Κλειστά σχολεία και τηλεκπαίδευση: Αιφνιδιασμός και προχειρότητα
«Με θερμοκρασίες υπό το μηδέν, το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για μάθημα με ανοιχτά παράθυρα αποδεικνύεται αστείο»

«Με θερμοκρασίες υπό το μηδέν, το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για μάθημα με ανοιχτά παράθυρα αποδεικνύεται αστείο» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμων Πύργου - Αρχαίας Ολυμπίας Π.Ε. Ηλείας. 

Οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για αιφνιδιασμό των γονέων και των μαθητών, καθώς μόλις χθες το βράδυ ανακοινώθηκε η απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας και η ανακοίνωση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας για το κλείσιμο των σχολείων λόγω κακοκαιρίας αλλά και για την εφαρμογή τηλεκπαίδευσης.

Εστιάζοντας σε μερικά μόνο από τα προβλήματα που δημιουργούνται, ο Σύλλογος εκπαιδευτικών θέτει μια σειρά ερωτημάτων: 

  • Από την απαγόρευση μετακίνησης λόγω έκτακτων συνθηκών εξαιρούνται οι υπερήρωες εκπαιδευτικοί; Πώς θα μεταβούν στα σχολεία τους από όπου παρείχαν εξ αποστάσεως εκπαίδευση στους μαθητές τους, αφού στο μεσοδιάστημα καμία κρατική ενέργεια δεν έγινε για παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού στους εκπαιδευτικούς;
     
  • Πώς θα συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση οι μαθητές, οι οποίοι είχαν δανειστεί τεχνολογικό εξοπλισμό (tablets) από τα σχολεία τους και στο μεταξύ τον έχουν επιστρέψει;
     
  • Πόσες ώρες θα εργαστούν οι εκπαιδευτικοί που μετακινούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας σε δύο ή και τρία σχολεία, όταν η απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων κάθε σχολείου για την ώρα λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης πιθανώς διαφέρει (άλλα σχολεία αποφάσισαν πρωινό ωράριο άλλα μεσημεριανό, μετά την ανακοίνωση της Δ/νσης Π.Ε. Ηλείας);
     
  • Πώς θα μεταβληθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα για τα σχολεία που επέλεξαν τις πρωινές ώρες, όταν επισήμως έχουμε οδηγίες για 30/λεπτες ώρες διδασκαλίας, σε περίπτωση εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ώστε να υπάρχουν συχνά διαλείμματα από την οθόνη για τους μαθητές;

Στο όνομα των όποιων «έκτακτων συνθηκών» η τηλεκπαίδευση, που ούτως ή άλλως κινείται σε «βαρομετρικά χαμηλά» σε σχέση με την αποτελεσματικότητά της, επιλέγεται ως η λύση για κάθε πρόβλημα!

Οι εκπαιδευτικοί από την πρώτη στιγμή της πανδημίας και χωρίς καμιά στήριξη από το Υπουργείο Παιδείας αξιοποιήσαμε την τηλεκπαίδευση στον αγώνα για να μείνει ανοιχτή η παιδαγωγική σχέση μας με τους μαθητές. Είναι αδύνατο να δεχτούμε, όμως, να γίνεται λάστιχο η εκπαιδευτική διαδικασία στο όνομα των "έκτακτων συνθηκών". Σήμερα είναι ο καιρός, αύριο θα είναι η αδυναμία του κράτους να στείλει εκπαιδευτικούς σε μια σειρά περιοχές;

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει όλες τις νομοθετικές διατάξεις που γενικεύουν την τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας, στο όνομα των έκτακτων αναγκών. Να αποσύρει τις οδηγίες περί υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης στα σχολεία που κλείνουν λόγω καιρού. Οι εκπαιδευτικοί μέσα από τους Συλλόγους Διδασκόντων να αποφασίσουν για την κάλυψη των χαμένων διδακτικών ωρών.

Απαιτούμε από τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν θέση για το σοβαρό αυτό ζήτημα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

synek21.jpg
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
Θ.Κατσωνόπουλος - ΣΥΝΕΚ: Τα συνδικάτα καλούνται να αποτελέσουν το ισχυρό ανάχωμα στις αντιλαϊκές και αυταρχικές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
σχολικοι αγωνες
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;
Καθώς η οργάνωση και η διεξαγωγή τους είναι ένα Πρόγραμμα που προϋπήρχε, το Υπουργείο ούτε καλείται να ανακαλύψει την πυρίτιδα, αλλά ούτε μπορεί να...
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;