«Κραυγή αγωνίας» από εκπαιδευτικό: Καμία μέριμνα για γονείς παιδιών με υποκείμενα νοσήματα
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
«Η πολιτική ηγεσία και συγκεκριμένα το γραφείο του κύριου Κόπτση, αποφάσισε ότι δεν θα υπάρξει μέριμνα για τους γονείς-εκπαιδευτικούς των μικρών παιδιών», σημειώνει χαρακτηριστικά η εκπαιδευτικός σε ανοιχτή επιστολή προς το alfavita.gr

Την ανυπαρξία οποιασδήποτε μέριμνας για τους γονείς παιδιών που πάσχουν από υποκείμενα νοσήματα καταγγέλλει εκπαιδευτικός με ανοιχτή επιστολή προς το alfavita.gr.

Όπως τονίζει, «η πολιτική ηγεσία και συγκεκριμένα το γραφείο του κύριου Κόπτση, αποφάσισε ότι δεν θα υπάρξει μέριμνα για τους γονείς-εκπαιδευτικούς των μικρών παιδιών, συνεπώς ανατίθεται η χρήση του webex σε πεντάχρονα -εξάχρονα και στις γιαγιάδες τους ή επιβάλλεται, απουσία άλλης λύσεως, η άδεια άνευ αποδοχών, με τον εργαζόμενο γονέα και τα εξαρτώμενα νοσούντα τέκνα σε αυτόν να χάνουν την ασφαλιστική, ιατροφαρμακευτική τους κάλυψη».

Επιπλέον, η εκπαιδευτικός σχολιάζει και τις προ ημερών δηλώσεις της υπουργού Παιδείας, αλλά και τα σχόλια δημοσιογράφου, απαξιωτικά για τον κλάδο των εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα, αναφέρει:

«Προ ημερών άκουσα την κυρία Υπουργό να κατηγορεί τους ασθενείς εκπαιδευτικούς για τα χιλιάδες κενά και ύστερα έναν έγκριτο δημοσιογράφο σε μεγάλο ραδιοφωνικό σταθμό με συγκεκριμένη πολιτική κατεύθυνση, να λοιδορεί δημόσια τον κλάδο αποδίδοντας τον όρο σαμποτέρ στον Έλληνα ΔΑΣΚΑΛΟ!!! διαμορφώνοντας έτσι την κοινή γνώμη και στρέφοντας τους γονείς των μαθητών μας εναντίων μας».

Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικού στο alfavita.gr:

Αγαπητή/έ κυρία/ε ,

Η επιστολή αυτή θα μπορούσε να έχει τίτλο Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι! Από την έναρξη της πανδημίας έγινε ξεκάθαρο από την κυβέρνηση, ότι οι πολίτες ενήλικες και παιδιά που πάσχουν από μία σειρά νοσημάτων, είναι οι τελευταίοι για τους οποίους υπάρχει πρόληψη και μέριμνα, ενώ λογικά θα έπρεπε να ήταν οι πρώτοι.

Και εξηγώ χωρίς να χρονοτριβώ ότι υπήρξαν τεράστιες καθυστερήσεις, τόσο στην ένταξη πολλών νόσων στις εγκυκλίους του αρμόδιου υπουργείου, όσο και στην έναρξη των διαδικτυακών μαθημάτων, για τους μαθητές των οποίων η υγεία δεν επέτρεπε να προσέλθουν στην τάξη. Τα διαδικτυακά μαθήματα ξεκίνησαν εντέλει λίγο μετά το Πάσχα!

Τουλάχιστον όμως εγκρίθηκε η άδεια ειδικού σκοπού για τους γονείς των μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Φέτος το υπουργείο επικαλούμενο την ασφάλεια του εμβολιασμού αρνείται στους συνοικούντες με τον μικρό μαθητή, γονείς -εκπαιδευτικούς την άδεια αυτή, ενώ η εγκύκλιος αναφέρει ρητά ότι​ η άδεια παρέχεται σε όλους τους εργαζόμενους γονείς που πληρούν τα κριτήρια πλην των εκπαιδευτικών.

Η ίδια ανήκω επίσης σε ευπαθή ομάδα και με χαμηλή ανοσολογική απάντηση ύστερα από τον πλήρη εμβολιασμό μου εξαιτίας αγωγής, βρίσκομαι όμως σε καθημερινή επαφή με τουλάχιστον εκατό διαφορετικά άτομα, ενώ επί ενάμιση χρόνο και λόγω της κατάστασης του παιδιού μου, η οικογένειά μου συμμορφώθηκε πλήρως με τις επιταγές των λοιμοξιολόγων για περιορισμένες επαφές...

