Στα ΜΜΜ ο κόσμος συνωστίζεται σε απαράδεκτες συνθήκες την ώρα που ο Μητσοτάκης ομολογεί δημόσια ότι «δεν μπορεί να γεννήσει λεωφορεία». Οι εργασιακοί χώροι και τα εργοστάσια μετατρέπονται σε χώρους υπερμετάδοσης.
Τα σχολεία κλειστά για πέντε μήνες, γιατί η κυβέρνηση δεν επέλεξε να ικανοποιήσει τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος. Αιτήματα που απαιτούσαν να λειτουργήσουν τα τμήματα με 15 το πολύ μαθητές, με μόνιμους διορισμούς, με αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των κανόνων υγιεινής, καθαριότητας και ασφάλειας, με μαζικά και δωρεάν τεστ, με ευρύχωρες τάξεις, με θωρακισμένο σύστημα υγείας με μόνιμους διορισμούς ειδικού προσωπικού (σχολιάτρων, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, προσωπικού καθαριότητας, φύλαξης κλπ).
Αντίθετα με όλα αυτά η Κεραμέως και η κυβερνητική προπαγάνδα, με την κουστωδία των “ειδικών” διατυμπάνιζαν πως “τα σχολεία είναι ασφαλείς χώροι”, πως “τα 25άρια και 27αρια τμήματα δεν αποτελούν εστίες μετάδοσης”, πως η μάσκα και το παγουρίνο αρκούν και πως “τα σχολεία θα κλείσουν τελευταία σε περίπτωση lockdown”.
Και τώρα μπαλώματα και self tests για να καλυφθεί η εγκληματική τους πολιτική. Προκειμένου να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα του εμβολιασμού των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ που εργάζονται στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά την τρέχουσα εμβολιαστική περίοδο, καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να προβούν στον ορισμό Ομάδας Συντονισμού Εμβολιασμών ανά Εκπαιδευτική Ενότητα (Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας της ίδιας περιφερειακής ενότητας ή περιοχής όσον αφορά Αττική και Θεσσαλονίκη), η οποία αποτελείται από τον Υπεύθυνο Συντονιστή Εμβολιασμών, έναν (1) εκπρόσωπο της Δ/νσης Α/θμιας Εκπαίδευσης και έναν (1) εκπρόσωπο της Δ/νσης Β/θμιας Εκπαίδευσης με τους αναπληρωτές τους. Τα μέλη της Ομάδας Συντονισμού μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί ή διοικητικοί υπάλληλοι. Έδρα της Ομάδας Συντονισμού είναι η Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται ο Συντονιστής. Οι ώρες απασχόλησης είναι 14.00-20.00 (ώρες αιχμής 15- 19.00). Τα μέλη της Ομάδας Συντονισμού απασχολούνται δια ζώσης στην έδρα της Ομάδας και απαλλάσσονται από λοιπά καθήκοντα.
Η κάθε Ομάδα Συντονισμού Εμβολιασμών συλλέγει από τις σχολικές μονάδες τα στοιχεία των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ (ονοματεπώνυμο, ημερομηνία γέννησης, αριθμό κινητού τηλεφώνου, αριθμό τηλεφώνου οικίας, σχολείο απασχόλησης) που επιθυμούν να καταστούν δικαιούχοι εμβολιασμού για πρώτη φορά, το οποίο δηλώνουν με υπεύθυνη δήλωση, από αδιάθετες δόσεις εμβολίων στα εμβολιαστικά κέντρα και καταρτίζουν κοινό κατάλογο εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ταξινομημένο ανά ημερομηνία γέννησης με φθίνουσα σειρά ηλικίας. Σε περίπτωση ίδιας ημερομηνίας γέννησης η ταξινόμηση γίνεται αλφαβητικά. Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ που επιθυμούν να αποκτήσουν τη δυνατότητα εμβολιασμού μέσω της αναπλήρωσης των αδιάθετων δόσεων εμβολίων, συμπληρώνουν υπεύθυνη δήλωση (άρθρο 8 Ν.1599/1986) στην οποία καταγράφουν την ανωτέρω πρόθεσή τους και τη συναίνεσή τους ως προς την παροχή των προαναφερόμενων προσωπικών δεδομένων για την κατάρτιση και μόνο του κοινού αυτού καταλόγου.
Αναλυτικά διαβάστε την εγκύκλιο πατώντας ΕΔΩ.
Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες είναι επιτακτική ανάγκη οι σχολικές μονάδες να συνεχίσουν να λειτουργούν, με τους μέγιστους όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αναγκαία μέτρα:
- Να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά! Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, μαζικά δωρεάν τεστ για όλους, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.
- Η τηλεκπαίδευση να μην νομιμοποιηθεί και να μην μετατραπεί σε μόνιμη συνθήκη για κανέναν. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που την καθιστά υποχρεωτική.
- Την στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων!
- Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.
- Να μη γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.
- Περαιτέρω μείωση στην ύλη των πανελλαδικών μαθημάτων, αλλά και της διδακτέας ύλης όλων των τάξεων. Αναδιάρθρωση της ύλης.
*Ο Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος, μέλος της ΣΕ του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του «Εκπαιδευτικού Ομίλου»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη