα να διασπείρουν τον ίο σε περίπτωση ασθένειάς τους σε εκατοντάδες μαθητές.
Και ως κερασάκι στην τούρτα έρχεται να προστεθεί και η περιβόητη «αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση » των σχολείων που ζητάει το ΥΠΑΙΘ από τους εκπαιδευτικούς μέσα σε αυτή την τραγικά ζοφερή κι επικίνδυνη για μαθητές κι εκπαιδευτικούς κατάσταση.
Με δυο λόγια και σε αυτή την περίπτωση αποδεικνύεται ότι οι όροι λειτουργίας των σχολείων και τα υγειονομικά πρωτόκολλα που επιχειρεί να επιβάλει η κυβέρνηση υποτάσσονται στο οικονομικό κριτήριο των περικοπών και της λιτότητας και δεν προτάσσουν την ασφάλεια και την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών.
Απαιτούμε, ΑΜΕΣΑ για όλα τα σχολεία και νηπιαγωγεία:
Να γίνει ιχνηλάτηση επαφών και δωρεάν διαγνωστικά τεστ από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Όχι φόρτωμα αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς.
Να κλείσουν τα σχολεία που υπάρχουν επιβεβαιωμένα κρούσματα και να ανοίξουν μόνο όταν γίνουν τα διαγνωστικά τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και διαπιστωθεί ότι μπορεί να λειτουργήσουν με ασφάλεια.
Να εξασφαλιστεί άδεια με πλήρεις αποδοχές σε εργαζόμενους γονείς, ώστε να μείνουν μαζί με τους μαθητές σε όλη την περίοδο που παραμένει κλειστό το τμήμα-σχολείο.
Να γίνει αναπροσαρμογή και αλλαγή των ωρολογίων προγραμμάτων με ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι για μια ακόμα φορά και χωρίς καμία στήριξη, θα σταθούν δίπλα στους μαθητές τους και θα κρατήσουν ανοιχτή την παιδαγωγική σχέση. Καμία διοικητική αυθαιρεσία δεν θα γίνει αποδεκτή. Να εξασφαλιστούν με ευθύνη του Κράτους τα τεχνικά μέσα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Συνεχίζουμε τον αγώνα μας για:
μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, με ανώτατο όριο τους 15 μαθητές, εξεύρεση διαθέσιμων ελεύθερων χώρων και λειτουργία τους ως σχολεία, πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού και δημιουργία περισσότερων μικρότερων αριθμητικά τμημάτων, πρόσληψη όλου του αναγκαίου προσωπικού καθαριότητας, δωρεάν τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, δωρεάν παροχή όλου του απαραίτητου υγειονομικού υλικού, τοποθέτηση επιπλέον δάσκαλου σε κάθε σχολείο, διαθέσιμους σε κάθε διεύθυνση δάσκαλους, νηπιαγωγούς και εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, σχολικό νοσηλευτή σε κάθε σχολείο και σχολειατρική υπηρεσία για τη διαχείριση των κρουσμάτων, ενίσχυση του δημοσίου συστήματος υγείας με βάση τις θέσεις του υγειονομικού κινήματος (αύξηση ΜΕΘ/ΜΑΘ, προσλήψεις, δωρεάν μαζικά τεστ κ.λπ.)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΓΟΝΕΙΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη