ζέτα μακρή υφυπουργός παιδείας
«Ίσως χρειαστεί, μια ακόμα μικρή θυσία ελεύθερου χρόνου», δηλώνει η Ζέττα Μακρή για ενδεχόμενη παράταση του σχολικού έτους

«Αξίζει, και ίσως χρειαστεί, μια ακόμα μικρή θυσία ελεύθερου χρόνου», σημειώνει η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, αναφορικά με ενδεχόμενη ολιγοήμερη παράταση του σχολικού έτους, προκειμένου να καλυφθεί η διδακτέα ύλη στα σχολεία.

Η ίδια, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Κυριακάτικη Kontra News», σημειώνει ότι «περίπτωση που το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής κρίνει ότι μια ολιγοήμερη παράταση όπως συνέβη και τη σχολική χρονιά 2019-2020 θα βοηθήσει, ώστε να βρεθούν και πάλι οι μαθητές στο φυσικό τους περιβάλλον το σχολείο και να αξιοποιήσουν τα οφέλη από αυτό τότε θα εξετάσουμε τη σχετική εισήγηση».

Επιπλέον, η Ζέττα Μακρή παρέπεμψε στη διάταξη σχετικά με την αναπλήρωση των διδακτικών ωρών για το σχολικό έτος 2020-2021 που συμπεριλήφθηκε στο ψηφισθέν σχέδιο νόμου για τα ΑΕΙ.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Φεβρουαρίου, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ερωτώμενη για το αν υπάρχουν σκέψεις για παράταση του σχολικού έτους ή διεξαγωγή μαθημάτων πρωί-απόγευμα ή άλλες ρυθμίσεις τόνιζε ότι «δεν θα διστάσουμε να προσαρμόσουμε τυχόν πτυχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας που έχουν αναστατωθεί από την πανδημία».

«Μελετούμε στενά τις επιδράσεις της πανδημίας και στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και στην ψυχοσυναισθηματική εξέλιξη των μαθητών και δεν θα διστάσουμε να προσαρμόσουμε τυχόν πτυχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας που έχουν αναστατωθεί από την πανδημία», υπογράμμισε συγκεκριμένα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, για την παράταση του σχολικού έτους:

ΕΡ. Ποια θα είναι η διάρκεια της παράτασης του σχολικού έτους;

ΑΠ. Η εκπαιδευτική διαδικασία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όπου δεν είναι δυνατή η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων εξ αιτίας της πανδημίας. Μαθήτριες και μαθητές όλων των βαθμίδων δάσκαλοι και καθηγητές όλων των ειδικοτήτων απέκτησαν πρόσβαση μέσω πλατφόρμας στην ψηφιακή τους τάξη και το σχολικό περιβάλλον συνάντησε την ψηφιακή υπόσταση του.

Η καθολική τηλεκπαίδευση είναι μια μεγάλη επιτυχία της εκπαιδευτικής κοινότητας. Τα μαθήματα διεξάγονται σύμφωνα με το πρόγραμμα και η ύλη καλύπτεται κανονικά μέσα από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Σε περίπτωση που το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής κρίνει ότι μια ολιγοήμερη παράταση όπως συνέβη και τη σχολική χρονιά 2019-2020 θα βοηθήσει, ώστε να βρεθούν και πάλι οι μαθητές στο φυσικό τους περιβάλλον το σχολείο και να αξιοποιήσουν τα οφέλη από αυτό, τότε θα εξετάσουμε τη σχετική εισήγηση.

Στο πλαίσιο αυτό και η διάταξη σχετικά με την αναπλήρωση των διδακτικών ωρών για το σχολικό έτος 2020-2021 που συμπεριλήφθηκε στο ψηφισθέν Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ. Εκεί ορίζεται ότι για το τρέχον σχολικό έτος 2020-21 λόγω της πανδημίας λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο για την κάλυψη διδακτέας ύλης και αναπλήρωση χαμένων διδακτικών ωρών στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια μέσω της τροποποίησης και ρύθμισης (σ.σ με υπουργική απόφαση):

α. των αργιών διακοπών και εορταστικών εκδηλώσεων

β. των απουσιών και του χαρακτηρισμού της φοίτησης

γ. της ημερομηνίας έναρξης και λήξης των εγγραφών προνηπίων νηπίων και μαθητών Α τάξης Δημοτικών Σχολείων καθώς και των διαδικασιών και προθεσμιών για την ολοκλήρωσή τους

δ. κάθε συναφούς με τα ανωτέρω θέματα που αφορούν στους κατ' ιδίαν και τους κατ οίκον διδα χθέντες μαθητές

ε. της φοίτησης της αξιολόγησης της προαγωγής και της απόλυσης μαθητών

στ. στην εισαγωγή των υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

ζ. κάθε άλλου συναφούς ή ειδικότερου με τα ανωτέρω θέματος.

ΕΡ. Αντέχουν οι μαθητές μετά το παρατεταμένο lockdown και το άνοιγμα και κλείσιμο των σχολείων να χάσουν και ένα μέρος από τις διακοπές τους;

ΑΠ. Με το βλέμμα στραμμένο στην εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία παρακολουθούμε την πορεία της πανδημίας του νέου κορονοϊού και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε εκπαιδευτικοί μαθητές γονείς να μην επιβαρυνθούν ψυχολογικά από τις ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η ύλη και να επιτευχθούν οι μαθησιακοί στόχοι.

Στο σχολικό περιβάλλον εκπαιδευτικοί και μαθητές όλων των βαθμίδων βιώνουν τους περιορισμούς και τις συνέπειες στην κοινωνία της πανδημίας καθημερινά είτε μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είτε μέσω της διά ζώσης λειτουργίας των σχολείων.

Είμαστε δίπλα στους καθηγητές στα παιδιά και σης οικογένειές τους κατανοούμε την ανησυχία τους και σεβόμαστε την υπεύθυνη στάση που έχουν επιδείξει ένα χρόνο τώρα. Τους ευχαριστώ από καρδιάς και θα ήθελα να τους διαβεβαιώσω ότι μέλημά μας είναι το όφελος των παιδιών μας, για το οποίο αξίζει, και ίσως χρειαστεί, μια ακόμα μικρή θυσία ελεύθερου χρόνου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_aksiologisi
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη! Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι πρώτες/οι 45 εκπαιδευτικοί της Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας που...
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις...
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes