Thumbnail
Την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής σε αίθουσες εν λειτουργία δημοτικών σχολείων ακόμη και Γυμνασίων, καταγγέλλει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 20 Μαΐου, στις 19.00, στην πλατεία Γαρδένιας

Την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής σε αίθουσες εν λειτουργία δημοτικών σχολείων ακόμη και Γυμνασίων, καταγγέλλει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών και καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Γαρδένιας την Πέμπτη 20 Μαΐου, στις 19.00.

Την ερχόμενη Πέμπτη η διοίκηση του Δήμου Ζωγράφου κατεβάζει πρόταση για δημιουργία πέντε τμημάτων (τρία στο 5ο Γυμνάσιο, ένα στο 3ο Δημοτικό και ένα στο 2ο Δημοτικό) σε συνέχεια της δημιουργίας δύο άλλων τμημάτων, τον Σεπτέμβριο του 2020, στα Δημοτικά 8ο και 12ο των οποίων οι κτιριακές υποδομές είναι παλιές, λειτουργούν μέσα σε αυτά και τμήματα Νηπιαγωγείων και έχουν έλλειψη χώρου, επιβαρύνοντάς τα έτι περαιτέρω.

«Η πρόταση της Δημοτικής Αρχής οδηγεί σε σοβαρή υποβάθμιση, πρώτα και κύρια της ήδη άσχημης κτηριακής κατάστασης στην Προσχολική Αγωγή στον Δήμο Ζωγράφου (Νηπιαγωγεία σε πυλωτές, σε αίθουσες κλουβιά,  κτήρια παλιά, κτήρια χωρίς προαύλια). Οδηγεί σε παραπέρα υποβάθμιση των Δημοτικών (αφού τους αφαιρούνται αίθουσες, που στις περισσότερες των περιπτώσεων χρειάζονται για δικές τους ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα δεν είναι κατάλληλες για αίθουσες Νηπιαγωγείων). Οδηγεί ακόμα και σε υποβάθμιση Γυμνασίων και Λυκείων, αφού στις αυλές τους θα στεγάσουν προνήπια και νήπια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα μικρά παιδιά αλλά και τους εφήβους!» τονίζει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών και ζητά μεταξύ άλλων χρηματοδότηση προκειμένου να φτιαχτούν σύγχρονες κτιριακές υποδομές για τη Δίχρονη  Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή.

Η ανακοίνωση

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, αγαπητοί γονείς

Την Πέμπτη 20/05 στο Δημοτικό Συμβούλιο Ζωγράφου εισάγεται από τη Δημοτική Αρχή του κ. Θώδα (ΝΔ) πρόταση για την εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής με τη δημιουργία καινούριων παραρτημάτων Νηπιαγωγείων. Η Δημοτική Αρχή Ζωγράφου «ζήλεψε» τα έργα και ημέρες του ομογάλακτου της Κ. Μπακογιάννη στον δήμο της Αθήνας, που αποφάσισε όπως όπως να στοιβάξει σε ακατάλληλες αίθουσες Δημοτικών και σε οικίσκους ακόμα και σε αυλές Γυμνασίων-Λυκείων προνήπια-νήπια, ξεσηκώνοντας την αγανάκτηση γονιών, μαθητών, εκπαιδευτικών.

Η σημερινή διοίκηση του Δήμου του κ. Θώδα (ΝΔ) παίρνοντας τη σκυτάλη από την προηγούμενη της κας Καφατσάκη (ΣΥΡ) συνεχίζει να εμπαίζει την εκπαιδευτική κοινότητα. Και τι δεν έχουμε ακούσει από υποσχέσεις:  θα φτιαχτούν νέα Νηπιαγωγεία σε οικόπεδα (Ιλισσίων), θα γίνουν μελέτες, θα τοποθετηθούν βαρέως τύπου κατασκευές (Καράτζα, Πανεπιστήμιο κ.ά).

Αποτέλεσμα η δημιουργία με αιφνιδιαστικό τρόπο τον Σεπτέμβριο (!!!) του 2020, δύο νέων τμημάτων (μέσα στο 8ο-12ο δημοτικό) και χωρίς να γίνει συζήτηση με τη σχολική κοινότητα, αγνοώντας την επιβάρυνση του σχολείου λόγω παλαιότητας, έλλειψης χώρων (προαύλιο, τουαλέτες) αλλά και την ύπαρξη 2 δημοτικών (8ο, 12ο) και 2 τμημάτων Νηπιαγωγείων μέσα σε αυτό.

      Σαν να μην έφτανε αυτό, έρχεται την Πέμπτη 20/5 με πρόταση να δημιουργήσει άλλα 5 τμήματα (3 στο 5ο Γυμνάσιο, 1 στο 3ο Δημοτικό, 1 στο 12ο Δημοτικό). Από τη συζήτηση που προηγήθηκε στη ΔΕΠ, καμία σοβαρή ένδειξη δεν υπάρχει ότι η δημιουργία των νέων τμημάτων θα γίνει με όλους τους όρους και προϋποθέσεις που επιβάλλονται (αύλειοι χώροι, τουαλέτες για αυτές τις ηλικίες, κατάλληλη υποδομή).

Καμία πρόταση για μελλοντική αλλαγή ή βελτίωση της προτεινόμενης απαράδεκτης κατάστασης  δεν έχει κατατεθεί από τη Δημοτική Αρχή, που σημαίνει ότι θα εφαρμοστεί και στον Δήμο Ζωγράφου η λαϊκή ρήση «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού» και ότι τελικά θα παραμείνουν όλες οι ακατάλληλες υποδομές για χρόνια! 

Η πρόταση της Δημοτικής Αρχής οδηγεί σε σοβαρή υποβάθμιση, πρώτα και κύρια της ήδη άσχημης κτηριακής κατάστασης στην Προσχολική Αγωγή στον Δήμο Ζωγράφου (Νηπιαγωγεία σε πυλωτές, σε αίθουσες κλουβιά,  κτήρια παλιά, κτήρια χωρίς προαύλια). Οδηγεί σε παραπέρα υποβάθμιση των Δημοτικών (αφού τους αφαιρούνται αίθουσες, που στις περισσότερες των περιπτώσεων χρειάζονται για δικές τους ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα δεν είναι κατάλληλες για αίθουσες Νηπιαγωγείων). Οδηγεί ακόμα και σε υποβάθμιση Γυμνασίων και Λυκείων, αφού στις αυλές τους θα στεγάσουν προνήπια και νήπια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα μικρά παιδιά αλλά και τους εφήβους!

Επιπλέον μεγαλώνουν οι κίνδυνοι, αφού, αντί να αραιώνουν, τα παιδιά γίνονται περισσότερα σε γερασμένα κτήρια και ήδη μικρές αυλές! Το Δαμάσι είναι πρόσφατο!

Πόσο μάλλον που αυτά προωθούνται εν μέσω πανδημίας, όπου ο συγχρωτισμός θα μεγαλώσει σε χώρους τελείως ακατάλληλους!

Τα παιδιά μας είναι το μέλλον, με τον αγώνα μας θα διεκδικήσουμε σύγχρονα κτήρια για  Νηπιαγωγεία, για να στεγάσουν τα παιδιά μας και τις Νηπιαγωγούς μας αλλά και για να πραγματώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονους όρους. Αυτή είναι σήμερα η ανάγκη αλλά και η δυνατότητα της εποχής μας, αφού υπάρχει τεράστιος πλούτος και γνώση που επιτρέπει όλα τα παιδιά να έχουν την αναγκαία Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση, για να γίνουν ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να διεκδικήσουν τη ζωή και τα δικαιώματά τους.

Παλεύουμε αταλάντευτα:

  • Διεκδικούμε αταλάντευτα την εφαρμογή τώρα της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής πανελλαδικά και στον Δήμο Ζωγράφου, με την αναγκαία χρηματοδότηση, σύγχρονες κτηριακές υποδομές και μόνιμους διορισμούς!
  • Στη φάση αυτή να αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα οικόπεδα και δημόσια κτήρια, που μπορούν να στεγάσουν Νηπιαγωγεία και να τοποθετηθούν τουλάχιστον αίθουσες βαρέως τύπου, όχι οικίσκοι-τσίγκινα κουτιά, ενώ παράλληλα να αρχίσει η ανέγερση σύγχρονων Νηπιαγωγείων.
  • Να ακούσει η Δημοτική Αρχή του Δήμου Ζωγράφου τις ενστάσεις και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών Σωματείων και των  Γονιών και να πάρει πίσω τις αντίστοιχες προτάσεις της για σχολεία και αυλές που δημιουργούν σοβαρότατα προβλήματα.
  • Να κατατεθεί τώρα, με ευθύνη του Υπ. Παιδείας και σε συνεργασία με ΚΤΥΠ και Δήμους, μεσοπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός για ανέγερση νέων σχολικών κτηρίων, με ιδιαίτερα έμφαση στα Νηπιαγωγεία, που να καλύπτουν τις σύγχρονες κτηριακές και παιδαγωγικές ανάγκες στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  • Κανένα προνήπιο, νήπιο έξω από τα Δημόσια Νηπιαγωγεία. Μονιμοποίηση τώρα όλων των αναπληρωτών και μέσα σε αυτούς των αναπληρωτριών Νηπιαγωγών χωρίς καμία εξαίρεση λόγω εξομοίωσης, παράβολου κλπ.

 

ΟΛΕΣ  ΚΑΙ  ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΑΡΔΕΝΙΑΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ στις 7.00 μ.μ.

ΗΜΕΡΑ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες