sxoleia-mathites-ekpaideusi
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Κενά στα σχολεία: Οι εκπαιδευτικοί ζητούν καταγραφή των πραγματικών κενών και κάλυψή τους με προσλήψεις εκπαιδευτικών και όχι με απαράδεκτες, αιφνιδιαστικές περικοπές εις βάρος των μαθητών και των εκπαιδευτικών

Με αιφνιδιαστικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε άλλα σχολεία από αυτά που τοποθετήθηκαν εξακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας να προσπαθεί να καλύψει τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, παράλληλα με τις απαράδεκτες εν μέσω πανδημίας  συμπτύξεις τμημάτων ώστε να στοιβάζονται έως και 28 μαθητές στις τάξεις...

Σύμφωνα με σημερινή ανάρτηση-καταγγελία του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) τις τελευταίες ημέρες το φαινόμενο των ξαφνικών μετακινήσεων -με προφορικές μάλιστα εντολές που ανατρέπουν τον προγραμματισμό των εκπαιδευτικών- έχει γίνει έντονο. Πολλές είναι και οι διαμαρτυρίες συλλόγων και ενώσεων εκπαιδευτικών για τις συμπτύξεις Τμημάτων, όμως το υπουργείο Παιδείας δεν απαντά και συνεχίζει αυτή την τακτική...

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν καταγραφή των πραγματικών κενών στα σχολεία και κάλυψή τους με προσλήψεις εκπαιδευτικών και όχι με τέτοιες απαράδεκτες, αιφνιδιαστικές περικοπές εις βάρος των μαθητών και των εκπαιδευτικών

Η ανάρτηση του ΠΑΣΑΔ

Τις τελευταίες μέρες λαμβάνουμε μηνύματα συναδέλφων για προφορικές εντολές από τις διευθύνσεις που εργάζονται προκειμένου να μετακινηθούν ξαφνικά σε διαφορετικά σχολεία από αυτά που τοποθετήθηκαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς.

Πληροφορούμαστε ότι έχουν έρθει οδηγίες στις διευθύνσεις για συγχωνεύσεις και δημιουργία τμημάτων με 28 μαθητές.

Διαβάζουμε ΦΕΚ για υποβαθμίσεις ή αναστολές λειτουργίας σχολικών μονάδων και μαθαίνουμε για λίστες με "κόκκινα σχολεία" που έχουν δοθεί στις περιφέρειες, τα οποία πρέπει να συμπτυχθούν.

Κι όλα αυτά εν μέσω πανδημίας και ενώ διανύουμε ήδη τον δεύτερο μήνα του σχολικού έτους.

Τέτοιες κινήσεις υπονομεύουν περαιτέρω την εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών στο υπουργείο και δικαιώνουν αυτούς που λένε ότι η αξιολόγηση έχει άλλους σκοπούς.

Ζητάμε καταγραφή των πραγματικών κενών στα σχολεία και κάλυψή τους με προσλήψεις εκπαιδευτικών και όχι με τέτοιες απαράδεκτες, αιφνιδιαστικές περικοπές εις βάρος των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

ΠΑΣΑΔ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ayga
Αυγά: Η αλήθεια για το χρώμα και τη θρεπτική τους αξία
Τα αυγά αποτελούν βασικό τρόφιμο στη διατροφή μας, γεμάτο πρωτεΐνες και δυνατότητες μαγειρικής. 'Ομωςτο ερώτημα προκύπτει: είναι τα λευκά αυγά πιο...
Αυγά: Η αλήθεια για το χρώμα και τη θρεπτική τους αξία
kakopoiisi
Προπονητής πολεμικών τεχνών προφυλακίστηκε για σεξουαλική κακοποίηση 14χρονης
Ο 32χρονος αρνείται τις κατηγορίες και υποστηρίζει ότι η 14χρονη υπέβαλε ψευδείς καταθέσεις για την ερωτική σχέση μεταξύ τους
Προπονητής πολεμικών τεχνών προφυλακίστηκε για σεξουαλική κακοποίηση 14χρονης
blackout
Η Ιβηρική βυθίστηκε στο σκοτάδι: Ανεξήγητες αιτίες και απρόβλεπτες συνέπειες – Τι προμηνύει για το μέλλον του ευρωπαϊκού ενεργειακού δικτύου;
Από την παύση των διυλιστηρίων και το γήπεδο του Madrid open ως τα φανάρια της Λισαβόνας, όσα λέγονται για τις αιτίες και τι μπορεί να φέρει στο...
Η Ιβηρική βυθίστηκε στο σκοτάδι: Ανεξήγητες αιτίες και απρόβλεπτες συνέπειες – Τι προμηνύει για το μέλλον του ευρωπαϊκού ενεργειακού δικτύου;
amfitheatro
Πέντε χρόνια ασφυξίας στα ΑΕΙ: Πού οδηγεί η πολιτική της ΕΘ.Α.Α.Ε. στα πανεπιστήμια
Από εργαλείο αξιολόγησης σε μηχανισμό ελέγχου - Η ΕΘ.Α.Α.Ε. μετατρέπει τα ΑΕΙ σε θύματα της γραφειοκρατίας και της κρατικής αυθαιρεσίας
Πέντε χρόνια ασφυξίας στα ΑΕΙ: Πού οδηγεί η πολιτική της ΕΘ.Α.Α.Ε. στα πανεπιστήμια