Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου Σχέδιο Erasmus
Η πρώτη συνάντηση μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο στο σχέδιο Erasmus+ με τίτλο, «STEAM and Robotic: a new learning approach», έλαβε χώρα στην Καλαβρία της Ιταλίας

Το Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου συμμετέχει ως εταίρος στο σχέδιο Erasmus+ με τίτλο «STEAM and Robotic: a new learning approach». Όπως υποδηλώνουν και τα αρχικά του εν λόγω σχεδίου  (S=Science, T=Technology, E=Engineering, A=Art, M=Maths), στόχος είναι η ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων στους μαθητές, στα πλαίσια της διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης.

Πιο συγκεκριμένα, με τον σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που διαπνέουν διάφορα γνωστικά αντικείμενα, οι συμμετέχοντες μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί στα πλαίσια των κοινών συναντήσεων, σχεδιάζουν και υλοποιούν από κοινού δραστηριότητες με τη χρήση έξυπνων συσκευών και λογισμικών που μετατρέπουν τη μαθησιακή διαδικασία σε ένα καινοτόμο, ευχάριστο και δημιουργικό ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Στο project συμμετέχουν τα εξής 6 σχολεία:

  1. Ιταλία, Istituto D’ Istruzione Superiore “Boccioni-Fermi”, Reggio Calabria
  2. Βουλγαρία, 1 SU “Pencho P. Slaveikov”, Sofia
  3. Κροατία, Srednja skola Ban Josip Jelacic, Zapresic
  4. Λιθουανία, Joniskio "Ausros" gimnazija, Joniskis
  5. Ελλάδα, Gymnasio Gennadiou, Rhodes

Η πρώτη συνάντηση μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών έλαβε χώρα στην Καλαβρία της Ιταλίας από 27 Σεπτεμβρίου ως 1 Οκτωβρίου 2021. Οι εκπαιδευτικοί που εκπροσώπησαν το σχολείο μας είναι η υποδιευθύντρια κ. Βισσαρίου Αικατερίνη και η εκπαιδευτικός κ. Αναστασία Μούτσικα.

Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου Σχέδιο Erasmus+

Αφού έγινε μια εισαγωγική γνωριμία και παρουσίαση των σχολείων και των εκπαιδευτικών συστημάτων των συμμετεχόντων χωρών, παιδιά και εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν καθημερινά στα εργαστήρια του σχολείου υποδοχής και ήρθαν σε επαφή με πρωτότυπο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό όπως, για παράδειγμα, τη χρήση του λογισμικού Arduino στη Ρομποτική και την εκπαίδευση, παιχνίδια ρόλων, δημιουργία ηλεκτρολογικών και μηχανικών συστημάτων, χρήση εκτυπωτή 3D κλπ. Κοινή διαπίστωση ήταν η ουσιαστική αλληλεπίδραση και γόνιμη συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων, σε πλαίσιο αμοιβαίας εκτίμησης και σεβασμού.

Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου Σχέδιο Erasmus+

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kato-i-xounta.jpg
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
Πώς οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στοχοποιούνταν ως «μιασμένα» και «αντεθνικά στοιχεία» κατά τη διάρκεια της δικτατορίας
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
μητσοτακης
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος
Πενήντα οκτώ χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967.
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος