Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Μήνυση για όλες τις παράνομες ενέργειες του ΥΠΑΙΘ από τη ΔΟΕ
Μήνυση από τη ΔΟΕ κατά παντός υπευθύνου «για όλες τις παράνομες ενέργειες στις οποίες έχει καταφύγει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ» αναφορικά με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου «για όλες τις παράνομες ενέργειες στις οποίες έχει καταφύγει η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμπαρασύροντας και στελέχη της εκπαίδευσης, προκειμένου να εφαρμόσει με τον στρεβλό τρόπο που η ίδια αντιλαμβάνεται την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση των σχολικών μονάδων», καταθέτει η ΔΟΕ.

Στη σχετική ανακοίνωσή της αναφέρει:

«Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια της αποστολής, στις 4 Νοεμβρίου, εξώδικης διαμαρτυρίας – καταγγελίας κατά της Υπουργού Παιδείας και του Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ., με σημερινή απόφασή του προχωρά στην υποβολή μηνυτήριας αναφοράς, κατά παντός υπευθύνου, για όλες τις παράνομες ενέργειες στις οποίες έχει καταφύγει η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμπαρασύροντας και στελέχη της εκπαίδευσης, προκειμένου να εφαρμόσει με τον στρεβλό τρόπο που η ίδια αντιλαμβάνεται την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση των σχολικών μονάδων».

Ήδη η Ομοσπονδία των δασκάλων έχει καταγγείλει το τελεσίγραφο Κόπτση για τα ενιαία κείμενα ως «τρομοκρατία χωρίς νομική βάση».

Μεταξύ άλλων τονίζεται ότι οι πρακτική αυτή συνιστά «καθαρή τρομοκρατία και χρησιμοποιείται με τον γκαιμπελίστικο τρόπο που χρησιμοποιείται γιατί δεν έχει καμία νομική βάση. Οι φαιδρές γενικόλογες αναφορές σε παρανομία είναι ανάξιες λόγου. Γι αυτό και το Υ.ΠΑΙ.Θ. με εκβιασμούς και  πιέσεις προσπαθεί να χρησιμοποιήσει με άθλιο τρόπο τους διευθυντές/ντριες και προϊσταμένους/ες των σχολικών μονάδων «στήνοντάς» τους απέναντι στους συναδέλφους τους»

Εξώδικο για τις απειλές Κεραμέως - Κόπτση

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΟΕ απέστειλε στις αρχές Νοεμβρίου εξώδικο στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, και τον γενικό γραμματέα του ΥΠΑΙΘ, Αλέξανδρο Κόπτση, με αφορμή τις πρόσφατες ενέργειές τους αναφορικά με την πρόταση υποβολής ενιαίων κειμένων αξιολόγησης που έχει κάνει η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας προς τους συλλόγους διδασκόντων.

Στην εξώδικη δήλωση, η ΔΟΕ τονίζει απευθυνόμενη προς την υπουργό Νίκη Κεραμέως λέει:

«Το Εφετείο δεν έκρινε ότι η αξιολόγηση την οποία προωθείτε με τόσο πάθος, είναι νόμιμη και χρήσιμη για τη σχολική κοινότητα, όπως αβάσιμα επικαλείται ο Γ.Γ. κύριος Κόπτσης και τα φίλα προσκείμενα σε εσάς ηλεκτρονικά και έντυπα Μ.Μ.Ε. Αντιθέτως, έκρινε ότι η απεργία έπρεπε να έχει προκηρυχθεί από τη Γενική Συνέλευση της Οργάνωσης και απέρριψε το αίτημά σας να κηρυχθεί η απεργία μας καταχρηστική», ενώ για την παρέμβαση του γ.γ. Αλέξανδρου Κόπτση τονίζει: «Αρμοδιότητα ελέγχου του περιεχομένου των πρακτικών των Συλλόγων Διδασκόντων δεν σας απονέμεται ούτε από τις οργανικές διατάξεις του Υπουργείου ούτε από τις διατάξεις των άρθρων 33 επ. του ν. 4692/2020. Κατά τούτο δε, έχετε παραβεί το καθήκον σας, όπως περιγράφεται από τον νόμο και τούτο πέρα από αντιδημοκρατικό είναι και ποινικά κολάσιμο».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία