panelladikes exetaseis
Alexandros Michailidis / SOOC
«Μία λύση για φέτος, θα ήταν η εισαγωγή των υποψηφίων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα με τον βαθμό του απολυτηρίου του φετινού ή και προηγούμενων σχολικών ετών»

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

Ως μαθήτρια της τρίτης λυκείου που θα ήθελα να παραμείνω ανώνυμη για ευνόητους λόγους, θα επιθυμούσα να σας εφιστήσω την προσοχή, όσον αφορά τα πολυπληθή κενά στη φετινή εκπαιδευτική χρονιά.

Αρχικά, θα ήθελα να δώσω τη μεγαλύτερη έμφαση στον ψυχολογικό παράγοντα, καθώς χιλιάδες παιδιά της ηλικιακής μου ομάδας καλούνται μέσα σε ένα ήδη αναξιόπιστο και απάνθρωπο σύστημα που ονομάζεται πανελλαδικές, να  καταβάλλουν τη μέγιστη προσπάθεια η οποία ενδεχομένως να επηρεάσει και την πορεία της ζωής τους, σε συνθήκες απόλυτου εγκλεισμού, καθώς ενέχει και ο κίνδυνος ένας υποψήφιος να νοσήσει, και εκτός αυτών, με το επιπλέον άγχος ότι η προετοιμασία για τις εξετάσεις αυτές δεν είναι ούτε κατά το ήμισυ επαρκής. Παράλληλα, έχει αποδειχθεί από πρόσφατες στατιστικές έρευνες, πως τα ποσοστά άγχους και κατάθλιψης έχουν αυξηθεί κατακόρυφα ειδικά σε παιδιά της εφηβείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, κάτι το οποίο βεβαίως και επηρεάζει την παραγωγικότητα και την προετοιμασία του εκάστοτε ατόμου, αλλά η αξία της ψυχολογικής κατάστασης των μαθητών και η μέριμνα για την σταθερότητα  και την ίασή της, είναι έτσι και αλλιώς παραγκωνισμένη στη χώρα μας.

Εκτός των άλλων, ένα φλέγον ζήτημα είναι η αξιοκρατία του συστήματος των πανελλαδικών εξετάσεων, η οποία φυσικά υπονομεύεται, ειδικά για τα παιδιά που δεν είχαν τη δυνατότητα να στραφούν στην ιδιωτική εκπαίδευση κατά τη φετινή χρονιά και τα οποία δεν υποστηρίχθηκαν από το σχολείο το οποίο παρέμεινε για πολύ μεγάλο διάστημα κλειστό και κλήθηκαν να καλύψουν μόνα τους την  εξεταστέα ύλη με περιορισμένη καθοδήγηση, κάτι που καθιστά αμφισβητήσιμη την διαφάνεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω πως κατά τη δική μου άποψη θα χρειαζόταν να υπάρξει μέριμνα από την κυβέρνηση για όλα τα προαναφερθέντα προβλήματα, αφού η διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων με τα σχολεία στη χώρα μας για μεγάλο διάστημα κλειστά είναι άδικη για πολλούς υποψηφίους οι οποίοι δεν είχαν τα απαραίτητα εκπαιδευτικά, τεχνολογικά και οικονομικά μέσα κατά τη χρονιά αυτή, σε σύγκριση με άλλους «προνομιούχους» συμμαθητές τους. Επομένως, μία λύση για φέτος, θα ήταν η εισαγωγή των υποψηφίων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα με τον βαθμό του απολυτηρίου του φετινού ή και προηγούμενων σχολικών ετών, επειδή ένας μαθητής είναι προτιμότερο να «χτίζει» την προσπάθειά του σε βάθος χρόνου, αποδεικνύοντας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα την αφοσίωσή του, παρά να αξιολογείται εντός ολίγων ωρών, με κυριότερο προσόν του την αποστήθιση.

                                                                                                                                 Με εκτίμηση,            

                                                                                                                     Μαθήτρια της Γ’ λυκείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis new
Αναπληρωτές φιλόλογοι σε Πιερρακάκη: «Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά»
«Οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη...
Αναπληρωτές φιλόλογοι σε Πιερρακάκη: «Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά»