Την ικανοποίησή του για τους 11.700 επικείμενους μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση, εκφράζει ο π. αιρετός του ΚΥΣΠΕ Βασίλης Παληγιάννης, ο οποίος τονίζει ότι στην κατανομή μεταξύ βαθμίδων εκπαίδευσης και ειδικοτήτων θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι πραγματικές ανάγκες όπως αυτές αποτυπώνονται με βάση τα οργανικά κενά που καταγράφηκαν στις πρόσφατες μεταθέσεις και τις προσλήψεις αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια.
«Σε κάθε περίπτωση έμφαση πρέπει να δοθεί στην κάλυψη πρώτιστα των αναγκών των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων που είναι διάσπαρτα σε όλη την νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα», συμπληρώνει ο Βασ. Παληγιάννης.
Ολόκληρη η δήλωση
Ανακοινώθηκε από τον Πρωθυπουργό της χώρας μας και την υπουργό Παιδείας, την Τρίτη 6-7-2021 ότι θα πραγματοποιηθούν σε μία φάση και πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2021-2022, 11.700 μόνιμοι διορισμοί στη δημόσια εκπαίδευση.
Αδιαμφισβήτητα είναι μια πολύ θετική εξέλιξη αν αναλογιστούμε ότι μετά από 10 χρόνια αδιοριστίας η γενική εκπαίδευση ενισχύεται με μόνιμο προσωπικό.
Είναι ένα σημαντικό γεγονός για την εκπαίδευση της χώρα μας.
Θυμίζω πως το 2020 πραγματοποιήθηκαν 4.500 διορισμοί στην Ειδική Αγωγή για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης.
Οι διορισμοί και μάλιστα αυξημένοι κατά 1.200 σε σχέση με αυτούς που περιμέναμε, θα πραγματοποιηθούν μετά από σειρά ετών ανέξοδων υποσχέσεων και ατελέσφορων εξαγγελιών.
Η θετική εξέλιξη των διορισμών εκπαιδευτικών 16.200 σύνολο ήλπιζα πως θα αναγνωριζόταν απ’ όλους ως το πρώτο μεγάλο βήμα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαίδευσης.
Με βάση σχόλια και άρθρα κάποιοι προσπαθούν να υποβαθμίσουν το γεγονός και «περί άλλων τυρβάζουν».
Κατανοώ την απογοήτευση αυτών που επένδυσαν σε μια αρνητική ρητορική για το πάγωμα των διορισμών.
Ένα είναι βέβαιο ότι η εκπαιδευτική κοινότητα στην πλειοψηφία τους, χαιρετίζει τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών ως πρώτο θετικό βήμα και ελπίζει στην δρομολόγηση νέων διορισμών τα επόμενα χρόνια όλων των αναγκών.
Σχετικά με το θέμα της κατανομής διορισμών μεταξύ βαθμίδων εκπαίδευσης και ειδικοτήτων, το ελάχιστο που μπορεί να γίνει, είναι να ληφθεί υπόψη το κριτήριο των πραγματικών αναγκών όπως αυτές αποτυπώνονται με βάση τα οργανικά κενά που καταγράφηκαν στις πρόσφατες μεταθέσεις, αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση έμφαση πρέπει να δοθεί στην κάλυψη πρώτιστα των αναγκών των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων που είναι διάσπαρτα σε όλη την νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα.
Η κατανομή πρέπει να αντιμετωπιστεί με ευθύνη και σοβαρότητα και σε κάθε περίπτωση πρέπει να σταματήσει η ανεύθυνη παραπληροφόρηση αριθμών που δε στηρίζεται πουθενά.
Η πολιτική ηγεσία οφείλει να ολοκληρώσει τη διαδικασία όσο το δυνατόν συντομότερα και να δρομολογήσει άμεσα νέους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για τα επόμενα χρόνια.
Η ελληνική κοινωνία, η εκπαίδευση έχει επενδύσει πολλά στην νέα γενιά εκπαιδευτικών και προσμένει ότι θα αποτελέσουν το βασικό μοχλό για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη