Η ΕΛΜΕ Ηλείας τονίζει ότι ο κλάδος των εκπαιδευτικών απονομιμοποίησε με τον πιο εμφατικό τρόπο τις εκλογές με ηλεκτρονική ψήφο της 7ης Νοεμβρίου και καταγγέλλει όσους εκπαιδευτικούς αποδέχθηκαν θέσεις διορισμένων μελών στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηλείας.
Παράλληλα, η ΕΛΜΕ καταγγέλλει τη στάση της ΔΑΚΕ «η οποία με αήθη τρόπο στηρίζει στην πραγματικότητα την αντιδημοκρατική θέση του ΥΠΑΙΘ για την απαξίωση του θεσμού των υπηρεσιακών συμβουλίων».
Αναλυτικά:
Στη «νέα εποχή» του ΠΥΣΔΕ μετά και τις εκλογές παρωδία με συνολική αποχή πάνω από 93% εισέρχεται η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Ηλείας. Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη του ΕΕΠ και ΕΒΠ έδωσαν αποστομωτική απάντηση στο ψευτοδίλημμα της Υπουργού και συντάχθηκαν με τις αποφάσεις του κλάδου παρά την κινητοποίηση όλου του Διοικητικού μηχανισμού που με νομικίστικα τερτίπια ανάρτησε στις «εκλογικές πλατφόρμες» αποσυρμένα ψηφοδέλτια από όλες τις παρατάξεις του ΔΣ της ΟΛΜΕ που καλούσαν τους συναδέλφους να απέχουν από την ψηφοφορία. Απέμειναν τα εντέλλεσθε της Γενικής Γραμματέως και ο καιροσκοπισμός κάποιων για να συνοδεύσουν τον αντιδημοκρατικό κατήφορο της Κυβέρνησης.
Επαναλαμβάνουμε ακόμα μια φορά ότι ο κλάδος απονομιμοποίησε τις εκλογές παρωδία και η ΟΛΜΕ με την απόφασή της στις 7/1 τόνισε ότι δεν πρέπει να υπάρξει καμία νομιμοποίηση της λειτουργίας ψευτοϋπηρεσιακών Συμβουλίων και των αντίστοιχων διευρυμένων ΥΣ από κανένα συνάδελφο/ισσα με τη συμμετοχή τους σε αυτά! Η ΔΑΚΕ ΔΕ εξέδωσε κεντρική ανακοίνωση που καλεί τα μέλη της να παραιτηθούν από τα ψευτοσυμβούλια και σε τοπικό επίπεδο δημοσιοποιήθηκε η παραίτηση των φερόμενων ως εκλεγμένων . Μέχρι αυτή την ώρα έχουν γίνει γνωστές οι παραιτήσεις δύο συναδέλφων και η συμμετοχή άλλων δύο σε συμβούλιο που έγινε στις 2-2-2021. Τελικά τι συμβαίνει; Οι συνάδελφοι τιμούν την υπογραφή τους ή υποκύπτουν στις εντολές της Γενικής Γραμματέως; Λειτουργούν αυτονομημένα από τον κλάδο και με βάση ποια συμφέροντα; Σύμφωνα με την ανάρτηση στον ιστότοπο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης τα τακτικά μέλη του συμβουλίου είναι τα παρακάτω:
TAKTIKA ΜΕΛΗ
1.Φωτεινόπουλος Γεώργιος, εκπαιδευτικός κλ.ΠΕ03, Διευθυντής της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ηλείας, ως Πρόεδρος.
2.Χριστόπουλος Ιωάννης, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02,του 1ου ΓΕΛ Αμαλιάδας, Διευθυντής του Εσπερινού Γυμ/σίου Αμαλιάδας-ΛΤ., ως Αντιπρόεδρος
3.Πετρόγιαννη Αγγελική, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ70,του ΕΕΕΕΚ Πύργου, Διευθύντρια του ΕΕΕΕΚ Πύργου, ως μέλος
4. Κοκκίνου Άννα, εκπ/κός κλ. ΠΕ83 του 1ουΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας, Δ/ντρια του Γυμνασίου Λεχαινών, ως αιρετό μέλος
5. Αυγερινόπουλος Παύλος, εκπ/κός κλ. ΠΕ86 του 2ουΕΠΑ.Λ.Πύργου, ως αιρετό μέλος
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ (αντίστοιχα)
1.Αγγελόπουλος Νικόλαος, εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ01,Προϊστάμενος Τμήματος Ε ́ Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δ/νσης ΔΕ Ηλείας
2.Λαμπρόπουλος Θεόδωρος,εκπαιδευτικός κλ.ΠΕ11, του ΓΕΛ Ανδραβίδας, Διευθυντής του Γυμ/σίου Ανδραβίδας
3.Σκάζα Ελένη, εκπαιδευτικός κλ.ΠΕ82,του 2ου Γυμν/σίου Πύργου, Διευθύντρια του ΕΠΑΛ Κρεστένων
4. Κουσινιώρης Γεώργιος, εκπ/κός κλ. ΠΕ03του Γυμνασίου Γαστούνης, ως αιρετό μέλος.
5. Νικολακόπουλος Ευθύμιος, εκπ/κός κλ. ΠΕ01του ΓΕ.Λ. Βάρδας, ως αιρετό μέλος.
Οι συνάδελφοι που ανακοινώθηκαν στην παραπάνω απόφαση έχουν αποδεχτεί το διορισμό τους ενάντια στις αποφάσεις του κλάδου και στη συντριπτική πλειοψηφία της δημοκρατικής έκφρασης των συναδέλφων; Από τηλεφωνική επαφή με το συνάδελφο Αυγερινόπουλο Παύλο και Κουσινιώρη Γεώργιο έχουμε ενημερωθεί ότι έχουν υποβάλει τις παραιτήσεις τους και δεν έχουν συμμετάσχει σε κανένα συμβούλιο. Τι γίνεται με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Συμμετέχουν ή όχι στο συμβούλιο; Αισθάνονται ότι έχουν την ηθική νομιμοποίηση να εκπροσωπούν τους συναδέλφους έχοντας μονοψήφιο αριθμό ψήφων; Η τοπική παράταξη της ΔΑΚΕ ΔΕ από τη μια μεριά καλεί τους συναδέλφους να απέχουν από την ψηφοφορία, ανακοινώνει δημοσίως παραιτήσεις των φερομένων ως εκλεγμένων και από την άλλη δια της πλαγίας ανέχεται κάποια μέλη της να ασκούν προσωπική πολιτική; Υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και την ανοχή των συναδέλφων!
Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως εκ θέσεως πρόεδρος του συμβουλίου δεν αισθάνεται υποχρεωμένος να ενημερώσει τους συναδέλφους για το ποιος συμμετέχει και λαμβάνει αποφάσεις για τις υπηρεσιακές μας μεταβολές; Υπάρχει για κάποιο λόγο μυστικότητα στη σύνθεση του συμβουλίου άρα και των αποφάσεων που αυτό λαμβάνει; Αφού υπάρχουν ήδη κάποιες παραιτήσεις γιατί η Περιφερειακή Διεύθυνση δεν προχωρά στην άμεση ανασυγκρότηση του συμβουλίου; Οι αποφάσεις του συμβουλίου αυτές έχουν το βαθμό νομιμότητας που απαιτείται ;
Οι διορισμένοι συνάδελφοι πώς αισθάνονται έχοντας όλο τον κλάδο απέναντί τους και συμμετέχουν σε ένα συμβούλιο που δε γίνεται αποδεκτό από τη συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου έχοντας στο μυαλό τους ότι μόνο μια δικτατορία τόλμησε στη νεώτερη εποχή να επιβάλει τέτοιες αντιδημοκρατικές επιλογές;
Η ΟΛΜΕ έχει ήδη καλέσει: «Όλους και όλες τους/τις εκπαιδευτικούς, που καλούνται μέσα από τις προκηρύξεις των κατά τόπους ΠΔΕ να αναλάβουν τις δύο θέσεις των διορισμένων μελών στα ΥΣ, να μην υποβάλουν αίτηση . Όταν το ΥΠΑΙΘ επιχειρήσει να ενεργοποιήσει όσα προβλέπονται στο άρθρο 123 του ν.4763/2020, οι εκπαιδευτικοί να μην ανταποκριθούν υποβάλλοντας αιτήσεις και αν η πολιτική ηγεσία προχωρήσει σε απευθείας τοποθέτηση εκπαιδευτικών ως δοτών εκπροσώπων, καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατικής διαδικασίας και εκπροσώπησης των συναδέλφων, να υποβάλουν άμεσα τις παραιτήσεις τους από τις δοτές θέσεις αυτές, καταργώντας το άρθρο 123 στην πράξη». Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι ο μόνος δημοκρατικά νομιμοποιημένος τρόπος να αποκατασταθεί η ομαλότητα είναι να παραταθεί η θητεία των αιρετών που εξελέγησαν δημοκρατικά το 2018 και να πραγματοποιηθούν οι εκλογές όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία.
Με την απουσία των αιρετών από τα ΥΣ η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, η διαφάνεια, η αμεροληψία, η ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται και η όποια απόφασή τους πίσω από κλειστές πόρτες δε γίνεται αποδεκτή και στερείται νομιμότητας.
Για άλλη μια φορά θέλουμε να γίνει σαφές και επαναλαμβάνουμε σε όλους τους τόνους ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουμε την ουσιαστική κατάργηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και των Αιρετών, ενός θεσμού που υπάρχει από το 1911 και που μόνο η Χούντα τόλμησε να καταργήσει στο παρελθόν.
Ως εκ τούτου, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ηλείας:
-καταγγέλλει απερίφραστα τους Κοκκίνου Άννα και Νικολακόπουλο Ευθύμιο, οι οποίοι με τη θέση και τη στάση τους θέτουν εαυτούς εκτός σωματείου και επιφυλάσσεται για την ενεργοποίηση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών από το καταστατικό του σωματείου.
-καταγγέλλει τη ΔΑΚΕ ΔΕ Ηλείας, η οποία με αήθη τρόπο στηρίζει στην πραγματικότητα την αντιδημοκρατική θέση του ΥΠΑΙΘ για την απαξίωση του θεσμού των υπηρεσιακών συμβουλίων
-καυτηριάζει τη στάση του διευθυντή ΔΔΕ Ηλείας, ο οποίος δήλωνε μερική άγνοια για τη σύσταση του ΠΥΣΔΕ και τη στάση των αιρετών, σε συνάντηση που είχε με το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ στις 28/01/2021, ενώ, όπως αποδεικνύεται πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του ψευδοσυμβουλίου στις 02/02/2021
-καλεί αυτή την ύστατη ώρα τα τακτικά μέλη του ΠΥΣΔΕ: Χριστόπουλο Ιωάννη και Πετρόγιαννη Αγγελική και τους αναπληρωματικούς τους: Λαμπρόπουλο Θεόδωρο και Σκάζα Ελένη να σεβαστούν την αποστομωτική απάντηση των συναδέλφων στις εκλογές-παρωδία και να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους άμεσα
-χαιρετίζει τη στάση των συναδέλφων που υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους.
Αν ορισμένοι θεωρούν ότι τα ζητήματα θα ξεχαστούν γρήγορα και θα επανέλθουμε σε εικονική κανονικότητα με τη συμμετοχή διορισμένων μελών θα δοκιμάσουν την αποδοκιμασία και τη χλεύη των συναδέλφων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη