Να δημιουργηθούν Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία στη Λάρισα, καθώς και να δοθούν tablet στους σεισμόπληκτους μαθητές και μοριοδότηση για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ, ζήτησε από την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ο βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας Μάξιμος, Χαρακόπουλος.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ενημέρωση ο κ. Χαρακόπουλος, με δεδομένο ότι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το χαρακτηρισμό των σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών λήγει στις 23 Μαρτίου και απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης είναι η απόφαση του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου, ζήτησε να υπάρξει παράταση για τα σχολεία της Λάρισας λόγω των αρρυθμιών που προκλήθηκαν στην εκπαιδευτική κοινότητα από τους σεισμούς της 3ης και 5ης Μαρτίου.
Ο κυβερνητικός βουλευτής μετέφερε στην αρμόδια υπουργό το ενδιαφέρον πολλών οικογενειών για τη διεύρυνση του δικτύου Προτύπων και Πειραματικών με τον χαρακτηρισμό αντίστοιχων δημόσιων σχολείων στη Λάρισα. Η κ. Κεραμέως εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι σε όλη τη χώρα αγκαλιάστηκε ο θεσμός και επιφυλάχθηκε να μελετήσει την πρόταση.
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συζήτησε με την υπουργό Παιδείας για τα προβλήματα που προκάλεσε στην εκπαίδευση η ενεργοποίηση του ρήγματος του Τυρνάβου στα σχολεία του νομού και ιδιαίτερα στα σεισμόπληκτα χωριά, όπου κρίθηκαν ακατάλληλα για διδασκαλία τα διδακτήρια. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Δημοτικό Σχολείο Δαμασίου, όπου χάρη στην ψυχραιμία του διευθυντή του σχολείου και των διδασκόντων βγήκαν σώα τα παιδιά από το κτίριο. Ο Λαρισαίος βουλευτής, προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η τηλεκπαίδευση για τους μαθητές όλων των τάξεων και βαθμίδων, καθώς και για τους φοιτητές που ζούνε στις σεισμόπληκτες περιοχές, ζήτησε να εξασφαλισθούν: α) χώροι με ίντερνετ για όσους δεν μπορούν να μπουν στα σπίτια τους β) ενίσχυση με επιπλέον τάμπλετ όπου χρειάζεται τόσο για μαθητές όσο και για εκπαιδευτικούς και γ) επιπλέον ενισχυτική διδασκαλία μέχρι τέλους του σχολικού έτους για όλα τα παιδιά που την χρειάζονται.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην έκδοση της υπουργικής Απόφασης για το ειδικό ποσοστό εισαγωγής των σεισμόπληκτων μαθητών στα ΑΕΙ, ζήτημα για το οποίο είχε ενημερώσει άμεσα την υπουργό προκειμένου «να αμβλυνθεί η ψυχολογική πίεση που υφίστανται τις δύσκολες αυτές ώρες οι μαθητές και οι οικογένειες τους». Υπενθύμισε ότι, ήδη, ο ένας μετά τον άλλο οι πληττόμενοι από τον σεισμό δήμοι έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης -προϋπόθεση για την υπαγωγή τους στην ευνοϊκή πρόνοια του νομοθέτη. Η υπουργός για μεν τα τάμπλετ για τους μαθητές και τις άλλες ανάγκες που προκύπτουν στα σεισμόπληκτα χωριά είπε ότι θα αναμένει συγκεκριμένα αιτήματα για την ικανοποίηση των πραγματικών αναγκών. Για δε την υπαγωγή των μαθητών στο ειδικό ποσοστό εισόδου στα ΑΕΙ, απάντησε ότι αφού διατυπωθούν επίσημα από τις τοπικές αρχές τα σχετικά αιτήματα θα αξιολογηθούν προκειμένου να εκδοθεί η υπουργική απόφαση που θα εξειδικεύει και το ακριβές ποσοστό. Η συνήθης διαδικασία προβλέπει την έκδοση της Απόφασης μετά τις πανελλαδικές εξετάσεις, έτσι ώστε να συνεκτιμηθούν όλα τα αιτήματα που έως τότε μπορεί να υποβληθούν.
Τέλος, μεταξύ των θεμάτων που ετέθησαν από τον Μάξιμο Χαρακόπουλο στη συνάντηση ήταν και τα προβλήματα στην προετοιμασία των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις, που θα εξεταστούν και σε αθλήματα για τις σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, λόγω των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία. Ο βουλευτής, μεταφέροντας το αίτημα πολλών γονέων ζήτησε να μειωθούν τα ελάχιστα όρια των αναγκαίων επιδόσεων των υποψηφίων στα αθλήματα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη