Thumbnail
Επιστολή διαμαρτυρίας φοιτητή για τα δια ζώσης μαθήματα: "Ζητωκραυγάζουν για μια κανονικότητα που δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει γιατί η πληρότητα 100% είναι 200% και 300%, δεν έχουν όλα τα πανεπιστήμια τις αίθουσες με τέλειο αερισμό και παντού παράθυρα"

Μαθήματα συνωστισμού σε υπερπλήρη αμφιθέατρα κάνουν οι φοιτητές σε αρκετά ιδρύματα της χώρας, ενώ όταν δε χωράνε να μπουν γίνεται τηλεκπαίδευση, παρότι αυτό δεν προβλέπεται από την ΚΥΑ για την επανέναρξη των δια ζώσης μαθημάτων. Ίσως αυτό εξηγεί και τα κρούσματα που αυξάνονται τελευταία σε αρκετά ΑΕΙ, παρότι η πλειονότητα φοιτητών και καθηγητών είναι εμβολιασμένοι...

Σε μια οργισμένη καταγγελία προς το υπουργείο Παιδείας, προχώρησε ο φοιτητής του ΠΑΔΑ Θωμάς Κουτσάμπασης, στην οποία περιγράφει με γλαφυρό τρόπο όσα συμβαίνουν στα αμφιθέατρα του ιδρύματος. Ο φοιτητής έχει στείλει για το ζήτημα αυτό και επιστολές προς τον υφυπουργό Παιδείας Άγγελο Συρίγο

Η καταγγελία

Προχωράω σε αυτήν την καταγγελία για εκφράσω τον θυμό μου προς το Υπουργείο Παιδείας.

Ζητωκραυγάζουν τώρα για μια κανονικότητα, για ένα άνοιγμα που στην ουσία είναι εικονικό.

Το Υπουργείο Παιδείας με αυτήν την ΚΥΑ που έβγαλε και σε συνδυασμό με αυτά τα πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων Covid-19 που έχουν τα πανεπιστήμια, ωθεί τους φοιτητές σε διχασμό.

Είμαι ΥΠΕΡ της επιστήμης, ΥΠΕΡ της υγείας και θέλω την κανονικότητα, αλλά την ασφαλής κανονικότητα, όχι τον παραλογισμό του Υπουργείου Παιδείας που μας φέρνει σε διχασμό.

Καθημερινά αναγκαζόμαστε να παραβιάζουμε την ΚΥΑ.

Η πληρότητα ξεπερνάει το 100%.

Άτομα κάθονται στο πάτωμα και ο ένας πάνω στον άλλον.

Αναγκαζόμαστε να κάνουμε μερικές φορές τηλεκπαίδευση ή να παρακολουθήσουμε μαγνητοσκοπημένη διάλεξη γιατί η πληρότητα ξεπερνάει το 100% και μας απαγορεύεται η είσοδος στο αμφιθέατρο. 

Ενώ η ΚΥΑ μέσα λέει ρητά ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ δια ζώσης.

Ενώ πληρούνται οι προϋποθέσεις για να παρακολουθήσουμε μάθημα, μας ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ την είσοδο λόγο πληρότητας.... εδώ που πήγε η ακαδημαϊκή ελευθερία? Το δικαίωμα στην συμμετοχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας?

Κρούσματα έχουμε και σε εμβολιασμένους και σε ανεμβολίαστους.... γιατί το λέω αυτό??? Το ένα πανεπιστήμιο δίνει οδηγίες σε περίπτωση που κάποιος είναι στενή επαφή επιβεβαιωμένου κρούσματος ότι και εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι να κάνουν τεστ και να προσέλθουν αν βγει αρνητικό, άλλο πανεπιστήμιο λέει καραντίνα σε ανεμβολίαστους είναι δεν είναι θετικοί και σε εμβολιασμένους ότι να προσέλθουν και αν δουν σύμπτωμα τότε κάνουν τεστ.

Την μια λέει 10€ για το τέστ στους ανεμβολίαστους και μετά λέει σε περίπτωση που είναι στενή επαφή τους κάνουν δωρεάν τεστ με επιβάρυνση του κράτους, άρα με ποια αιτιολογία και ο απλός έλεγχος δεν είναι δωρεάν?? Βαθμίδα εκπαίδευσης είμαστε.

Ζητωκραυγάζουν για μια κανονικότητα που δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει γιατί η πληρότητα 100% είναι 200% και 300%, δεν έχουν όλα τα πανεπιστήμια τις αίθουσες με τέλειο αερισμό και παντού παράθυρα.

Όλη η πανεπιστημιακή κοινότητα από την αρχή ζητούσε ένα μίγμα τηλεκπαίδευσης και με δια ζώσης, το οποίο το Υπουργείο Παιδείας το απέρριψε κατηγορηματικά.

Όμως γίνεται τηλεκπαίδευση.

Στα αμφιθέατρα είναι ο ένας πάνω στον άλλον.

Αυτές τις οδηγίες που έχουμε ΔΕΝ μπορούμε να τις τηρούμε.

Το φώναζα εδώ και μήνες στο Υπουργείο Παιδείας και δεν με άκουγε.

Έχουμε αναγκαστεί να κάνουμε μαθήματα Σάββατο, να έχουμε εξαντλητικά ωρολόγια προγράμματα μαθημάτων.

Αλλά δεν θα το σηκώσουμε πάλι εμείς αυτό το βάρος.

Ήρθε η ώρα να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους.

Έως ότου έρθει το επιπλέον προσωπικό έτσι ώστε να μπορούν τα τμήματα να γίνουν μικρότερα και να υπάρχει καλύτερη διαχείριση πρέπει να γίνει κάτι, δεν γίνεται να περιμένουμε απλά.

Οι πρυτάνεις ήξεραν και το θέμα με τον υπερπληθυσμό των φοιτητών και τις κτηριακές εγκαταστάσεις τους.

Πάντως αυτό δεν γίνεται να συνεχιστεί.

Το μόνο που κάνει το Υπουργείο Παιδείας είναι να κερδίζει χρόνο και να εφαρμόζει μέτρα που μας προκαλούν διχασμό.

Όταν φοιτητής πάει στο πανεπιστήμιο και είναι ανεμβολίαστος και ενώ τηρεί τον νόμο, κάνει το τεστ του, μετά του λένε η αίθουσα είναι γεμάτη γύρνα σπίτι, τι ψυχολογία θέλετε να έχει???

Επιπλέον σε τέτοια θέματα δεν έχουν δοθεί διευκρινίσεις ούτε από το Υπουργείο Παιδείας, αλλά ούτε και από την Εισαγγελία του Αρείου πάγου. 

Μας πέταξαν σε ένα πανεπιστήμιο και μας είπαν βγάλτε'τα πέρα μόνοι σας.

Και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι διάφορα πάρτυ που οργανώνονται όπως πρόσφατα στο ΑΠΘ, μετά θα χρησιμοποιηθούν για στοχοποίηση των φοιτητών σε περίπτωση κρουσμάτων.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

VOUCHER 1250 Ευρώ σε εργαζόμενους και ανέργους του ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: Αιτήσεις εδώ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λαχανικά
Γαστρεντερίτιδα: Πιο επικίνδυνα τα λαχανικά από το κρέας
Τα λαχανικά καλλιεργούνται συνήθως σε εξωτερικούς χώρους και πάντα υπάρχει ο κίνδυνος μόλυνσης με κολοβακτηρίδια από την κοπριά ή τα κόπρανα άγριων...
Γαστρεντερίτιδα: Πιο επικίνδυνα τα λαχανικά από το κρέας