Προ ημερών άκουσα την κυρία Υπουργό να κατηγορεί τους ασθενείς εκπαιδευτικούς για τα χιλιάδες κενά και ύστερα έναν έγκριτο δημοσιογράφο σε μεγάλο ραδιοφωνικό σταθμό με συγκεκριμένη πολιτική κατεύθυνση, να λοιδορεί δημόσια τον κλάδο αποδίδοντας τον όρο σαμποτέρ στον Έλληνα ΔΑΣΚΑΛΟ!!! διαμορφώνοντας έτσι την κοινή γνώμη και στρέφοντας τους γονείς των μαθητών μας εναντίων μας.

Σε απάντηση των επαίσχυντων αυτών κατηγοριών θα αναφέρω ότι οι οικογένειες που αντιμετώπιζαν σοβαρά ζητήματα υγείας προ covid, έχουν υποστεί τα δύο τελευταία χρόνια μία τεράστια ψυχική ισοπέδωση από την συνεχή αγωνία και τον αγώνα ώστε να μην έρθουν σε επαφή με τον ιό, αλλά και οικονομικό στραγγαλισμό καθώς πολλοί γονείς αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την εργασία τους, μητέρες κυρίως, για να διαφυλάξουν την υγεία των τέκνων τους. Φέτος λοιπόν, τέλος Οκτώβρη ξεκινά επιτέλους η τηλεκπαίδευση, αδιαφορώντας επί δύο μήνες για τους μαθητές με τη δεδομένη υπάρχουσα σωματική, ψυχολογική, μαθησιακή και κοινωνική επιβάρυνση.

Τελικώς η πολιτική ηγεσία και συγκεκριμένα το γραφείο του κύριου Κόπτση, αποφάσισε ότι δεν θα υπάρξει μέριμνα για τους γονείς-εκπαιδευτικούς των μικρών παιδιών, συνεπώς ανατίθεται η χρήση του webex σε πεντάχρονα -εξάχρονα και στις γιαγιάδες τους ή επιβάλλεται, απουσία άλλης λύσεως, η άδεια άνευ αποδοχών, με τον εργαζόμενο γονέα και τα εξαρτώμενα νοσούντα τέκνα σε αυτόν να χάνουν την ασφαλιστική, ιατροφαρμακευτική τους κάλυψη!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ορθογραφία - εξετάσεις
e-εγγραφές: Νέα εγκύκλιος - Τι πρέπει να προσέξουν οι διευθυντές των σχολείων
e-εγγραφές: Εγκύκλιος για την προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας για το σχολικό έτος 2025-2026
e-εγγραφές: Νέα εγκύκλιος - Τι πρέπει να προσέξουν οι διευθυντές των σχολείων
ΕΑΠ - Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
ΑΠΔΠΧ για διαρροή δεδομένων χιλιάδων φοιτητών του ΕΑΠ: «Πρέπει να ενημερωθούν προσωπικά»
«Η ανακοίνωση στα φυσικά πρόσωπα θα πρέπει να γίνει με τον πλέον πρόσφορο και αποτελεσματικό τρόπο, με τη μορφή προσωποποιημένης πληροφόρησης και...
ΑΠΔΠΧ για διαρροή δεδομένων χιλιάδων φοιτητών του ΕΑΠ: «Πρέπει να ενημερωθούν προσωπικά»
τεμμ
Φοιτητές Φιλοσοφικής Αθηνών ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για το έγκλημα στα Τέμπη
«Δεν ξεχνάμε, θα φτάσουμε ως το τέρμα! Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας!»: Εκδήλωση-συζήτηση την Πέμπτη 3 Απριλίου, στις 16:00 στην κεντρική είσοδο της...
Φοιτητές Φιλοσοφικής Αθηνών ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για το έγκλημα στα Τέμπη
ΔΙΕΚ
ΟΙΕΛΕ: «Σκληρή η εργασιακή πραγματικότητα των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια»
ΟΙΕΛΕ για έρευνα ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ: Μεγάλη η αύξηση των δαπανών των νοικοκυριών για φροντιστήρια, όξυνση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, τραγικές οι...
ΟΙΕΛΕ: «Σκληρή η εργασιακή πραγματικότητα των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια»