fofi gennimata
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
Να αντιμετωπίσουμε το μαθησιακό χάσμα και τις εκπαιδευτικές ανισότητες που διευρύνει η πολιτική της ΝΔ, υπογράμμισε η Φώφη Γεννηματά κατά την τηλεδιάσκεψη της με την ΔΟΕ

Η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής,  Φώφη Γεννηματά είχε σήμερα τηλεδιάσκεψη με το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) με θέμα το άνοιγμα των σχολείων και τις εξελίξεις στην εκπαίδευση. 

Στην συζήτηση μετείχαν η υπεύθυνη της Κ.Ο. Χαρά Κεφαλίδου και ο Γραμματέας του Τομέα Παιδείας Νίκος Τσούλιας

Μετά την τηλεδιάσκεψη η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Ένα χρόνο τώρα η Κυβέρνηση απέτυχε να εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Επέτρεψε τον συνωστισμό στις τάξεις, κινήθηκε χωρίς σχέδιο για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση (που λειτούργησε μόνο χάρις στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών), ενώ και οι υποδομές της παραμένουν σε πολλά σχολεία προβληματικές.

Με την πολιτική της διεύρυνε το μαθησιακό χάσμα και τις εκπαιδευτικές ανισότητες.

Τώρα τα σχολεία ανοίγουν όπως ακριβώς έκλεισαν. Με τον ίδιο αριθμό μαθητών στις τάξεις, μια και δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη για την αποσυμφόρηση από τον συνωστισμό. Ενώ η μόνη μέριμνα για την ασφαλή λειτουργία, επαφίεται στους μαθητές και τις οικογένειές τους. Χρήσιμα είναι τα self tests αλλά είναι ανεπίτρεπτο το κράτος να απουσιάζει στα θέματα προστασίας της δημόσιας υγείας και να μεταφέρει όλη την ευθύνη του στους πολίτες.

Για τον λόγο αυτό, αλλά και για να αντιμετωπισθούν επιτέλους τα προβλήματα εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς προτείνουμε:

1)  Να επιταχυνθεί ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών, αλλά να περιληφθεί σ’ αυτόν και το σύνολο των εργαζομένων στα σχολεία (και οι καθαρίστριες).
 Πέραν των self tests για εκπαιδευτικούς – μαθητές είναι αναγκαίο ο ΕΟΔΥ, να προχωρήσει σε δειγματοληπτικά και περιοδικά rapid tests.

2) Η ύλη για την νέα σχολική χρονιά πρέπει να αναδιαταχθεί με την ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, και να προβλεφθεί πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας για όσους απαιτείται. Ώστε να αντιμετωπισθούν το μαθησιακό χάσμα και οι ανισότητες.

3) Μέσα στο καλοκαίρι πρέπει να καλυφθούν τα κενά της εκπαίδευσης, με την πρόσληψη 10.500 εκπαιδευτικών. Και να εξευρεθούν πρόσθετες αίθουσες, ώστε με την νέα σχολική χρονιά να αντιμετωπιστεί ο συνωστισμός στις τάξεις.

4) Η λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων των εκπαιδευτικών μόνο με διορισμένα μέλη, δημιουργεί θέμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Το Υπουργείο Παιδείας που προκάλεσε με τους χειρισμούς του το πρόβλημα, οφείλει να βρει λύση για τα την ομαλή εκλογή εκπροσώπων των εκπαιδευτικών.

5) Η εφαρμογή της γενικευμένης δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης είναι σωστή, αλλά απαιτεί τις κατάλληλες υποδομές. Δεν επιτρέπεται να στοιβάζονται τα νήπια σε κοντέινερ, που τοποθετούνται στις αυλές των δημοτικών.

Είναι απαραίτητο το θέμα των υποδομών να λυθεί το ταχύτερο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLADIKES
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
H μείωση της συμμετοχής στα «ειδικά μαθήματα» των ξένων γλωσσών και η αποψίλωση των ξενόγλωσσων φιλολογιών
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.jpg
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Τα αποχαιρετιστήρια μηνύματα του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής και της Διευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων...
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης