Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πάρου Αντιπάρου «Π. Καλλιέρος» τοποθετείται περί του «υποχρεωτικού εμβολιασμού» μετά τις χθεσινές ανακοινώσεις του υπουργού Υγείας. Όπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, «επιβεβαιώθηκαν όλα όσα ακούγαμε τον τελευταίο καιρό από κυβερνητικούς κύκλους και πληροφορούμασταν από τα Μ.Μ.Ε. περί μιας σειράς μέτρων που πρόκειται να παρθούν σε σχέση με τους ανεμβολίαστους συμπολίτες μας και κατ’ επέκταση και τους συναδέλφους/συναδέλφισσές μας εκπαιδευτικούς».
Οι εκπαιδευτικοί σημειώνουν πως η Κυβέρνηση ακολουθώντας την γνωστή, πεπατημένη και αποτυχημένη οδό της “ατομικής ευθύνης” πετά για ακόμα μία φορά το μπαλάκι στους πολίτες διακηρύσσοντας ότι αυτοί είναι η αποκλειστική αιτία και λύση του ζητήματος της πανδημίας.
Μέσα από την ανακοίνωση του ο ΣΕΠΕ «Π. Καλλιέρος» θέλει να υπενθυμίσει ότι η όποια θεσμοθέτηση περί υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή καταναγκασμού σε αυτόν, έρχεται σε αντίθεση και με το Ψήφισμα 2361 (2021) της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης το οποίο μεταξύ άλλων καλεί τα κράτη μέλη και την Ευρωπαϊκή Ένωση να :
- 7.3.1 Διασφαλίζει ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πιέζεται πολιτικά, κοινωνικά ή με άλλο τρόπο να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί.
- 7.3.2 Διασφαλίζει ότι κανείς δεν υφίσταται διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία ή επειδή δεν θέλει να εμβολιαστεί.
- 7.5.2 χρησιμοποιεί πιστοποιητικά εμβολιασμού μόνο για τον καθορισμένο σκοπό παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας του εμβολίου, των πιθανών παρενεργειών και των ανεπιθύμητων ενεργειών.
«Παίρνουμε ξεκάθαρη θέση υπέρ της αναγκαιότητας του καθολικού εμβολιασμού ως ένα ακόμη μέσο για να ξεπεράσουμε την πανδημία. Έχουμε ταξική και κοινωνική ευθύνη να συμμετέχουμε με ενεργό τρόπο στη συλλογική αυτοπροστασία από τον ιό που πλήττει όλους μας, και δεν περιμένουμε κανένα κράτος – αφεντικό να μας υποχρεώσει ή να μας αποτρέψει από το κοινωνικό μας καθήκον, ούτε δεχόμαστε να μας κουνάει το δάχτυλο όταν το ίδιο έχει αποποιηθεί όλες τις ευθύνες του», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.
Και σημειώνουν: «Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί καμπάνιες, “δωράκια” γιατί ο στόχος της είναι η επιβολή και όχι ο διάλογος και η πειθώ, όπως αποδεικνύεται εντέλει σε όλους τους τομείς. Επαναφέρει διαρκώς το ζήτημα του «υποχρεωτικού εμβολιασμού» για να πιέσει αλλά και να καταδείξει όσους δεν εμβολιάζονται ως μοναδικούς υπαίτιους για τη συνεχιζόμενη πανδημία και να αποτινάξει από πάνω της τις ευθύνες».
«Ο καταναγκασμός σε εμβολιασμό αντιβαίνει στα ανθρώπινα δικαιώματα, παραβιάζει τα συνταγματικά δικαιώματα και καταπατά τα εργασιακά δικαιώματα των πολιτών. Θίγει τη βασική αρχή της αυτοδιάθεσης του ατόμου και της απαραίτητης συναίνεσης του λήπτη υπηρεσιών υγείας ύστερα από ενημέρωση. Η όποια νομοθέτηση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή ο έμμεσος καταναγκασμός πολιτών, αποτελεί μια αντιδημοκρατική εκτροπή που ανοίγει το δρόμο και σε άλλους εκβιασμούς με διαφορετικό περιεχόμενο από τον εμβολιασμό», καταλήγουν.
Οι εκπαιδευτικοί καλούν την Κυβέρνηση:
- Να παρέχει δωρεάν αυτοδιαγνωστικά τεστ σε εβδομαδιαία βάση σε όλη την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα.
- Να πάρει σοβαρά και άμεσα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.
- Να πραγματοποιήσει αμεση ενίσχυση-αναβάθμιση του δημόσιου συστήματος υγείας
- Να παρέχει σε όλους και όλες ελεύθερη, ασφαλή και υψηλού επιπέδου πρόσβαση σε περίθαλψη, θεραπεία και εμβόλια.
«Ο εμβολιασμός είναι κοινωνική υποχρέωση αλληλεγγύης και όχι κρατικός εκβιασμός», αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη