Για τη σύμπτυξη των 5 τμημάτων της Β΄ Λυκείου σε 4 και την ανακατανομή των μαθητών κατά αλφαβητική σειρά έγραψαν σε επιστολή διαμαρτυρίας τους οι γονείς του 6ου ΓΕΛ Γλυφάδας.
«Εν μέσω πανδημίας, σχολικής χρονιάς και δικαστικών προσφυγών του Υπουργείου εναντίον των εκπαιδευτικών που παλεύουν για ένα καλύτερο σχολείο και για το μέλλον των μαθητών τους, επαναϋπολογίζονται τα κενά -Οκτώβρη μήνα- στοιβάζοντας μάλιστα επιπλέον 5 με 6 μαθητές ανά τμήμα στην Β΄ τάξη του Λυκείου μας σε 35τ.μ. για 7 ώρες κάθε μέρα!!» επισημαίνουν οι γονείς.
«Αγνοώντας τα τεράστια μορφωτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί με κλειστά σχολεία ενάμιση χρόνο τώρα, είναι αντιεκπαιδευτικό να συγχωνεύονται τμήματα και να απαξιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία» προσθέτουν.
Στη συνέχεια, απαιτούν από την Δ/νση Β΄θμιας Δ΄ Αθήνας και τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Αττικής να μην προβούν σε σύμπτυξη των τμημάτων της Β΄ Λυκείου του σχολείου και το υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να ασκεί πίεση για συμπτύξεις τμημάτων.
Η επιστολή των γονέων
Αναλυτικά, η επιστολή των γονέων του 6ου ΓΕΛ Γλυφάδας:
Με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας για συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολικών τμημάτων πανελλαδικά.
Με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο επιχειρείται να αντιμετωπιστούν τα σχεδόν 6000 κενά των σχολείων αντί να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών. Το σχολείο μας δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς μας ανακοινώθηκε η σύμπτυξη των 5 τμημάτων της Β΄ Λυκείου σε 4 και η ανακατανομή των μαθητών κατά αλφαβητική σειρά.
Εν μέσω πανδημίας, σχολικής χρονιάς και δικαστικών προσφυγών του Υπουργείου εναντίον των εκπαιδευτικών που παλεύουν για ένα καλύτερο σχολείο και για το μέλλον των μαθητών τους, επαναϋπολογίζονται τα κενά -Οκτώβρη μήνα- στοιβάζοντας μάλιστα επιπλέον 5 με 6 μαθητές ανά τμήμα στην Β΄ τάξη του Λυκείου μας σε 35τ.μ. για 7 ώρες κάθε μέρα!!
Υπενθυμίζεται ότι τα συγκεκριμένα τμήματα είχαν ήδη εγκριθεί. Αγνοώντας τα τεράστια μορφωτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί με κλειστά σχολεία ενάμιση χρόνο τώρα, είναι αντιεκπαιδευτικό να συγχωνεύονται τμήματα και να απαξιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία.
Σε τμήματα με τόσους πολλούς μαθητές επιπλέον, είναι δύσκολη η διδασκαλία καθώς και η αποτελεσματική αξιολόγηση των μαθητών.
Επιπροσθέτως η αναδιάρθρωση του ωρολογίου προγράμματος φαντάζει δυσεπίλυτος γρίφος καθώς οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας θα πρέπει να μετακινούνται και σε άλλα σχολεία για την συμπλήρωση του ωραρίου τους. Και μην ξεχνάμε τα παιδιά μας που διδάσκονται ήδη ενάμιση μήνα από κάποιον καθηγητή, θα βρεθούν ξαφνικά με καινούργιο καθηγητή. Η ύλη και ο τρόπος που έχει διδαχθεί το κάθε τμήμα δεν σημαίνει ότι θα συμπίπτει και κάπου εκεί θα πρέπει στην ουσία να γίνει επανεκκίνηση της διδασκαλίας.
Χωρίς να υπολογίζεται η κατάσταση του σχολικού κτιρίου, οι υποδομές, το μέγεθος των σχολικών αιθουσών, οι μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών, το ότι η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει εδώ και ενάμιση μήνα, όλες αυτές οι αλλαγές επιβαρύνουν τελικά την ήδη επιβαρυμένη ψυχολογία των παιδιών μας.
Είναι πέρα από κάθε λογική να συμβαίνει συγχώνευση τμημάτων εν μέσω της πανδημίας COVID-19 τη στιγμή που όλοι μιλάνε για έξαρσή της ιδιαίτερα στους εφήβους.
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα βάζει σε κίνδυνο την υγεία των παιδιών και των καθηγητών εφόσον μειώνονται οι μεταξύ τους αποστάσεις και αυξάνεται ο συγχρωτισμός. Επιπροσθέτως οι μαθητές θα αλλάζουν τμήμα μία και δύο φορές την ημέρα για τα μαθήματα κατεύθυνσης και της β΄ ξένης γλώσσας. Τα παιδιά μας δεν είναι απλά αριθμοί σε οθόνες υπολογιστών.
Ως εκ τούτου ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από την Δ/νση Β΄θμιας Δ΄ Αθήνας και τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Αττικής να μην προβούν σε σύμπτυξη των τμημάτων της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας. Τέλος το Υπουργείο να σταματήσει να ασκεί πίεση για συμπτύξεις τμημάτων και να πράξει αυτό που οφείλει:
Να καλύψει τα κενά των σχολείων και όχι να προσαρμόζει τους μαθητές στα κενά που το ίδιο έχει δημιουργήσει. Πρόθεση όλων των γονιών του σχολείου μας είναι η διασφάλιση της υγείας, της ηρεμίας και της εκπαίδευσης των παιδιών μας σε ένα σχολείο όπου αυτά θεωρούνται δεδομένα. Σε αντίθετη περίπτωση θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για το καλό των παιδιών μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη